-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
5 467 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 335.00 UAH
Номер:
66b999a990c940d2a847cebb676cb379
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 16:37 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 №229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-07-19-012108-a
19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей №1178; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710;, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості №1178); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19.07.2023 року, №113 реєстр отриманих тендерних пропозицій «ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 18.09.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 18.09.2023 року, Договір про закупівлю №1147 від 26.09.2023 року, на загальну суму 5017814,71 гривень, Додаткова Угода №1 від 30.10.2023р. Рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12576-р/пк-пз від 11.08.2023р, № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023р, Пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 20.10.2023 та 30.10.2023 року (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що у Додатку №3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Капітальний ремонт проїзду до будинку №11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області» передбачено об’єми виконання робіт, а також передбачено наступне: Учасник надає у складі своєї пропозиції підписаний та скріплений печаткою Додаток 2 до оголошення, як підтвердження згоди з обсягами виконання робіт. Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об`єкті виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" надано розрахунок договірної ціни (Файл Розрахунок ціни кр Грабовського 11.pdf), де Учасником в пунктах 130, 132, 135, 136, 138, 139 (відповідно пункти 1, 3, 6, 7, 10, 11, розділу «Зовнішнє освітлення» в технічній специфікації) застосовано коефіцієнт 1,15 до витрат ресурсів (машини і механізми) та норм витрат труда робітників, що призвело до неправильності розрахунків та невідповідності технічній специфікації. Тобто надана Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника розрахована у не відповіднсті до чинних нормативних документів, а наданий локальний кошторис не відповідає Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації).
З врахуванням вищенаведеного, Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", у якому зазначено про необхідність надання учасником локального кошторису, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації).
Проте, за нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, в абзаці другому пункту 43 Особливостей №1178 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178, Замовником встановлено ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Як наслідок, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, а також пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір №1147 від 26.09.2023р.
Період усунення порушень:
08.11.2023 22:28 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2023 22:28
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер справи:
Дата реєстрації: 22.11.2023
Дата публікації:
22.11.2023 17:29
Дата відкриття провадження:
28.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/140/34513/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
94d0ac2eceb44d98bc86c61bd381a8e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2023 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-012108-aта відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
46bbcb32245944f5861af53575c39e77
Назва:
Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської област
Дата опублікування:
20.10.2023 18:20
Опис:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації на роботи з капітального ремонту проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Номер:
1c5bc6b6422f4605bff6164ec9f56c89
Назва:
Запит про надання поянень
Дата опублікування:
25.10.2023 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
Надайте пояснення яким чином інформація оприлюднена на сайті Smart Tender, підтверджує розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Номер:
50e3cd7aac254c4796610f8ebd911e15
Назва:
Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області
Дата опублікування:
30.10.2023 16:37
Опис:
SmartTender.biz (офіційний майданчик публічних закупівель) забезпечує наявність технічних умов використовувати можливість відображення дзеркала закупівель на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Поле передбачене в особистому кабінеті та на сайті, де відображається «дзеркало торгів». Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не обмежує використання «дзеркала торгів»
Номер:
e8c0b27a53fe448e8245c91e1de77d0d
Назва:
Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області
Дата опублікування:
10.11.2023 16:38
Опис:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Північно-східного офісу Держаудитслужби № ЦБД UA-2023-07-19-012108-a (Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області, ДК 021:2015: 45230000-8, джерело фінансування - місцевий бюджет) від 08 листопада 2023 року розглянуто. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (далі – Постанови). Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При розгляді пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" встановлено, що учасником в пунктах 130, 132, 135, 136, 138, 139 (відповідно пункти 1, 3, 6, 7, 10, 11, розділу "Зовнішнє освітлення" в технічній специфікації) застосовано коефіцієнт 1,15 до витрат ресурсів (машини і механізми) та норм витрат труда робітників, що призвело до неправильності розрахунків та невідповідності технічній специфікації. У зв’язку з наявною підставою для відхилення замовником було оприлюднено протокол про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" від 04.08.2023. На рішення замовника учасником було подано скаргу №UA-2023-07-19-012108-a.c1 від 09.08.2023 року.
За результатами розгляду скарги Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023 постановила зобов'язати Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" за процедурою закупівлі —"Капітальний ремонт проїзду до будинку № 11 з вулиці Грабовського в місті Луцьку Волинської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-19-012108-a.
Виконуючи рішення Комісії, замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс", та надано можливість виправити виявлені невідповідності, про що було опубліковано повідомлення від 15.09.2023 року. Після виправлення невідповідностей, замовником було оприлюднено протокол від 18.09.2023 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" переможцем закупівлі, а 26.09.2023 року було укладено договір.
Просимо повідомити підстави припинення зобов’язання за договором від 26.09.2023р. № 1147 з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023.
Також, просимо повідомити, чи вважає Північно-східний офіс Держаудитслужби рішення Комісії Антимонопольного комітету України у справі № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023 не законним. У даному випадку вважаємо за необхідне оскаржити висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року до суду.