-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі Лохвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2(термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та відмостки; заміна покрівлі з утепленням; заміна зовнішніх мереж теплопостачання) по вул.Шкільна, 10 в м. Лохвиця Полтавської області.» Коригування.
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
33 903 723.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 339 037.24 UAH
мін. крок: 1% або 339 037.24 UAH
Номер:
ac1d93f26262464d968b3ddcbb097d1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
09.08.2023 10:27 - 31.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2023 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-07-19-011119-a, 19.07.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрі в України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.07.2023 № 81; запитання до процедури 20.07.2023 та відповідь замовника від 23.07.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС»; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.07.2023 № 86; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2023; договір підряду від 11.08.2023 № 604, укладений між замовником та ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» на загальну суму 33902691,50 грн (з ПДВ); офіційний веб-сайт Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (https://lhv.osv.org.ua/2023-rik-09-01-40-21-07-2023/); відповідь замовника від 21.08.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та учасником ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» укладено договір підряду від 11.08.2023 № 604 на загальну суму 33902691,50 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
25.08.2023 16:00 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2023 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
1fc7f6b6d35b4cbab176aec7feaac089
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 33903723,60 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-19-011119-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- відомості веб-порталу Упововаженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» виконано вимогу Замовника, а саме надано копію кваліфікаційного сертифіката, що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником (пункт 2.4 додатку 1 тендерної документації) на ім’я Голуб Іван Володимирович. Разом з цим учасником не виконано вимоги тендерної документації (пункти 2.1; 2.2; 2.3; 2.3.2 додатку 1 тендерної документації), а саме: не надано інформацію про залученого спеціаліста Голуба Івана Володимировича в довідці із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника; документів, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із спеціалістом, якого безпосередньо планується залучатись учасником; документів, якими підтверджується наявність в учасника залученого спеціаліста (копії договору про надання відповідних послуг такою особою). В той же час, учасника ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» обрано переможцем та в подальшому укладено з ним договір. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
842c208577724abaa56a76750b21d2f1
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
21.08.2023 17:15
Опис:
По першому питанню:
На виконання вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) було розміщено на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням в мережі Інтернет - https://lhv.osv.org.ua/2023-rik-09-01-40-21-07-2023/
По другому питанню:
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю роботи за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі Лохвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2(термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та відмостки; заміна покрівлі з утепленням; заміна зовнішніх мереж теплопостачання) по вул.Шкільна, 10 в м. Лохвиця Полтавської області.» Коригування затверджена рішенням фахівця з публічних закупівель відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради від 19.07.2023 № 81. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям" встановлено, що учасником, згідно до вимоги пункту 2.4, у складі пропозиції надається копія кваліфікаційного сертифіката, що виданий інженеру-проектувальнику (або інженеру з проєктнокошторисної роботи або інженеру кошториснику), який залучається учасником, виданого уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій, копія якого завірена печаткою та підписом особи, якій видано такий сертифікат. Кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру проектувальнику (або інженеру з проектно-кошторисної роботи або інженеру кошториснику) має свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації, що свідчать про наявність відповідного рівня освіти, що забезпечує виконання вимог, передбачених статтею 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність».
На виконання вище зазначеної вимоги, учасник ТОВ «Алсвіт плюс» надано копію кваліфікаційного сертифіката, що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником (пункт 2.4 додатку 1 тендерної документації) на ім’я Голуб Іван Володимирович (Сертифікат інж-кошт.pdf ).
Відповідно до вимог пунктів2.1, 2.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції повинна надаватись інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором, які виконуються функції керівника підприємства, бухгалтера, інженера будівельника, маляра, монтажника, електромонтера, покрівельника,водія т.ін. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором.
Звертаємо увагу, що на виконання вимог документації (пункти 2.1; 2.2; 2.3; 2.3.2 розділу I додатку 1 тендерної документації), учасником ТОВ «Алсвіт плюс» була надана довідка про наявність в учасника працівників/залучених спеціалістів, документи про освіту зазначених у довідці працівників, документи про наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором, що вказані в довідці, а саме керівника підприємства, бухгалтера, інженера будівельника, маляра, монтажника, електромонтера, покрівельника, водія.
У тендерній документації відсутня вимога надання на інженера-проектувальника, інформацію, про якого надано на вимогу п.2.1 розділу I додатку 1 тендерної документації у вигляді довідки, із зведеними даними, документів, якими підтверджується наявність в учасника залученого спеціаліста (копії договору про надання відповідних послуг такою особою), адже інженер-проектувальник відсутній в переліку спеціалістів, якого безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов'язань за договором(згідно до вимоги п.2.2 розділу I додатку 1 тендерної документації.)
Таким чином, керуючись вимогами тендерної документації та умовами способу підтвердження інформації та документів щодо залучення окремих спеціалістів, зокрема інженера-проектувальника, замовником не вимагалась необхідність документально підтверджувати , залучення інженера-проектувальника, який не зулачатиметьсядо виконання зобов'язань за договором. У зв’язку з цим, він відсутній в переліку обов’язкових працівників, що повинні бути залучені до виконання зобов’язань за договором. При цьому, вимога щодо наявності сертифікату не передбачає обов’язкового залучення цього спеціаліста під час виконання договору, який вкладатиметься за результатом проведення даної закупівлі. Замовник мав необхідність впевнитись, що у разі виникнення необхідності залучення інженера-проектувальникадо виконання зобов’язань за договором, у Учасника буде можливість залучити зазанченого спеціаліста. Проте, предметом договору не є проектні роботи, тому вимагати обов`язкового залучення до виконання зобов'язань за договором інженера-проєктувальника у Замовника не було необхідності.