• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація", а саме капітальний ремонт та утеплення покрівлі будинку тераріуму комунальної установи "Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення" без зміни геометрічних розмірів за адресою: м. Одеса, вул. Новощіпний ряд,25, яка є відокремленою спорудою згідно техпаспарту під літерами "Э" та "1Э"

Завершена

1 650 000.00 UAH без ПДВ
Номер: f85dbd44ffa34d2180d6f0d46e7bb0d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-28-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.09.2023 21:47 - 20.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.09.2023 № 217 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.09.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2023 № 217 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2023-07-17-005076-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення до вимог частини п’ятої статті 8. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи “Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення” (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.07.2023, договір № 527 від 17.07.2023, пояснення та документи Замовника надані 06.10.2023 та 18.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторингом повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 03.10.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації а, саме: надання договору та додаткових угод з додатками до них, укладені з ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ ПІВДЕНЬ". На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2023 Замовник поряд з іншим оприлюднив інформацію, Договір № 78 від 17.07.2023 з додатками, Додаткову угоду №1 до Договору №78 від 11.09.2023. Проте, додатки до Додаткової угоди №1 від 11.09.2023, а саме: Додаток №1 “План фінансування робіт”, Додаток №2 “Календарний графік виконання робіт” Замовник не надав через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 19.10.2023 20:38 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2023 20:38

Запити/Пояснення