-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизель-генераторні установки
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Завершена
8 650 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 86 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 86 500.00 UAH
Номер:
1578242c0f17400bb41cdcee2c5aef45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 16:11 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2023 Одеса № 284
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.11.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.11.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2023 № 284
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-07-12-010536-a 12.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.07.2023 № 426, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.07.2023 та 14.07.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.07.2023 та 17.07.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЛАМЕКС» та товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.07.2023 №№ 426/1, 426/2, 426/3, 426/4, 426/5, 426/6, 426/7, 426/8 та від 17.08.2023 №№ 426/9, 426/10, скаргу ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» до процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 28.07.2023, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 10.08.2023 № 12520-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.08.2023, договір про закупівлю від 31.08.2023 № ПЗ/В-23802/НЮ, пояснення та документи Замовника, отримані 06.12.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2023 16:30 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
24a2b45790c744959c42aa42cd6c398b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.12.2023 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЛАМЕКС» у зв’язку тим, що інформацію щодо локалізації товару не підтверджено виробником продукції, що пропонується до постачання, на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель? Надати інформацію з нормативно-правовим обґрунтуванням.
Водночас станом на момент відхилення тендерної пропозиції учасника товар, що пропонується учасником до постачання, міститься у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
770d172745f845bbb84fa0c32c0ff68a
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2023 15:57
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 01.12.2023 р. щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Дизель-генераторні установки» код ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори № UA-2023-07-12-010536-a повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим – шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Згідно з підпунктом 1 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків. На 2023 рік визначено 15 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом згідно «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок).
Згідно пункту 4 Порядку, ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Згідно пункту 6 Порядку, заявка разом із калькуляцією собівартості товару у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Забезпечення технічної реалізації подання заявки та можливості заповнення виробником товару форми калькуляції собівартості товару на веб-порталі здійснюється адміністратором електронної системи закупівель.
Згідно пункту 7 Порядку, ступінь локалізації розраховується виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару.
Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним відповідно до пункту 4 Порядку.
Заявка формується на веб-порталі автоматично у разі, коли в електронні поля, що визначені як обов’язкові до заповнення, інформація внесена у повному обсязі, не містить арифметичних помилок, накладено електронний підпис керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Згідно пункту 10 Порядку, Перелік формується щороку за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі.
На момент проведення процедури закупівлі ступінь локалізації виробництва товару, який пропонувався ТОВ «БЕЛАМЕКС» до постачання, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було підтверджено не виробником товару, як встановлено Порядком, а учасником процедури закупівлі – ТОВ «БЕЛАМЕКС», у зв’язку з чим тендерна пропозиція зазначеного учасника була відхилена як така, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.