• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

5 467 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 335.00 UAH
Номер: 66b999a990c940d2a847cebb676cb379
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 17.10.2023 16:37 - 07.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.10.2023 №229 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 229 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2023-07-19-012108-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей №1178; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710;, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості №1178); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19.07.2023 року, №113 реєстр отриманих тендерних пропозицій «ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 18.09.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 18.09.2023 року, Договір про закупівлю №1147 від 26.09.2023 року, на загальну суму 5017814,71 гривень, Додаткова Угода №1 від 30.10.2023р. Рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12576-р/пк-пз від 11.08.2023р, № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023р, Пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 20.10.2023 та 30.10.2023 року (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. В ході моніторингу встановлено, що у Додатку №3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Капітальний ремонт проїзду до будинку №11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області» передбачено об’єми виконання робіт, а також передбачено наступне: Учасник надає у складі своєї пропозиції підписаний та скріплений печаткою Додаток 2 до оголошення, як підтвердження згоди з обсягами виконання робіт. Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об`єкті виконання робіт. У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" надано розрахунок договірної ціни (Файл Розрахунок ціни кр Грабовського 11.pdf), де Учасником в пунктах 130, 132, 135, 136, 138, 139 (відповідно пункти 1, 3, 6, 7, 10, 11, розділу «Зовнішнє освітлення» в технічній специфікації) застосовано коефіцієнт 1,15 до витрат ресурсів (машини і механізми) та норм витрат труда робітників, що призвело до неправильності розрахунків та невідповідності технічній специфікації. Тобто надана Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника розрахована у не відповіднсті до чинних нормативних документів, а наданий локальний кошторис не відповідає Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації). З врахуванням вищенаведеного, Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", у якому зазначено про необхідність надання учасником локального кошторису, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації). Проте, за нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, в абзаці другому пункту 43 Особливостей №1178 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178, Замовником встановлено ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Як наслідок, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, а також пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір №1147 від 26.09.2023р.
Період усунення порушень: 08.11.2023 22:28 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2023 22:28

Оскарження висновку в суді

Опис: Номер справи: Дата реєстрації: 22.11.2023
Дата публікації: 22.11.2023 17:29
Дата відкриття провадження: 28.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/140/34513/23

Запити/Пояснення