-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області
категорія Замовника:згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Завершена
11 089 987.40
UAH з ПДВ
Номер:
39794c22f79d418aaee1f95a481ff7e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 16:37 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
23.11.2023 № 108-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
6. UA-2023-07-19-004516-a, яку проводить Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог п.13 Особливостей №1178 та п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори у терміни, які визначені п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі») та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про укладений договір; пояснення Замовника від 30.11.2023 на запит від 27.11.2023.
Відповідно до пояснень Замовника, які були отримані через електрону систему закупівель, закупівля без використання електронної системи закупівель була проведена шляхом укладання договору про закупівлю робіт від 07.11.2022 року №149 без застосування відкритих торгів на підставі пп.2 п.13 Особливостей №1178
Відповідно до положень п.13 Особливостей №1178 (у редакції на момент укладання договору) - за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю було оприлюднено 19.07.2023.
Таким чином Замовником оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи з порушенням строків встановлених п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено вимоги п.13 Особливостей №1178 та зазначеного положення Закону.
Період усунення порушень:
18.12.2023 15:24 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 15:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення щодо висновку
аудиторів у проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2023-07-19-004516-а
Згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 23.11.2023 № 108-з м. Запоріжжя Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), за ідентифікатором UА-2023-07-19-004516-а, яка оголошена 19.07.2023 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Відповідно до Висновку Держаудитслужби від 18.12.2023 року про виявлені порушення законодавства в частині неоприлюднення , несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та Вимоги щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори у терміни, які визначені п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі»), повідомляємо наступне:
Відповідно до Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 28.09.2021 року № 25-ОС «Про призначення на посаду Биховченка І.І.» на посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, приватизації і оренди комунального майна управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради призначено Биховченка І.І. та визначено уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради з 19.10.2022 року згідно з Наказом управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 19.10.2022 року № 107-ОД «Про організацію роботи із закупівельної діяльності в Управлінні під час дії воєнного стану в Україні».
На підставі вищезазначеного відповідальною особою за проведення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), укладання договору по зазначеній процедурі закупівлі від 07.11.2022 року № 149 та оприлюднення інформації про Договір є Биховченко І.І.
Проте, притягнути до відповідальності Биховченка І.І. немає можливості в зв’язку зі звільненням 24.03.2023 року, що підтверджується Наказом управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 20.03.2023 року № 2-ОС «Про звільнення Биховченка І.І.».
Водночас повідомляємо що, згідно Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 01.05.2023 року № 10-ОС «Про призначення на посаду Кириченко А.Ю.», Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 01.05.2023 року № 34-ОД «Про призначення уповноваженої особи», Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 27.06.2023 року № 61-ОД «Про внесення змін до деяких наказів щодо організації закупівельної діяльності в Управлінні під час дії воєнного стану в Україні» уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради з 01.05.2023 року є Кириченко А.Ю. яка, виявивши порушення, невідкладно вжила заходів щодо їх усунення, а саме 19.07.2023 року оприлюднила інформацію про вищезазначений Договір на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже Кириченко А. Ю. на момент проведення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), укладання договору по зазначеній процедурі закупівлі від 07.11.2022 року № 149 та оприлюднення інформації про Договір не працювала в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, відповідно не може бути відповідальною за порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Водночас повідомляємо, що уповноваженим особам управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради наголошено про дотримання термінів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та попереджено про відповідальність за їх порушення.
Скановані копії всіх відповідних документів додаються.
Тимчасово виконуючий обов’язки
начальника управління Микола ПОКРОВСЬКИЙ
Дата публікації звіту:
19.12.2023 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
0c2eb011bff348b69b950cedd53df545
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
27.11.2023 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-07-19-004516-a, код ДК 021:2015 - 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи, на підставі статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону №2939, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 та з врахуванням статті 351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних, повних пояснень та документів, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ВАН СТРОЙ» ?
4. Надати інформацію та документи щодо стану виконання договору (акти виконаних робіт, накладні, договір тощо).
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bc6d2f96c83c4bce992dcc0927eba148
Назва:
Пояснення у моніторингу
Дата опублікування:
30.11.2023 13:33
Опис:
Управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2023-07-19-004516-а
Згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 23.11.2023 № 108-з м. Запоріжжя Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), за ідентифікатором UА-2023-07-19-004516-а, яка оголошена 19.07.2023 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до законодавства України. Надаємо пояснення на запит Затєйкіна Дмитра Володимировича від 27.11.2023 р.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1218741 «Заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у будівлі або споруді житлового призначення за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету» відповідно до кошторисних призначень управління на 2022 рік.
Рішення виконавчого комітету Охтирської міської ради (додається)
- від 03.10.2022 року № 193 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Охтирської міської територіальної громади»
- від 07.03.2023 № 671-МР «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 № 637-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2023 рік».
Відповідно до рішення виконавчого комітету Охтирської міської ради від 25.05.2022 року № 46 «Про затвердження переліку об’єктів, що розташовані на території Охтирської міської територіальної громади, які потребують невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд», об’єкт будівництва по зазначеній процедурі закупівель, внесено в перелік обєктів житлово-комунального призначення що розташовані на території Охтирської міської територіальної громади, які потребують невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд та Витягу з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації (додається).
Обрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту становить 11 292 780 грн. та визначена відповідно до:
- проектної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», яка пройшла державну будівельну експертизу. Скановані копії відповідних документів з наявним QR кодом, при зчитуванні якого можна ознайомитися з більш детальною інформацією, а саме Експертний звіт (позитивний) та Витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, додаються;
- КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Надати скановану копію проектної документації немає можливості в зв’язку з її вилученням на підставі ухвали слідчого судді Охтирського міськрайонного суду Сидоренко Р. В., справа № 583/819/23, 1-кс/583/236/23 від 02.03.2023 року про тимчасовий доступ до речей і документів, відповідно до Протоколу тимчасового доступу до речей і документів від 29 березня 2023 року. (Опис речей і документів, які були вилучені на підставі ухвали слідчого судді, суду від 29 березня 2023 року додається).
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів:
Зазначена процедура закупівлі здійснювалась шляхом укладання Договору про закупівлю робіт від 07.11.2022 року № 149 без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», який передбачає що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення. Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 26.09.2022 року № 217 «Про внесення змін до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75» територія, на якій знаходився Замовник на момент укладання Договору по зазначеній процедурі закупівель, а саме Охтирська міська територіальна громада Сумської області, внесена до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
3. Інформація щодо укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАН СТРОЙ»:
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель уповноваженою особою здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, шляхом запиту цінових пропозицій учасників. Таким чином було отримано три цінові пропозиції, а саме: пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФУНДАМЕНТ-ІНВЕСТ» в сумі 11 285 000, 00 грн., пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАН СТРОЙ» в сумі 11 090 00, 00 грн., пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛІТ-ФАСАД ГРУП» в сумі 11 190 000,00 грн. Скановані копії цінових пропозицій додаються.Проаналізувавши всі цінові пропозиції, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАН СТРОЙ», що також підтверджено рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради від 03.10.2022 року № 196 (сканована копія додається), на якому було розглянуто рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 30.09.2022 року № 18 (додається), з метою ліквідації наслідків бойових дій, прийнято рішення щодо укладання договору по зазначеній процедурі закупівлі саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАН СТРОЙ».
4. Інформація та документи щодо стану виконання Договору від 07.11.2022 року № 149:
Роботи згідно Договору від 07.11.2022 року № 149 виконані частково, згідно актів приймання-передачі виконаних робіт, на суму 8 998 791,38 грн.
Повідомляємо Вам що Договір та всі додатки до нього, додаткові угоди, акти виконаних робіт, накладні тощо були вилучені на підставі ухвали слідчого судді Охтирського міськрайонного суду Сидоренко Р. В., справа № 583/819/23, 1-кс/583/236/23 від 02.03.2023 року про тимчасовий доступ до речей і документів, відповідно до Протоколу тимчасового доступу до речей і документів від 29 березня 2023 року. Опис речей і документів, які були вилучені на підставі ухвали слідчого судді, суду від 29 березня 2023 року доданий до пункту 1. цього пояснення.
Скановані копії всіх інших документів від 29.03.2023 року надаються.
Скановані копії документів надаємо окремим файлом.