-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція «Реконструкція 8 державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС в Івано-Франківській області по вул. Шкільна, 26 в смт. Рожнятів Івано-Франківської області»
Завершена
11 313 206.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 566.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 566.03 UAH
Номер:
d85a0d775756424c947275f36ce63b8e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 11:25 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2023 №48-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.08.2023 № 48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-14-004556-a 14.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ФРАНКО-БУД'', своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік 3 Державного Пожежно-Рятувального Загону Головного Управління Державної Служби України З Надзвичайних Ситуацій в Івано-Франківській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ФРАНКО-БУД'', вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.07.2023, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2023 року, договір від 07.08.2023 №26 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 11.08.2023.
Період усунення порушень:
14.08.2023 10:46 - 18.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
a3afb24b331247a4b3538e7b54caf2a7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція «Реконструкція 8 державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС в Івано-Франківській області по вул. Шкільна, 26 в смт. Рожнятів Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-14-004556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у Додатку 2 ТД зазначається. що до ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі:
- договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(і) кошторис(и);
- відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;
- розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності;
- розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності;
- розрахунок прибутку – при наявності;
- розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення виконання робіт та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності).
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ФРАНКО-БУД'' те, що учасником не надано розрахунок заробітної плати?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за потреби).
Номер:
5aad9082db8c4dc5bb6bc16528df6817
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.08.2023 11:04
Опис:
ДСНС України
ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області
3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН
ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
вул. Євшана, 28, м. Калуш, 77300, тел./факс: (03472) 6-54-47, (03472) 6-38-50
код ЄДРПОУ 38200828 E-mail: dprz3@if.dsns.gov.ua
11.08.2023 р. № 697/01-16 На № UA-V-2023-08-03-000004 від 08.08.2023р.
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Ознайомившись з початком моніторину Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.08.2023 р по закупівлі: UA-2023-07-14-004556-a ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція «Реконструкція 8 державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС в Івано-Франківській області по вул. Шкільна, 26 в смт. Рожнятів Івано-Франківської області», надаємо свої пояснення на Ваші запитання.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість здійснено Замовником на підставі затвердженого Проекту: «Реконструкція 8 державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС в Івано-Франківській області по вул. Шкільна, 26 в смт. Рожнятів Івано-Франківської області», та проектно кошторисної документації і бюджетних призначень. Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ не має власного сайту, крім того дана вимога носить рекомендаційний характер, а не обов’язковий.
2. Замовником у Додатку 2 ТД зазначається. що до ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі: - договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями; - підсумкова відомість ресурсів; - локальний(і) кошторис(и); - відомість ресурсів по кожному локальному кошторису; - розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково-аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності;- розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково- аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності; - розрахунок прибутку – при наявності;- розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення виконання робіт та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності). Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТзОВ ''ФРАНКО-БУД'' те, що учасником не надано розрахунок заробітної плати?
У складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ ''ФРАНКО-БУД'' завантажено пакет документів відповідно до вимог тендерної документації Замовника, розрахунок ціни тендерної пропозиції сформований на підставі відомостей про склад та обсяги виконаних робіт, що закуповуються та виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України
№ 281 від 01 листопада 2021 р..Надання окремого розрахунку заробітної плати не вимагалося тендерною документацією. Крім того зазначаємо, що учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції вказав заробітну плату яка не перевищує 14800 грн., що вказана в проектно-кошторисній документації.
З повагою , фахівець з ресурсного забезпечення,
Уповноважена особа Оксана СКІБІЦЬКА