-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи: капітальний ремонт приміщень хірургічного корпусу ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
10 165 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 654.12 UAH
мін. крок: 1% або 101 654.12 UAH
Номер:
965d4949f9bf48b8b5abcf1946c5ac4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 16:17 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2023 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Ірина ГОРБАНСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-07-12-007325-a 12.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2023 № 34, тендерну пропозицію ТОВ «Грін Трейдінг», протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.07.2023 № 81, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2023, договір від 27.07.2023 № 157, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.08.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «Грін Трейдінг» з остаточною ціною пропозиції 10 133 404,80 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
31.08.2023 15:36 - 06.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2023 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
6a3e9c496fbb45a4876574e27e85f1f3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.08.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf1a0177cbd24c3bba8fe33342a38409
Назва:
Пояснення щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі UA-2023-07-12-007325-а
Дата опублікування:
15.08.2023 15:27
Опис:
І. Пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського,2
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського,2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-007325-a), замовник надає пояснення щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
Пунктом 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) передбачено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Умови проведення відкритих торгів з особливостями зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 1 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Кошторисних норм України - «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова).
Розмір витрат та його очікувана вартість визначено на підставі кошторисних норм України шляхом фізичних обмірів приміщення, складанням переліку та набором робіт а також складанням відомості обсягів робіт у відповідності до Настанови та як результат розробкою проектної документації, та підтверджено Експертним звітом (позитивним) №618/Е/22 від 16.12.2022 р. виданим ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Згідно Річного плану джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) у сумі 10 165 412,00 грн.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Експертний звіт №618/Е/22 від 16.12.2022 р. виданим ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» розміщено на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/E275355F91A4CEBCC22589E90041A6D9 (скрин сторінки додається)
ІІ. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту:
Відповідно до постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р. Були внесені зміни до постанови КМУ №710 від 11.10.2016р., а саме доповнили пунктом 41 наступного змісту: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»
Джерелом фінансування закупівлі є власні кошти Підприємства, що були отримані як плата за медичні послуги від НСЗУ. Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає ДОЗ м. Києва, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ.
До суб’єктів господарювання державного сектору економіки Підприємство не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ). КНП є суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ).
Отже, кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не публікувалась.
Крім того, замовник постійно розміщує відповідну інформацію на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту за посиланням
Додаток: скрин сторінки «Київаудит» на 1 арк.
Уповноважена особа Людмила ОМЕЛЬЧУК