-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
дизельне паливо
Завершена
4 521 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 90 435.80 UAH
мін. крок: 2% або 90 435.80 UAH
Номер:
adbc9c5fdc5b4c05a98fa78e9273509f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 14:47 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-13-004875-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30.11.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 11.07.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОКВП «Дніпро – Кіровоград» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 13.07.2023 №276; пропозицію учасника ТОВ «Окко-постач» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 31.07.2023 № 301; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2023; договір про закупівлю від 07.08.2023 № 2197-002м/21; додаткову угоду від 17.08.2023 №1; додаткову угоду від 30.08.2023 №2; додаткова угода від 15.09.2023 №3; додаткову угоду від 21.09.2023 №4, додаткову угоду від 04.10.2023 №5 та додаткову угоду від 02.11.2023 №6; пояснення Замовника від 21.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
30.11.2023 13:22 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
faa76e998cd54100ab3d1fe91bd8a104
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «дизельне паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-13-004875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
3. Додатковими угодами №1 від 17.08.2023, №2 від 30.08.2023, №3 від 15.09.2023, №4 від 21.09.2023, №5 від 04.10.2023 та №6 від 07.08.2023 до Договору № 2197-002м/21 від 07.08.2023 (далі – Договір № 2197-002м/21) внесено зміни, а саме змінена ціна за одиницю товару.
Просимо надати інформацію що слугувало підставою для укладання додаткових угод та документальне обґрунтування підстав укладення додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2968736fa71947a483597b027f7a78e2
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
21.11.2023 10:31
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 20.11.2023 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі дизельне паливо (UA-2023-07-13-004875-a) (далі – Закупівля) та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з централізованого водопостачання та водовідведення мешканців частини Кіровоградської області. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання щодо наявності у підприємства необхідних паливо – мастильних матеріалів для задоволення виробничих потреб підприємства.
1. Стосовно визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо, що вказані відомості під час оголошення Закупівлі було визначено на підставі отриманої службової записки заступника головного механіка ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 10.07.2023 р. № 91595. Орієнтовна вартість обраховувалась виходячи з проаналізованої інформації отриманих від потенційних постачальників комерційних пропозицій та відомостей, доступних в інтернет-мережі. Так як джерелом фінансування Закупівлі були кошти підприємства, відповідно жодних бюджетних призначень про виділення коштів ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від їх розпорядників не надавалось.
2. Щодо інформації про суми коштів сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо, що станом на 21.11.2023 сума сплачених за договором № 2197-002м/21 від 07.08.2023 коштів становить 2 523 243,30 грн. з ПДВ.
3. Щодо наявності підстав для укладання додаткових угод до вказаного договору повідомляємо, що Додаткові угоди №№ 1,2,3,4,5,6 укладались на підставі відповідних висновків торгово – промислової палати України за результатами цінових моніторингів, копії яких додаються до даних пояснень.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством було повністю дотримано всіх вимог, що передбачені чинним законодавством про закупівлі, під час проведення тендеру UA-2023-07-13-004875-a та виконання умов договору про закупівлю.
Додатки:
1. Службова записка про проведення закупівлі – 1 арк.;
2. Висновок ТПП В-1126 від 17.08.2023 – 1 арк.;
3. Висновок ТПП В-1170 від 30.08.2023 – 1 арк.;
4. Висновок ТПП В-1233 від 15.09.2023 – 1 арк.
5. Висновок ТПП В-1265/2 від 21.09.2023 – 1 арк.
6. Висновок ТПП В-1352 від 04.10.2023 – 1 арк.
7. Висновок ТПП В-1526 від 02.11.2023 – 1 арк.
З повагою,
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК