-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс майданчиків для заняття спортом
Завершена
17 365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 825.00 UAH
Номер:
24be5f2832d444048c374e5244eab231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:38 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-07-14-007750-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення ТОВ СК «ДП БУД», розгляду тендерних пропозицій ТОВ СК «ДП БУД» та ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», відповідності, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської селищної ради, на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2023 № 68, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю СК «ДП БУД» (далі – ТОВ СК «ДП БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» (далі – ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ»), вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі ТОВ СК «ДП БУД» від 08.08.2023, відповідь Замовника від 10.08.2023, протокол уповноваженої особи від 28.07.2023 № 40, протокол уповноваженої особи від 04.08.2023 № 70, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2023, договір від 14.08.2023 № 199 на суму 11 499 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), протокол уповноваженої особи від 17.08.2023 № 74, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.09.2023 та 08.09.2023.
Період усунення порушень:
12.09.2023 21:36 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 21:36
Запити/Пояснення
Номер:
bfa1f47770f24d419b070f828f40679a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2023 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів комплексу
майданчиків для заняття спортом (ДК 021:2015: 37535200-9 — Обладнання для
ігрових майданчиків) (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-007750-a ) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не
призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно
до протоколу від 17.08.2023 № 74.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема
за невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
efbd9c998f2a416bb88f185219b1c422
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ надання пояснення
Дата опублікування:
01.09.2023 12:23
Опис:
ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: Комплекс майданчиків для заняття спортом (ДК 021:2015: 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-14-007750-a) повідомляє наступне.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі маркетингового дослідження шляхом порівняння ринкових цін з урахуванням комерційних пропозицій, які були надані разом з Поданням відділу житлово-комунального господарства – як ініціатора закупівлі, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель UA-P-2023-07-13-003556-b на підставі якого оголошено закупівлю: Комплекс майданчиків для заняття спортом (ДК 021:2015: 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-14-007750-a).
Крім того, Черкаською селищною радою ініційовано закупівлю спортивних майданчиків в зв’язку з відсутністю альтернативи зайняття спортом дітей та молоді, а особливо військовослужбовцям ЗСУ, так як специфіка розміщення та населення складається в основному з військовослужбовців ЗСУ та членів їх сімей, а також ініціативи 4 військових частин щодо необхідності створення належних умов для зайняття спортом в
смт Гвардійському, в тому числі командування 25 окремої повітрянодесантної Січеславської бригади та зенітного ракетного полку, листи № 675 від 27.04.2023, № 1062 від 21.04.2023, №258 від 21.04.2023, № 73 від 21.04.2023.
Якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних додатках до тендерної документації, де конкретизується перелік вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
2. Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті:
https://cherk.otg.dp.gov.ua/gromadskosti/zakupivli/zakupivli
3. Стосовно протокольного рішення від 17.08.2023 №74, на етапі реєстрацї договору в органах ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: у Звіті про результати проведення процедури закупівлі в частині місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю вказано не вірну адресу, в зв’язку з несвоєчасним внесенням актуальних даних учасником в систему PROZORRO.
Через цю невідповідність на вимогу ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ, яка посилається на пп.1 п. 2 Ст. 7 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), протокол №74 від 17.08.2023 було оприлюдненно в електронній системі закупівель для виправлення вищенаведеної інформації. Пункт «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» був обраний за для технічної можливості підкріплення вищенаведеного протоколу.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Номер:
29516da728ec4b3c84a47d5eff565155
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2023 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів комплексу майданчиків для заняття спортом (ДК 021:2015: 37535200-9 — Обладнання для ігрових майданчиків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-007750-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-07-14-007750-a Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015: 37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків (футбольне поле – 1 комплект, баскетбольний майданчик – 1 комплект, волейбольний майданчик – 1 комплект, тенісний корт – 1 комплект, бігові та пішохідні дорожки – 1 комплект, тенісний стіл – 2 штуки.
Вид предмета закупівлі Замовник визначив як – товар.
При цьому відповідно до додатку 2 до тендерної документації (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), окрім постачання товару, передбачено виконання певних видів послуг та/або робіт щодо їх облаштування, зокрема:
підготовка основи під покриття;
насипання гранвідсіву та щебеню,
вирівнювання поверхонь шляхом трамбування кожного шару дорожнім катком та віброплитою,
розсипання кварцового піску та гумової крихти,
викопування котлованів,
вирівнювання та ґрунтування поверхонь для монтажу гумового покриття,
проведення розмітки відповідною полімерною фарбою,
монтування грат,
бетонування стовпів та закріплення сітки,
бетонування баскетбольної стійки,
бетонування тенісного столу в грунт,
вимощення тротуарного покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів, тощо.
З огляду на викладене просимо пояснити чому при визначення предмета закупівлі цієї процедури Замовник обрав її вид, як товар?
2. Надати інформацію з посиланням на відповідні документи (назва файлу, сторінки) які документально підтверджують виконання учасником ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» вимог пункту 2 додаток 1 тендерної документації в частині підтвердження трудових відносин (штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / трудова книжка (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) із монтажником з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій Кошаріним О.П., зазначеним у пункті 4 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.07.2023 № 14.
3. Надати інформацію з посиланням на відповідні документи (назва файлу, сторінки) які документально підтверджують виконання учасником ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» вимог пункту 1 додаток 1 тендерної документації в частині документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: складського приміщення 370 м2, та розчинозмішувача 150 л (пункти 1 та 5 довідки від 21.07.2023 № 12).
4. Замовник на запит Держаудитслужби надав відповідь 01.09.2023, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, здійснювалося на підставі маркетингового дослідження шляхом порівняння ринкових цін з урахуванням комерційних пропозицій, які були надані разом з Поданням відділу житлово-комунального господарства – як ініціатора закупівлі, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, однак зазначені документи до свого пояснення не додав.
З огляду на викладене просимо надати документи (комерційні пропозиції, а також подання відділу житлово-комунального господарства – як ініціатора закупівлі, тощо), на які є посилання у вашому поясненні від 01.09.2023 та на підставі яких вами визначено очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b63961feb24d4cc29b73b56ffdb440e7
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.09.2023 10:24
Опис:
ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: Комплекс майданчиків для заняття спортом (ДК 021:2015: 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-14-007750-a) повідомляє наступне.
1. Розділом І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника; визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Поряд з цим згідно зі статтею 186 Податкового кодексу України місцем постачання товарів є: а) фактичне місцезнаходження товарів на момент їх постачання; б) місце, де товари перебувають на час початку їх перевезення або пересилання, у разі якщо товари перевозяться або пересилаються продавцем, покупцем чи третьою особою; в) місце, де провадиться складання, монтаж чи встановлення, у разі якщо товари складаються, монтуються або встановлюються (з випробуванням чи без нього) продавцем або від його імені.
Відповідно до наявної документації щодо публічної закупівлі, вартість послуг з поставки (доставлення, монтажу, встановлення) комплексу майданчиків не перевищує вартості самих товарів.
2. У розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником не було встановлено вимоги щодо певної кількості та/або кваліфікації працівників Учасника. Відповідно відсутність підтверджуючого документа, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником на монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій Кошаріна О. П. (одного з семи працівників, вказаних в вище згаданій довідці) не розглядалося Замовником як порушення.
3. У розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником не було встановлено вимоги щодо наявності в Учасника певної площі складських приміщень та певного виду обладнання. Відповідно відсутність Договорів оренди на складське приміщення 370 м² та розчинозмішувач 150 л, не розглядалося Замовником як порушення.
4. Додаємо документи які вимагаються в запиті:
- подання відділу житлово-комунального господарства на 1 арк в 1 примір;
- комерційні проозиції на 6 арк в 1 примір.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.