-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі 8 державної пожежно-рятувальної частини 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області за адресою: м. Сарни, вул. Белгородська, 41
Завершена
2 538 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 690.00 UAH
Номер:
3e1b22fafc5443488c5c50f475d9d7eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 14:47 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-14-010796-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткової угоди №1 від 08.08.2023 до Договору № 93 від 07.08.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-07-14-002966-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.07.2023 № 53), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «Модена», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.07.2023 № 57 про визначення переможцем процедури закупівлі учасника Приватне підприємство «Модена», повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2023, Договір № 93 від 07.08.2023, Додаткова угода № 1 від 08.08.2023 до Договору
№ 93 від 07.08.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.08.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів Приватне підприємство «Модена» (далі - ПП «Модена»), встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)», Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
● ціни тендерної пропозиції (договірної ціни - динамічна);
● пояснювальної записки;
● локальний кошторис;
● підсумкова відомість ресурсів.
● календарний план-графік виконання робіт.
Замовником до Учасника торгів, якого визнано переможцем,
ПП «Модена» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції.
У Вимозі вказано, що Учасником ПП «Модена» в складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис, які не містять повної інформації, що визначена Додатком 1 до Тендерної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи, Підсумкова відомість 1.2. Проте, Замовником не встановлено конкретний перелік невідповідностей, чим не дотримано частину шістнадцяту статті 29 Закону.
Учасника ПП «Модена» зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис.
Проте, вказані невідповідності стосуються невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
А отже, Замовником вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, поданих учасником ПП «Модена» у тендерній пропозиції, розміщене з підстав не передбачених пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ПП «Модена» не відповідає вимогам Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)».
Відповідно до абзацу 2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
При цьому, Замовником в порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ПП «Модена» та рішенням уповноваженої особи від 29.07.2023 № 57 визначено його переможцем процедури закупівлі, та укладено Договір № 93 від 07.08.2023.
Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 10.08.2023 Замовником надано інформацію щодо розiрвання Договору № 93 від 07.08.2023 з ПП «Модена» .
Так, 09.08.2023 в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Замовником завантажено Додаткову угоду №1 від 08.08.2023 до Договору № 93 від 07.08.2023 про розірвання договору за згодою сторін.
Період усунення порушень:
14.08.2023 15:11 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
1fc1941fea5c4848a54c3fdff4208f0b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі 8 державної пожежно-рятувальної частини 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області за адресою: м. Сарни, вул. Белгородська, 41» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-14-010796-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)», Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
● ціни тендерної пропозиції (договірної ціни - динамічна);
● пояснювальної записки;
● локальний кошторис;
● підсумкова відомість ресурсів.
● календарний план-графік виконання робіт.
Замовником до Учасника торгів, якого визнано переможцем, Приватного підприємства «Модена» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції.
У Вимозі вказано, що Учасником ПП «Модена» в складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис, які не містять повної інформації, що визначена Додатком 1 до Тендерної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи, Підсумкова відомість 1.2. Проте, Замовником не встановлено конкретний перелік невідповідностей.
Учасника зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис.
Однак, вказані невідповідності стосуються невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
А отже, Замовником вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, поданих учасником Приватне підприємство «Модена» у тендерній пропозиції, розміщене з підстав не передбачених пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
З огляду на зазначене, відповідно до пп.2 пункту 43 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника Приватне підприємство «Модена»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
15b6651c72a04e4c82fe25cf2a1f61f7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.08.2023 10:24
Опис:
Згідно з абз. 3, п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва "
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником."
Вищезазначений абзац не містить вимоги (твердження в імперативній формі), щодо обов'язку Замовника надати Учаснику процедури закупівлі одночасно, як відомість обсягів робіт, так і відомість ресурсів. Відповідно, відомість ресурсів не впливає на зведений кошторис, який формується програмним комплексом АВК-5 відповідно до дефектного акту замовника, а містить розрахунки матеріалів для виконання робіт, тобто якісні і кількісні показники виконаних робіт не змінні. Відповідно до пп.2 пункту 43 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, учасником ПП "Модена " була змінена інформація про ресурси, а не якісні, або кількісні показники виконаних робіт. Разом з тим з метою здiйснення заходiв щодо усунення можливих виявлених порушень та недопущення недотримання Закону України "Про публiчнi закупiвлi" повiдомляємо про розiрвання договору №93 від 07.08.2023 року, з ПП "Модена", про що складена додаткова угода №1, від 08.08.2023 року.