-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання бензину для КП "Чугуївтепло" на 2023рік.
Завершена
356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
Номер:
98bec2b1f1fb4207a78bcfc6e71796a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 16:56 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 № 180
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.08.2023 № 180
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2023-07-13-009270-a 13.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 10, 11, 12, 13 та 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЧУГУЇВТЕПЛО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-13-009270-a, тендерну документацію Замовника затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 13.07.2023 №13/07/2023/08-00, протокол розкриття від 24.07.2023 №24.07.2023.08-00, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БРЕНТ ОЙЛ-98» (далі – ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98», учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 24.07.2023 №24.07.2023.08-00, договір про закупівлю від 01.08.2023 №124 на загальну суму 335 520,00 грн, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.08.2023 року (далі – Пояснення).
Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі зазначено лише код ДК 021 : 15 : 09130000 – 9 : Нафта і дистиляти, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09132000-3- Бензин.
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови 1178 від 12.10.2022 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
Так, на порушення пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація не містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, на порушення пунктів 10, 11, 12, 13 та 14 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації Замовником не зазначено: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
17.08.2023 15:58 - 01.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2023 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику Станіславу КОСІНОВУ
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, щодо Зобов'язання про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по організації закупівлі по предмету -«Придбання бензину для КП "Чугуївтепло" на 2023рік» ( Бензин А-92, по талонах), код за ДК 021: 2015 «09130000-9 Нафта та дистиляти», шляхом проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, КП «Чугуївтепло» повідомляє про наступне:
1.На порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі зазначено лише код ДК 021 :2015 : 09130000 – 9 : Нафта і дистиляти, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015 09132000-3- Бензин.
2.Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови 1178 від 12.10.2022 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178. Так, на порушення пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація не містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Також, на порушення пунктів 10, 11, 12, 13 та 14 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації Замовником не зазначено: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Для усунення порушень виявлених при моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ складено нову редакцію «Документація і Оголошення Придбання бензину А-92 для КП «Чугуївтепло» на 2023рік.», Документація доповнена додатком №5 в якому Замовник вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Прописані пункти 10, 11, 12, 13 та 14 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації. Замовником зазначено: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; кінцевий строк подання тендерних пропозицій розміщена нова редакція «Документація і Оголошення Придбання бензину А-92 для КП «Чугуївтепло» на 2023рік.», визначений код класифікатора ДК 021 :2015 09132000-3- Бензин, з додатком №5.
Оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічної закупівлі, викладених у висновку:
1. Документація і Оголошення Придбання бензину А-92 для КП «Чугуївтепло» на 2023рік;
2. Дoдaтoк 5 дo тeндepнoї документації;
3. ПРОТОКОЛ УО №23.08.2023.08-00 від 23.08.2023року, про усунення порушень в закупівлі UA-2023-07-13-009270-а -«Придбання бензину для КП "Чугуївтепло" на 2023рік»,
4. Догана фахівцю з державних закупівель КП «Чугуївтепло»- Віталію Кулінічу
В.о. директора КП «Чугуївтепло» підпис є Євген ФІЛАТОВ
Дата публікації звіту:
23.08.2023 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
8cbfee1200d543d79f63691a3dd85168
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 08:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Придбання бензину для КП «Чугуївтепло» на 2023рік» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-13-009270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
290318cbcea04b7e988e2396cc52e978
Назва:
Відповідь на запит моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по організації закупівлі по предмету -«Придбання бензину для КП "Чугуївтепло" на 2023рік» ( Бензин А-92, по талонах), код за ДК 021: 2015 «09130000-9 Нафта та дистиляти», шляхом проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями
Дата опублікування:
10.08.2023 16:35
Опис:
По питанням:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо:
На перше питання: 1.Копія Протоколу УО про прийняття рішення і обґрунтування закупівлі;
2. Комерційна пропозиція;
3. Інформаційна довідка від МІНФІНУ.
По другому питанню: Закупівлю по предмету «Придбання бензину для КП "Чугуївтепло" на 2023рік.», Бензин А92 ( по талонах) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “09130000-9- Нафта та дистиляти» здійснювалась шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями, у відповідності з вимогами Закону.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на майданчику zakupki.prom.ua за Ідентифікатором закупівлі: UA-2023-07-13-009270-a в документах закупівлі.
Також про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та інша інформація повідомлена, через майданчик zakupki.prom ще 735 Постачальникам, які були інформовані про закупівлю. ( Перелік 735 Постачальників у файлі закупівлі)