• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція «Реконструкція 8 державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС в Івано-Франківській області по вул. Шкільна, 26 в смт. Рожнятів Івано-Франківської області»

Завершена

11 313 206.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 566.03 UAH
Номер: d85a0d775756424c947275f36ce63b8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 07.08.2023 11:25 - 29.08.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2023 №48-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.08.2023 № 48-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-14-004556-a 14.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 441-05-75, viktoriiagrabovetska@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ФРАНКО-БУД'', своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік 3 Державного Пожежно-Рятувального Загону Головного Управління Державної Служби України З Надзвичайних Ситуацій в Івано-Франківській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ФРАНКО-БУД'', вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.07.2023, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2023 року, договір від 07.08.2023 №26 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 11.08.2023.
Період усунення порушень: 14.08.2023 10:46 - 18.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 10:46

Запити/Пояснення