-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області"
Завершена
3 425 876.00
UAH з ПДВ
Номер:
3a019a7dea1e4b11a48a9878ada6ed9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2023 00:00
Період моніторингу:
03.10.2023 11:57 - 25.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2023 №34-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2023 року № 34-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-07-14-009847-а від 14.07.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-14-005079-a); звіт від 14.07.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерної пропозиції від 14.08.2023, договір від 12.07.2023 № 265 (далі – Договір № 265), додаткова угода від 19.07.2023 № 1 до Договору № 265, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.07.2023, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 05.10.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.10.2023 17:07 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2023 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
9af54f20ee7a4555bc14e40188062247
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2023 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-009847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті, якщо так, то надайте посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» (код за ЄДРПОУ 41780588), з яким укладений договір від 12.07.2023 № 265 без використання електронної системи закупівель?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
98bd9489eb104ae28384729744e1fb06
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.10.2023 17:04