-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи з коригування проектної документації по об`єкту: "Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
10 746 303.60
UAH з ПДВ
Номер:
aa30ed3b500f469da17182e23671248b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 12:31 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023 № 76-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 04.12.2023 № 76-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-18-011347-a, 18.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; договір від 01.09.2023 № 1805-23/ПР; додаткові угоди до договору про закупівлю від 10.08.10.2023 № 1, від 31.08.2023 № 2; від 15.09.2023 № 3, від 03.10.2023 № 4, від 17.10.2023 № 5; від 26.10.2023 № 6, від 30.11.2023 № 7; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 08.12.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.12.2023 15:53 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
3b53c833a7474d5aa4928ccfe3fe0bd0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція (Роботи з коригування проектної документації по об`єкту: "Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-18-011347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ», з яким укладений договір від 18.07.2023 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
da3824eac9ed4dc28fb23a4ec48b48e8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.12.2023 18:04
Опис:
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом "Роботи з коригування проектної документації по об`єкту: "Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) (ідентифікатор UA-2022-01-21-013174-b) у відповідь на запит Державної аудиторської служби, з метою надання пояснень щодо вказаних питань, надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Лист Міністерства охорони здоров'я України на виконання розділу ІІІ протокольного рішення за результатом селекторної наради під головуванням Заступника Керівника Офісу Президента України К. Тимошенка від 02.08.2021;
- Проект з реконструкції обласних багатопрофільних закладів охорони здоров'я Житомирської області з метою посилення їх спроможності і модернізації;
- Медико-технічні завдання з реконструкції обласних багатопрофільних закладів охорони здоров'я Житомирської області з метою посилення їх спроможності і модернізації;
- Розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
- Протокол Уповноваженої особи № 227/2 щодо обгрунтування проведення закупівлі.