• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

профнастил в асортименті

Завершена

641 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 416.00 UAH
Номер: 861d4e90881f4be4a61c3635cedbe105
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.08.2023 14:45 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2023 № 53 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-07-19-004237-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 14 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військова частина А0451 (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-07-18-004428-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.07.2023 № 7), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» (далі – ТзОВ «ВВМ ЯВІР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.08.2023 № 14 про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ «ВВМ ЯВІР», повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.08.2023. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 19 липня 2023 року за номером ID: UA-2023-07-19-004237-a. Водночас, при складанні тендерної документації в п. 2, п.3 Розділу «Оцінка тендерної пропозицій» Тендерної документації та у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції та підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, не у відповідності до пунктів 44 та 47 Особливостей відповідно, а в редакції, що діяла до 20.05.2023, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.08.2023 15:10 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які оформлені висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a. Відповідно до наказу №53 від 08.08.2023 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Держаудитслужба) “Про початок моніторингу закупівель”, 08.08.2023 розпочато моніторинг закупівлі по предмету «профнастил в асортименті» (за номером UA-2023-07-19-004237-a). За результатами моніторингу, 14.08.2023р. Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a, яким за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у: річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наказом командира військової частини А0451 №377а від 18.08.2022 “Про затвердження Положення про організацію роботи з договорами, дотримання законодавства про публічні закупівлі у військовій частині А0451 та призначення комісій для укладення договорів, дотримання законодавства про публічні закупівлі та контролю за їх виконанням” призначено комісію зокрема з питань дотримання законодавства про публічні закупівлі військовою частиною А0451, в тому числі упоноваженою особою. У повноваження комісії також входить розгляд та прийннятя рішення, щодо притягення до відповідальності винних осіб, які допустили порушення законодавства про публічні закупівлі. Комісія 15.08.2023, розглянула висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-004237-a Держаудитслужби, та прийняла рішення, яким нагадала уповноваженій особі військової частини А0451 про службові обов'язки відповідно до Положення про уповноважену особу та законодавства про публічні закупівлі, в подальшому врахувати допущені помилки і не допускати при складанні тендерної документації. Заходи притягнення комісією до відповідальності винних осіб: Уповноважену особу військової частини А0451 усно попереджено про недопустимість порушень в оформленні тендерної документації та вказано на не допущення подібних порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 17.08.2023 11:24

Запити/Пояснення