-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний нагрудний відеореєстратор, станція заряджання та копіювання даних, мережеве сховище, жорсткий диск
Торги відмінено
1 299 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 497.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 497.00 UAH
Номер:
cd6670ed9e97477d965f8c5b3c6ad8f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2023 00:00
Період моніторингу:
09.08.2023 16:26 - 31.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.08.2023 № 42-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-07-18-012064-a 18.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вимог пункту 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи із закупівель від 20.07.2023 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 год. 04 хв. 29.07.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТА ЛТД» (далі – ТОВ «ОПТА ЛТД»), протокол щодо прийняття рішення від 01.08.2023 № 01.08-1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.08.2023.
В ході аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.2 «Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів» додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасниками «довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів), де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі».
На порушення вищевказаних вимог, ТОВ «ОПТА ЛТД» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 19.07.2023 № 1.2, в якій не зазначено дату виконання договору.
Згідно з пунктом 1.1 «Документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 1 до тендерної документації учасники подають у складі тендерної пропозиції «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника (в штаті/за трудовим договором/тощо) не менше 6 (шести) працівників з досвідом роботи за фахом. Обов’язкова наявність в учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та не менше 1 (одного) інженерно-технічного працівника із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі. Учасник має документально підтвердити наявність трудових відносин з працівниками, шляхом надання копій наказів про прийняття на роботу працівників разом з копією трудових книжок, або копій цивільно-правових договорів (контрактів, угод) тощо. У разі розкриття персональних даних вищезазначених працівників, учасник надає в складі тендерної пропозиції листи-згоди від кожного працівника на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА ЛТД» надано скановану копію 1, 12 та 13 сторінок трудової книжки Пойди Сергія Борисовича, відповідно до записів якої, його з 01.10.2021 прийнято на посаду завідуючого складом. Проте, учасником не надано наступні незаповнені сторінки трудової книжки, чим не підтверджено наявність у нього трудових відносин станом на дату подання тендерної пропозиції.
Абзацом першим пункту 43 Особливостей передбачено можливість замовника при виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА ЛТД» Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей, проте, вище перелічені невідповідності Замовником не було зазначено у даній вимозі та не надано можливість їх виправити.
Крім того, пунктом 16 статті 29 Закону передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, серед іншого, повинно містити таку інформацію: посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Замовником вищевказана інформація не зазначена, чим не дотримано вимоги пункту 16 статті 29 Закону.
Отже, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТА ЛТД» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 01.08.2023 № 01.08-1 учасника ТОВ «ОПТА ЛТД» визначено переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 01.08.2023.
Період усунення порушень:
30.08.2023 17:34 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2023 17:34