• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини будівлі (найпростішого укриття в підвальному приміщенні) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по просп.Незалежності, 7 м.Нетішин Шепетівського району Хмельницької області

Завершена

4 503 397.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 516.99 UAH
Номер: f615097d1cda4c8ca507c615977dde4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.08.2024 14:57 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 28.08.2024 № 61-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17. UA-2023-07-19-010945-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; - здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону під час оприлюднення інформації щодо закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 №16 із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 02.07.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (далі – ТОВ «Компанія Барбакан»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення переможця від 04.08.2023 №17, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.08.2023, договір підряду від 14.08.2023 №25 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 18.08.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 22.08.2023, додаткова угода до Договору від 18.10.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 18.10.2023, додаткова угода до Договору від 13.11.2023 № 3, повідомлення про внесення змін до Договору від 20.11.2023, додаткова угода до Договору від 24.11.2023 № 4, повідомлення про внесення змін до Договору від 28.11.2023, додаткова угода до Договору від 27.12.2023 №5, повідомлення про внесення змін до Договору від 29.12.2023, додаткова угода до Договору від 29.19.2023 № 6, повідомлення про внесення змін до Договору від 01.01.2024, додаткова угода до Договору від 21.03.2024 № 7, повідомлення про внесення змін до Договору від 25.03.2023, додаткова угода до Договору від 05.09.2024 № 8, повідомлення про внесення змін до Договору від 09.09.2023, додаткова угода до Договору від 13.09.2024 № 9, повідомлення про внесення змін до Договору від 17.09.2023, пояснення від 03.09.2024, від 06.09.2024, від 10.09.2024, від 17.09.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Так, додатковою угодою №3 від 13.11.2023 внесено зміни до договору підряду №25 від 14.08.2023, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 20.11.2023 року, тобто на 5 робочий день, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. Пунктом 48 Особливостей визначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. При цьому, відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник у підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо подання Інформаційної довідки про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо). Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, то надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в Довідці, Учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником матеріально-технічної бази, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. Учасник (інші власники) надають у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа на фірмовому бланку про те, що зазначене в довідці майно не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядників, такого листа також надають субпідрядники. Учасник надає лист-згоду орендодавця про можливість використання Учасником машин, механізмів, тощо, для виконання робіт по даній закупівлі. Замовник залишає за собою право, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, з метою перевірки наданої інформації, здійснювати виїзд за місцем розташування та огляд наявної матеріально-технічної бази, про що надається відповідна згода, оформлена листом Учасника. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції подано інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт від 28.07.2023 №57/28/07-2023 (файл «кваліфікація Нетішин ПРУ.pdf»), в якій зазначено про наявність власного обладнання, машин та механізмів, а також орендованих автомобілів та спецтехніки. На орендоване обладнання, машини і механізми ТОВ «Компанія Барбакан» надав у складі тендерної пропозиції договір оренди нежитлового та офісного приміщення з ТОВ «Рибацька артіль» №01/01-09-2021 від 01.09.2021 з терміном дії до 31.12.2023, договір оренди з ТОВ «ДІМБУДМАРКЕТ» №01/05-2023 від 01.05.2023 та договір оренди з ПП «Західпроменерго» від 23.06.2023 №01-06-2023. Також, учасник надав довідку про наявність на балансі обладнання та інших машин та механізмів №59/28/07-2023 від 28.07.2023, однак, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» не підтвердив документально своє право власності на власне обладнання, машини і механізми, які наведені в довідці, оскільки не надав копій відповідних документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо), чим не виконав вимоги Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слід зазначити, що вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, та повинні бути дотримані як самим замовником так і іншими учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, підпунктом 4.1 пункту 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону, серед яких, зокрема: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, Замовник уклав із ТОВ «Компанія Барбакан» договір підряду від 14.08.2023 №25.
Період усунення порушень: 18.09.2024 16:11 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2024 16:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на зазначені порушення, перераховані в частині ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-010945-a від 18.09.2024 (далі Висновок), повідомляємо, що в тендерній документації учасника ТОВ "Компанія Барбакан" були надані усі необхідні підтверджуючі документи,які вимагалися відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 1 Додатку №3. Вимогами Тендерної документації не встановлено умови щодо необіхдності підтвердження наявності в учасників матеріально-технічної бази, технологій, машин, техніки, обладнання, агрегатів, тощо, саме у відповідності до наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів, зокрема Розділу ІІ Будівельні машини та механізми. Також Тендерною документацією не встановлювалося вимог щодо необхідності підтвердження - наявності техніки, робота якої визначена в Підсумковій відомості ресурсів Учасників, зокрема у розділі ІІ Будівельні машини та механізми, тощо. Для забезпечення виконання зобов’язань, передбачених пунктом 3 частини ІІ Висновку, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради вживаються заходи щодо можливості розірвання договору із переможцем закупівлі ТОВ "Компанія Барбакан".
Дата публікації звіту: 25.09.2024 17:21

Запити/Пояснення