-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Завершена
20 734 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 207 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 207 340.00 UAH
Номер:
6ab606d1b0ba44db9b2673c36a3201fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 14:54 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.10.2023 № 44-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.10.2023 № 44-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-07-11-010978-a від 11.07.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.07.2023 № 34.1 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Приватного підприємства «Ространс», повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2023; договір від 11.08.2023 № 238 на суму 17982999,85 грн, додаткова угода від 04.10.2023 № 1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.10.2023 року.
Проведеним під час моніторингу аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником у Розділі 11.3 Додатку 4 «Проєкт договору про закупівлю» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 4 «Проєкт договору про закупівлю» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до Додатку 4 тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
30.10.2023 16:13 - 14.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2023 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом "Капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-010978-a) повідомляємо наступне:
На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про допущені помилки з урахуванням всіх отриманих зауважень, Замовником проведено роз’яснювальну роботу, укладено угоду щодо отримання консультаційних послуг з питань підвищення кваліфікації та онлайн навчання Уповноваженої особи, щодо недопущення у подальшому встановлених порушень в частині проведення публічних закупівель.
Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.11.2023 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
39edc22b7f6b42479f3e5735a7db7f7b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2023 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-010978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, Замовнику надати пояснення: чому повідомлення, датоване напередодні складення протоколу (25.07.2023), не містило вимог про усунення Учасником ПрАТ «Ковельське ШБУ – 62» невідповідностей щодо не врахування у договірній ціні на покриття вищевказаних витрат, а стосувалося виключно подання нових документів, а саме – календарного графіку виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dfd5ae7969df4c9cba0990e45a0da770
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.10.2023 09:10
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт Маневичі Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-010978-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит до відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради щодо надання пояснень, в зв’язку із чим повідомляємо слідуюче.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (в тому числі технічна специфікація додаток № 3 тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2023 року (Протокол № 34.1) визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт Маневичі Волинської області (коригування)» складеного у відповідності до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно позитивного експертного звіту № 144/03-0081/01-23 від 17 травня 2023 року виданий Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маневицької селищної ради за посиланням https://mg.gov.ua/news/1697784354/.
Згідно Рішення Маневицької селищної ради №30/10 від 21 грудня 2023 року «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік» відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної виділено 220 000 грн на капітальний ремонт вулиці Зільберта в смт Маневичі.
Згідно Рішення №31/19 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 21.12.2022 №30/10 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік» 03561000000 (код бюджету)» збільшено бюджетні призначення на суму 2 000 000 грн.
Згідно Рішення №33/29 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 21.12.2022 №30/10 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік»» збільшено бюджетні призначення на суму 2 000 000 грн.
Згідно Рішення № 38/11 від 14 вересня 2023 року «Про внесення змін до рішення селищної ради від 21.12.2022 №30/10 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік» 03561000000 (код бюджету)» збільшено бюджетні призначення на суму 5 169 500 грн за рахунок перевиконання дохідної частини місцевого бюджету.
По другому запитанню повідомляємо наступне:
Уповноваженою особою готувалось рішення щодо визнання Учасника ПрАТ Ковельське ШБУ-63 переможцем закупівлі, проте після оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей Уповноваженою особою було знайдено в мережі інтернет рішення АМКУ, які стосувались невідповідності договірної ціни Учасника вимогам настанови з визначення вартості будівництва (в тому числі не врахування коштів на придбання та доставку на об’єкт устаткування, меблів та інвентарю), а саме: рішення № 10749-р/пк-пз від 17.07.2023 у скарзі UA-2023-06-07-014756-a.c1, в якій Комісією зазначено, що договірна ціна відноситься до інформації щодо технічних, кількісних та якісних характеристик, а тому в разі її невідповідності настанові з визначення вартості будівництва, така пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ №1178 без можливості надання 24 години на виправлення помилки. Аналогічне рішення щодо відхилення пропозиції учасника в якого договірна ціна розроблена не у відповідності до настанови з визначення вартості будівництва описана в рішенні АМКУ №7247-р/пк-пз від 24.05.2023 по скарзі UA-2023-04-07-003755-a.b2