-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
профнастил в асортименті
Завершена
641 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 416.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 416.00 UAH
Номер:
861d4e90881f4be4a61c3635cedbe105
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 14:45 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-19-004237-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військова частина А0451 (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-07-18-004428-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.07.2023 № 7), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» (далі – ТзОВ «ВВМ ЯВІР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.08.2023 № 14 про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ «ВВМ ЯВІР», повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.08.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 19 липня 2023 року за номером ID: UA-2023-07-19-004237-a.
Водночас, при складанні тендерної документації в п. 2, п.3 Розділу «Оцінка тендерної пропозицій» Тендерної документації та у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції та підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, не у відповідності до пунктів 44 та 47 Особливостей відповідно, а в редакції, що діяла до 20.05.2023, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.08.2023 15:10 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які оформлені висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a.
Відповідно до наказу №53 від 08.08.2023 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Держаудитслужба) “Про початок моніторингу закупівель”, 08.08.2023 розпочато моніторинг закупівлі по предмету «профнастил в асортименті» (за номером UA-2023-07-19-004237-a).
За результатами моніторингу, 14.08.2023р. Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a, яким за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у: річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Наказом командира військової частини А0451 №377а від 18.08.2022 “Про затвердження Положення про організацію роботи з договорами, дотримання законодавства про публічні закупівлі у військовій частині А0451 та призначення комісій для укладення договорів, дотримання законодавства про публічні закупівлі та контролю за їх виконанням” призначено комісію зокрема з питань дотримання законодавства про публічні закупівлі військовою частиною А0451, в тому числі упоноваженою особою. У повноваження комісії також входить розгляд та прийннятя рішення, щодо притягення до відповідальності винних осіб, які допустили порушення законодавства про публічні закупівлі.
Комісія 15.08.2023, розглянула висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a Держаудитслужби, та прийняла рішення, яким нагадала уповноваженій особі військової частини А0451 про службові обов'язки відповідно до Положення про уповноважену особу та законодавства про публічні закупівлі, в подальшому врахувати допущені помилки і не допускати при складанні тендерної документації.
Заходи притягнення комісією до відповідальності винних осіб:
Уповноважену особу військової частини А0451 усно попереджено про недопустимість порушень в оформленні тендерної документації та вказано на не допущення подібних порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
17.08.2023 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
67f4b18c599b44e3a4243a6953af5deb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «профнастил в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-19-004237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 19 липня 2023 року за номером ID: UA-2023-07-19-004237-a.
Водночас, при складанні тендерної документації в п. 2, п.3 Розділу «Оцінка тендерної пропозицій» Тендерної документації та у Додатку 1 до Тендерної документації Замовника зазначено інформацію та встановлено вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції та підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, не у відповідності до пунктів 44 та 47 Особливостей відповідно, а саме в редакції, що діяла до 20.05.2023, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником при формуванні тендерної документації не враховано вимоги пунктів 44 та 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
54e40201fd5f424e901cde68a08d80e7
Назва:
Пояснення на запит від 08.08.2023
Дата опублікування:
11.08.2023 06:48
Опис:
Замовник при здійсненні процедури публічних закупівель, в тому числі з оголошення процедури закупівлі по предмету «профнастил в асортименті» (за номером UA-2023-07-19-004237-a, далі по тексту — Закупівля), дотримується основного принципу закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Практичне значення відповідних принципів зростає, вони не тільки мають значення для правильного розуміння змісту норм, але і застосовуються судами при винесенні рішень у справах (постанова Верховного Суду у справі №902/347/20 від 20.05.2021). Під час визначення переможця Закупівлі, замовник аналізує та вивчає долучені переможцем/учасником документи на предмет відповідності поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та вимогам приписів законодавства про публічні закупівлі в т.ч. пунктам 44 та 47 Особливостей. Тому у разі не відповідності вимогам тендерної документації та приписам законодавства про закупівлі, тендерні пропозиції учасників/переможців у даній Закупівлі (і не тільки) будуть відхилені. Підсумовуючи в цілому, у разі допущення помилки замовником у тендерній документації, процесуальні дії (прийняття рішення) щодо учасника/переможця процедури закупівлі з відхилення/прийняття тендерної пропозиції учасників відбувається замовником у відповідності до вимог саме законодавства про публічні закупівлі. В підтвердження даної позиції, вищевказана Закупівля відбулась із додержанням даного принципу та вимог законодавства, в наслідок чого, замовник зекономив кошти в сумі 121 700,00 грн. У разі недотримання замовником вимог законодавства про публічні закупівлі, відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та відсутні були б наміри укласти договір.
Щиро дякую за допомогу у виявлені неточностей у документації.
З повагою, Руслан Демчук
Номер:
42095e4c4061485881da11b8eebf5a3e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.08.2023 16:30
Опис:
Пояснення на запит від 08.08.2023
Замовник при здійсненні процедури публічних закупівель, в тому числі з оголошення процедури закупівлі по предмету «профнастил в асортименті» (за номером UA-2023-07-19-004237-a, далі по тексту — Закупівля), дотримується основного принципу закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Практичне значення відповідних принципів зростає, вони не тільки мають значення для правильного розуміння змісту норм, але і застосовуються судами при винесенні рішень у справах (постанова Верховного Суду у справі №902/347/20 від 20.05.2021).
Під час визначення переможця Закупівлі, замовник аналізує та вивчає долучені переможцем/учасником документи на предмет відповідності поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та вимогам приписів законодавства про публічні закупівлі в т.ч. пунктам 44 та 47 Особливостей.
Тому у разі не відповідності вимогам тендерної документації та приписам законодавства про закупівлі, тендерні пропозиції учасників/переможців у даній Закупівлі (і не тільки) будуть відхилені.
Підсумовуючи в цілому, у разі допущення помилки замовником у тендерній документації, процесуальні дії (прийняття рішення) щодо учасника/переможця процедури закупівлі з відхилення/прийняття тендерної пропозиції учасників відбувається замовником у відповідності до вимог саме законодавства про публічні закупівлі.
В підтвердження даної позиції, вищевказана Закупівля відбулась із додержанням даного принципу та вимог законодавства, в наслідок чого, замовник зекономив кошти в сумі 121 700,00 грн.
У разі недотримання замовником вимог законодавства про публічні закупівлі, відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та відсутні були б наміри укласти договір.
Щиро дякую за допомогу у виявлені неточностей у документації.
З повагою,
Руслан Демчук