-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дахового покриття приміщення середньої школи Липівського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою вул. Сихівська, 10 с. Липівка Львівської області
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 - відкриті торги з особливостями.
Завершена
2 374 657.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 873.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 873.29 UAH
Номер:
7a5d733c06824153a841269dd4e999a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.08.2023 12:03 - 23.08.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2023 №224
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-12-000792-a, 12.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме щодо усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-12-000255-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» та опубліковані вказаним учасником документи на виконання вказаної вимоги; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.07.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір підряду від 31.07.2023 №31/07, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої-п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. При цьому, не враховано, що норми частини другої статті 41 Закону теж не застосовуються.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження інформації та документів, зокрема, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
У пункті 3 Додатку №1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, наведеною у цьому Додатку, а також для підтвердження інформації, наведеної у довідці, - надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» надано Довідку №5 від 03.07.2023 про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «5.Аналогічні договори.pdf»), у якій як аналогічний зазначено договір від 09.08.2021 №15.
Також, у складі тендерної пропозиції учасником надано аналогічний договір від 09.08.2021 №15 (файл «6.Аналогічні договори.pdf»), документи, які підтверджують виконання в повному обсязі аналогічного договору №15 від 09.08.2021, та лист-відгук від 03.07.2023 №01-17/395.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до розділу 14 аналогічного договору №15 від 09.08.2021 невід’ємною частиною цього договору є: договірна ціна, кошторис, календарний графік, план фінансування. Проте, учасником ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції договірної ціни та кошторису, які є невід’ємною частиною договору №15 від 09.08.2021, не надано, чим недотримано вимоги пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 31.07.2023 №31/07.
Період усунення порушень:
21.08.2023 14:38 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 14:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі Відділ освіти Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області повідомляє про виконання Висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 21.08.2023 року у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-12-000792-a, в тому числі про вжиття наступних заходів: 1. З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю робіт № 31/07 від 31.07.2023 року. 22.08.2023 року відділом освіти Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області було направлено лист вих. № 01-17/319 до ТзОВ «ЕКОБУДСТИЛЬ» щодо розгляду питання розірвання Договору за взаємною згодою. 2. Вжито заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також відвідування уповноваженою особою семінару для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
28.08.2023 09:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 31.07.2023 №31/07 (звіт про виконання договору про закупівлю від 29.08.2023)
Дата публікації:
02.10.2023 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
b71b156f2769403792878c7f2f339ca4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2023 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-07-12-000792-a, яка проводилась відділом освіти Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d4ab5a3853524cdb879e8078279307ae
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.08.2023 16:16
Опис:
Пояснення відповідно до запиту співробітника ДАСУ.
Пояснення надані у файлі.