-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северенівська, 128, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)» Коригування (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
62 125 885.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310 629.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 310 629.43 UAH
Номер:
ea926bf4d4964affa1b611db71e2f961
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:34 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-07-17-010860-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023
№ 29-05-2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП), товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ»), вимоги про усунення невідповідностей, протокол про відхиленння тендерної пропозиції ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» від 18.08.2023 № 29-6-2023, протокол про відхиленння тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» від 27.09.2023
№ 29-9-2023, протокол про визначення переможцем ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ»
від 02.10.2023 № 29-10-2023, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.10.2023 № 18Н-23 (далі - Договір), додаткова угода до Договору
від 17.10.2023 № 1, додаткова угода до Договору від 19.10.2023 № 2, додаткова угода до Договору від 03.11.2023 № 3, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» установив вимогу, що «Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Святослава Хороброго 11 А.»
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:55 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2023-07-17-010860-a
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северенівська, 128, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)» Коригування (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010860-a) та надає аргументовані заперечення:
На виконання вимог, зазначених Замовником у пп. 6 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», 13.10.2023 року Переможцем закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Грін Трейдінг» завантажено в електронному вигляді забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю (файл: Гарантія 114216-V-1661.rar) та не порушено вимогу ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Крім того, повідомляємо, що 17.10.2023 було внесено зміни до договору додатковою угодою № 1, у якій один із пунктів вилучення слова в паперовому вигляді та викладено вид забезпечення: банківська гарантія в електронному вигляді.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-17-010860-a, щодо усунення порушень ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи:
- проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі»;
- у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті;
- розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
05.12.2023 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
86d501de88e047e4b536f040ba6011e6
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
10.11.2023 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северенівська, 128, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)» Коригування (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-07-17-010860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6.6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7c3508416ce04c63bb63b6eee19195e6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.11.2023 18:20
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северенівська, 128, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)» Коригування (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010860-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 23.06.2023 №05-157-23. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 62 125 885,00 грн розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северинівська, 128, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2023 року №770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/56911.html
3. Надаємо інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії від 12.10.2023 № 114216/V-1661, у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6.6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Номер:
3090a376c5c645d4a01c63f9867c5851
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2023 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по вул. Северенівська, 128, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)» Коригування (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-17-010860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до протокольного рішення від 27.09.2023 № 29-9-2023 (далі – протокольне рішення) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», зокрема, із підстав вказаних у пункті п. 1 «Визначення прибутку не відповідає пункту 5.30 Настанови, використання показників Додатку 25 Настанови (п. 4.38) не передбачено при визначенні ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (Договірної ціни)».
З огляду на викладене, просимо надати більш розширену інформацію (конкретизувати підстави для відхилення вказані у пункті 1 протокольного рішення) та пояснити в чому саме полягає зазначена вами невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
94caf9a4e64d4c31934e2ce9947ee37e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.11.2023 17:22
Опис:
Відповідно до протокольного рішення від 27.09.2023 № 29-9-2023 (далі – протокольне рішення) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП».
Відповідно до п 3.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати в складі тендерних пропозицій Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Учасником завантажено в складі тендерної пропозиції документи, що не відповідають даній вимозі, а саме: Визначення прибутку не відповідає пункту 5.30 Настанови, використання показників Додатку 25 Настанови (п.4.38) не передбачено при визначенні ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (Договірної ціни).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.