-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»
Завершена
4 404 152.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 44 041.52 UAH
мін. крок: 1% або 44 041.52 UAH
Номер:
c36302904739407d8ae9b0c566b3e325
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 13:24 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2023-07-12-003526-a 12.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укртрансзв'язок», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 11.07.2023,реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укртрансзв'язок» (далі – ТОВ «Укртрансзв'язок»), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 25.07.2023, вимога про усунення невідповідностей до 03.08.2023, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2023, договір про закупівлю від 15.08.2023 № 19-129-01-23-02829 на суму 213 600,00 грн (з ПДВ), пояснення Замовника, надані 06.10.2023 та 11.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
25.10.2023 09:36 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
4a59ddbe4ed0499ebdf98b22bb972184
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2023 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3af6f4327f984c09ba6bffbad91c3313
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-07-12-003526-a)
Дата опублікування:
06.10.2023 13:07
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-12-003526-a] через електронну систему закупівель 04.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі
ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС
ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» 4 404 152,00 грн. без ПДВ.
Інформація, на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») наведена у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Розробка проєктної документації за темою «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» ТСдоПЗ(р).23.0028.0074-2022.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html 12.07.2023 ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт UA-2023-07-12-003526-a.
Додатки: на 12 арк. в 1 прим.
Номер:
deb1898b7371423d9373888f620c7b56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2023 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до відповіді Замовника, оприлюдненої 06.10.2023 на запит Держаудитслужби, зазначено (в поясненні), що для визначення очікуваної вартості закупівлі (далі – ОВЗ) «підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ»».
Враховуючи зазначене, просимо надати копії підтверджуючих документів, а саме комерційні пропозиції АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4492f78a6e0d43139872c1f9e806fe5a
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 10.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-07-12-003526-a)
Дата опублікування:
11.10.2023 10:21
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-12-003526-a] через електронну систему закупівель 10.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «…надати копії підтверджуючих документів, а саме комерційні пропозиції
АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У відповідь на Ваш запит надаємо комерційні пропозиції АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником 06.10.2023 в ЕСЗ було оприлюднено відповідь на запит ДАСУ від 04.10.2023 у вигляді двох файлів «7261 - Пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023.pdf» та «Додатки до пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023.pdf», який вже містить вищезазначені комерційні пропозиції.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» від 18.01.2023 № 01/012 на 5 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» від 19.01.2023 № 1901/23-1 на 3 арк
3. Комерційна пропозиція АТ ХІ «Енергопроект» від 19.01.2023 № 221611/227-0940 на 2 арк.
Уповноважена особа Анатолій ДУМЕНКО