-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Поточний ремонт. Відновлення асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць), внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів після ремонту на мережах водопроводу та каналізації в м. Миколаєві.
Завершена
14 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
Номер:
976e51c7eb8c46aa963ea709db232b50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:40 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-07-19-000767-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Стройсервис «УЖЕ», КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.23р № 719 та змінами, внесеними протокольним рішенням від 26.07.2023 № 753, реєстр пропозицій від 01.08.2023, протокол розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стройсервис «УЖЕ» від 04.08.2022 № 794, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стройсервис «УЖЕ» (далі - ТОВ «Стройсервис «УЖЕ»), комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» (далі – КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 04.08.2022 № 794, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2023, договір від 18.08.2023
№ 18/08-2023-Н на суму 8 999 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.08.2023 та 01.09.2023року.
Період усунення порушень:
11.09.2023 10:46 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
a8932cb8af644c1f836cdea9eda6aa59
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ГБН Г.1-218-182:2011 за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Поточний ремонт. Відновлення асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць), внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів після ремонту на мережах водопроводу та каналізації в м. Миколаєві (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-000767-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів Комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ab2b96465f5b495bb8210f520e939607
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.)
Дата опублікування:
29.08.2023 16:35
Опис:
Відповідь по першому питанню:
При проведенні відкритих торгів, на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1.1:2013 за кодом ГБН Г.1-218-182:2011 та код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Поточний ремонт. Відновлення асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць), внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів після ремонту на мережах водопроводу та каналізації в м. Миколаєві, очікувану вартість у сумі 14 000 000,00 грн в інформації, опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-000767-a ), було складено “Відомість обсягів” та проведено аналіз ринку із застосуванням запитів цін. На підставі наданих комерційних пропозицій (сканкопії додаються):
- ПП “МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ” на суму — 14 300 000,00 грн.
- КП “ЕЛУ Автодоріг” на суму — 12 500 000,00 грн.
було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості:
Ц = (12 500 000+14 300 000)/2 = 13 400 000,00*1,045=14 000 000,00грн.,
де к=1,045 ((коефіцієнт здорожчення в зв’язку з подорожченням ПММ(паливно мастильних матеріалів) та асфальтобетонної суміші).
Відповідь по другому питанню:
Відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником було встановлено вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника.
Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: -1 % вартості договору;
Вид забезпечення: Забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника.
Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника.
Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника.
На виконання даної вимоги КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» 14 серп. 10:30 було завантажено Платіжну інструкцію № 254 (копія додається)
Номер:
ace7a62ec03242d79a77bfe5a7813d1a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2023 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ГБН Г.1-218-182:2011 за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Поточний ремонт. Відновлення асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць), внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів після ремонту на мережах водопроводу та каналізації в м. Миколаєві (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-000767-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання учасником комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» процедури закупівлі умов пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема, надання виписки з протоколу зборів засновників або копію протоколу зборів засновників що підтверджує повноваження керівника учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
504b187969524954a84d85eabd0af0e3
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.)
Дата опублікування:
01.09.2023 09:09
Опис:
Відповідь по питанню:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено вимоги щодо підтвердження повноваження підпису документів тендерної пропозиції:
Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
для керівника учасника – випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення);
Відповідно до інформації ,яка зазначена у довідці вих.№ 24427/34-03/23/2 від 25.07.23 (файл «довідка - про уповноважену особу на підписання документів тендерної пропозиції.pdf» -додається)- є директор Шевченко Віталій Володимирович.
На виконання вимоги щодо підписання тендерної пропозиції керівником КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» було завантажено 28 лип. 17:17 «наказ 13.1. від 12.01.2019 (про призначення директора).pdf» (копія додається) та «Розпорядження 130рк від 11.04.2019 (про призначення директора).pdf «(копія додається).