-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дороги по вул. Перша Виставкова, м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації Додатку 3
Завершена
10 590 621.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 953.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 953.10 UAH
Номер:
7fc825d12e68460ba1c68dac2582538b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 10:47 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023 №46-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.10.2023 №46-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-07-12-010022-a 12.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 11.07.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 11.07.2023 (далі – Особливості (в редакції від 11.07.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.07.2023 (протокол № 64), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.07.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ», вимогу про усунення невідповідностей до 01.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.07.2023 № 76 та від 03.08.2023 №85, повідомлення про намір укласти договір від 03.08.2023, договір від 10.08.2023 № 225, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.10.2023 року.
Період усунення порушень:
24.10.2023 09:59 - 28.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.10.2023 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
7addc9fe834e4f009f9ce06e14e18264
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дороги по вул. Перша Виставкова, м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-010022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fe7a6da570384c52bf428ade22bf3b38
Назва:
Надання пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2021-10-05-000049
Дата опублікування:
19.10.2023 16:27
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, та визначення його очікуваної вартість здійснювалось відповідно до кошторисної документації «Капітальний ремонт тротуару міжквартального проїзду від вул. Космонавта Попова до вул. Генерала Жадова у м. Кропивницький», затвердженого наказом Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Головне управління) від 29.07.2021 року № 103.
Виготовлення кошторисної документації здійснено ФОП Пуриш Андрій Олегович, з яким укладено договір від 15.07.2021 року № 282/235. Дана кошторисна документація пройшла філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області експертизу, щодо розгляду кошторисної частини документації «Капітальний ремонт тротуару міжквартального проїзду від вул. Космонавта Попова до вул. Генерала Жадова у м. Кропивницький»» від 28.07.2021 року № 12-0237/01-21.
Скан-копії наказу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг та експертної оцінки додаються.
Дотримуючись виконання вимог постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», Головним управлінням протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, розміщувалось обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартість на веб-сайті Кропивницької міської ради https://kr-rada.gov.ua/ в розділі Виконавчі органи – Головне управління житлово-комунального господарства в частині «публічна інформація» https://kr-rada.gov.ua/upravlinnya-gkh/publichna-informatsiya-jkh/ . (скан-копія обґрунтування додається).
Номер:
9bde670aed2d438285478f18e2daede2
Назва:
Надання пояснення на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області по моніторингу UA-M-2023-10-17-000006
Дата опублікування:
19.10.2023 16:38
Опис:
У наданні пояснення на запит Замовником була допущена технічна помилка, а саме текст пояснення було надано по іншій закупівлі, по якій здійснювався моніторинг. Щодо даного запиту за предметом закупівлі Поточний ремонт дороги по вул. Перша Виставкова, м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (UA-2023-07-12-010022-a) надаємо пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, та визначення його очікуваної вартість здійснювалось відповідно до проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт дороги по вул. Перша Виставкова, м. Кропивницький», затвердженої наказом Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Головне управління) від 10.07.2023 року № 105.
Виготовлення кошторисної документації здійснено Кіровоградським відділом комплексного проектування Державного підприємства – Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (Код ЄДРПОУ: 22217272), з яким укладено договір від 19.06.2023 року № 164/2555. Дана кошторисна документація пройшла філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проєктом «Поточний ремонт дороги по вул. Перша Виставкова, м. Кропивницький» від 06.07.2023 року № 12-0182/03-23.
Скан-копії наказу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг та експертної оцінки додаються.
Дотримуючись виконання вимог постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», Головним управлінням протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, розміщувалось обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартість на веб-сайті Кропивницької міської ради https://kr-rada.gov.ua/ в розділі Виконавчі органи – Головне управління житлово-комунального господарства в частині «публічна інформація»https://kr-rada.gov.ua/upravlinnya-gkh-20220312/publichna-informatsiya-jkh/ . (скан-копія обґрунтування додається)