• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Книги для поповнення бібліотечних фондів

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Номер: 0b7ef6f417dd44bea9139a3abfc04bd8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.08.2023 14:45 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2023 № 53 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-13-005519-a 13.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, встановлено порушення норм пп.3 п.44 та п.47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-07-11-004508-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 17.07.2023 № 29, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «ПАСТУШЕНКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА» (далі – ФОП «ПАСТУШЕНКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 26.07.2023 № 32, Договір від 03.08.2023 № 5100-Д-97-23, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 09.08.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «ПАСТУШЕНКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА» встановлено наступне. Згідно пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Також, дана вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації Замовника. Зокрема, Замовником Додатком 2 до Тендерної документації визначений перелік документів для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 27.07.2023. Переможцем ФОП «ПАСТУШЕНКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА» не оприлюднено в електронній системі закупівель у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до Тендерної документації та п. 47 Особливостей. Відповідно до пп.3 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «ПАСТУШЕНКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА», у зв’язку з ненаданням ним, як переможцем, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пп.3 п.44 Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 09.08.2023 Замовником надано пояснення, що усі документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей оприлюднено учасником-переможцем в електронній системі закупівель, та знаходяться у вільному доступі.
Період усунення порушень: 23.08.2023 17:20 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2023 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями та оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону, предмету закупівлі 22110000-4 Друковані книги (Книги для поповнення бібліотечних фондів) Лот №1 - ДК 021:2015 22110000-4 - «Друковані книги» (Книги для поповнення бібліотечного фонду (Дитяча бібліотека)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-13-005519-a, в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення норм підпункту 3 пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Переможець закупівлі завантажив документи які підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3,5,6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей на етапі завантаження тендерної пропозиції. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 25.08.2023 12:47

Запити/Пояснення