• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів, заміни дерев'яних конструкцій та покриття даху будівлі юридичного факультету УжНУ, пам’ятці історії місцевого значення (колишньої чоловічої будівлі греко-католицької семінарії) на вул. Капітульній, 26 у м. Ужгород. Коригування» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

8 820 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 202.60 UAH
Номер: faa5220e0681468b82a97d29e19ce575
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-18-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 18.10.2023 14:51 - 08.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.10.2023 № 37-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 жовтня 2023 року № 37-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2023-07-14-002149-a від 14.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного вищого навчального закладу «Ужгородський національний університет» (далі – Замовник) на 2023 рік (ID:UA-P-2023-07-14-000910-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 14.07.2023 № 14, із змінами, внесеними протоколом уповноваженої особи від 19.07.2023 № 14/1 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІНТОРЕТТО» (далі – ТОВ «ТІНТОРЕТТО»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.07.2023 № 14/3; повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2023; договір підряду від 07.08.2023 № 07/08; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 27.10.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, учасник ТОВ «ТІНТОРЕТТО» у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про залучення субпідрядника / співвиконавця або про незалучення субпідрядника / співвиконавця не надав, чим не дотримав вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. У відповідь на запит про надання пояснень з приводу зазначеного вище Замовник надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «... учасник ТОВ «ТІНТОРЕТТО» не повинен був надавати інформацію про повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання, оскільки не планував залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника чи співвиконавця, тим паче, що пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» передбачено, що залучення субпідрядника/ співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців) не передбачається.» Частиною другою статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації Замовником зазначаються відомості, зокрема: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (пункт 18). Слід зазначити, що видом предмету закупівлі ремонтно-реставраційних робіт фасадів, заміни дерев'яних конструкцій та покриття даху будівлі юридичного факультету УжНУ, пам’ятці історії місцевого значення (колишньої чоловічої будівлі греко-католицької семінарії) на вул. Капітульній, 26 у м. Ужгород є роботи. Згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, вимога про зазначення учасником інформації у тендерній пропозиції щодо залучення чи незалучення субпідрядника/співвиконавця (у разі закупівлі робіт або послуг) чітко визначена статтею 22 Закону, а також Замовником у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Недотримання такої вимоги учасником ТОВ «ТІНТОРЕТТО» свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами не відхилив учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО» як такого, тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.10.2023 15:33 - 14.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2023 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», код ЄДРПОУ 02070832, на підтвердження вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення при проведенні процедури закупівлі: «Роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів, заміни дерев'яних конструкцій та покриття даху будівлі юридичного факультету УжНУ, пам’ятці історії місцевого значення (колишньої чоловічої будівлі греко-католицької семінарії) на вул. Капітульній, 26 у м. Ужгород. Коригування»» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», закупівля UA-2023-07-14-002149-a повідомляємо, що від уповноваженої особи Маргарити ШЕРШУН відібрано письмові пояснення з питань публічних закупівель щодо фактів, викладених у Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 жовтня 2023року. З уповноваженою особою з питань публічних закупівель, розібрано помилки та проведено роз'яснювальну роботу щодо правильного застосування норм законодавства у сфері публічних закупівель, при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг для потреб Ужгородського національного університету. Уповноважену особу також буде відправлено на підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення публічних закупівель і підвищення базових знань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 02.11.2023 15:48

Запити/Пояснення