• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі 8 державної пожежно-рятувальної частини 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області за адресою: м. Сарни, вул. Белгородська, 41

Завершена

2 538 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 690.00 UAH
Номер: 3e1b22fafc5443488c5c50f475d9d7eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.08.2023 14:47 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2023 № 53 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-07-14-010796-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткової угоди №1 від 08.08.2023 до Договору № 93 від 07.08.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 14 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-07-14-002966-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.07.2023 № 53), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «Модена», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.07.2023 № 57 про визначення переможцем процедури закупівлі учасника Приватне підприємство «Модена», повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2023, Договір № 93 від 07.08.2023, Додаткова угода № 1 від 08.08.2023 до Договору № 93 від 07.08.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.08.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів Приватне підприємство «Модена» (далі - ПП «Модена»), встановлено наступне. Відповідно до вимог Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)», Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного: ● ціни тендерної пропозиції (договірної ціни - динамічна); ● пояснювальної записки; ● локальний кошторис; ● підсумкова відомість ресурсів. ● календарний план-графік виконання робіт. Замовником до Учасника торгів, якого визнано переможцем, ПП «Модена» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції. У Вимозі вказано, що Учасником ПП «Модена» в складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис, які не містять повної інформації, що визначена Додатком 1 до Тендерної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи, Підсумкова відомість 1.2. Проте, Замовником не встановлено конкретний перелік невідповідностей, чим не дотримано частину шістнадцяту статті 29 Закону. Учасника ПП «Модена» зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис. Проте, вказані невідповідності стосуються невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. А отже, Замовником вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, поданих учасником ПП «Модена» у тендерній пропозиції, розміщене з підстав не передбачених пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ПП «Модена» не відповідає вимогам Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)». Відповідно до абзацу 2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ПП «Модена» та рішенням уповноваженої особи від 29.07.2023 № 57 визначено його переможцем процедури закупівлі, та укладено Договір № 93 від 07.08.2023. Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 10.08.2023 Замовником надано інформацію щодо розiрвання Договору № 93 від 07.08.2023 з ПП «Модена» . Так, 09.08.2023 в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Замовником завантажено Додаткову угоду №1 від 08.08.2023 до Договору № 93 від 07.08.2023 про розірвання договору за згодою сторін.
Період усунення порушень: 14.08.2023 15:11 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 15:11

Запити/Пояснення