-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
Призупинено
3 420 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 100.00 UAH
Номер:
8c0a7ae784e84a61b7c005468ecc2daf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:32 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-07-18-007267-a 18.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 10» Одеської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2023 № 191, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:49 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
60f1e72fbe8d4c23b4fdca68e62b0607
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання харчування пацієнтам (ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-18-007267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуг з надання харчування хворим у міських лікарнях (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо причин не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз.
У разі оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надати підтверджуючі документи, зокрема, ухвалу про прийняття до розгляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
72f2ec550a9f46fd86aa188da4ae1e3f
Назва:
пояснення на запит UA-2023-07-18-007267-a
Дата опублікування:
15.11.2023 17:15
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-18-007267-a
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість хворих (+- 95 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця грудня 2023 року.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником в липні 2023 були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з організації харчування, в липні 2023 року надійшли відповіді постачальників відповідної продукції (запити та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях до кінця грудня 2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-07-18-007267-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України».
2. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (частина двадцять третя статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.10.2023 відкрито провадження у справі № 320/29596/23 за адміністративним позовом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради до Антимонопольного комітету України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс», про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023 (ухвала суду додається).
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, враховуючи оскарження до суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023, останнє не повинно було бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття.