• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області

категорія Замовника:згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Завершена

11 089 987.40 UAH з ПДВ
Номер: 39794c22f79d418aaee1f95a481ff7e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-23-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 23.11.2023 16:37 - 15.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 23.11.2023 № 108-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.11.2023 № 108-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 6. UA-2023-07-19-004516-a, яку проводить Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог п.13 Особливостей №1178 та п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори у терміни, які визначені п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі») та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про укладений договір; пояснення Замовника від 30.11.2023 на запит від 27.11.2023. Відповідно до пояснень Замовника, які були отримані через електрону систему закупівель, закупівля без використання електронної системи закупівель була проведена шляхом укладання договору про закупівлю робіт від 07.11.2022 року №149 без застосування відкритих торгів на підставі пп.2 п.13 Особливостей №1178 Відповідно до положень п.13 Особливостей №1178 (у редакції на момент укладання договору) - за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю було оприлюднено 19.07.2023. Таким чином Замовником оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи з порушенням строків встановлених п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено вимоги п.13 Особливостей №1178 та зазначеного положення Закону.
Період усунення порушень: 18.12.2023 15:24 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2023 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення щодо висновку аудиторів у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2023-07-19-004516-а Згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 23.11.2023 № 108-з м. Запоріжжя Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), за ідентифікатором UА-2023-07-19-004516-а, яка оголошена 19.07.2023 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до Висновку Держаудитслужби від 18.12.2023 року про виявлені порушення законодавства в частині неоприлюднення , несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та Вимоги щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори у терміни, які визначені п.3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі»), повідомляємо наступне: Відповідно до Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 28.09.2021 року № 25-ОС «Про призначення на посаду Биховченка І.І.» на посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, приватизації і оренди комунального майна управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради призначено Биховченка І.І. та визначено уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради з 19.10.2022 року згідно з Наказом управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 19.10.2022 року № 107-ОД «Про організацію роботи із закупівельної діяльності в Управлінні під час дії воєнного стану в Україні». На підставі вищезазначеного відповідальною особою за проведення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), укладання договору по зазначеній процедурі закупівлі від 07.11.2022 року № 149 та оприлюднення інформації про Договір є Биховченко І.І. Проте, притягнути до відповідальності Биховченка І.І. немає можливості в зв’язку зі звільненням 24.03.2023 року, що підтверджується Наказом управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 20.03.2023 року № 2-ОС «Про звільнення Биховченка І.І.». Водночас повідомляємо що, згідно Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 01.05.2023 року № 10-ОС «Про призначення на посаду Кириченко А.Ю.», Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 01.05.2023 року № 34-ОД «Про призначення уповноваженої особи», Наказу управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 27.06.2023 року № 61-ОД «Про внесення змін до деяких наказів щодо організації закупівельної діяльності в Управлінні під час дії воєнного стану в Україні» уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради з 01.05.2023 року є Кириченко А.Ю. яка, виявивши порушення, невідкладно вжила заходів щодо їх усунення, а саме 19.07.2023 року оприлюднила інформацію про вищезазначений Договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже Кириченко А. Ю. на момент проведення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Київська, 97, м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015:45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»), укладання договору по зазначеній процедурі закупівлі від 07.11.2022 року № 149 та оприлюднення інформації про Договір не працювала в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, відповідно не може бути відповідальною за порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Водночас повідомляємо, що уповноваженим особам управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради наголошено про дотримання термінів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та попереджено про відповідальність за їх порушення. Скановані копії всіх відповідних документів додаються. Тимчасово виконуючий обов’язки начальника управління Микола ПОКРОВСЬКИЙ
Дата публікації звіту: 19.12.2023 13:51

Запити/Пояснення