-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
2a95b76ebb7a4044b7504d84ddb53512
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2023 00:00
Період моніторингу:
29.08.2023 12:23 - 20.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2023 № 72-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.08.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.08.2023 № 72-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-07-11-010003-a 11.07.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 17, 28, 44, 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ПЕСТОВ», укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 11.07.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи підприємця «ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ» (далі – ФОП «ПЕСТОВ»); протокол від 24.07.2023 № 181; повідомлення про намір укласти договір; договір (закупівля послуг за державні кошти) від 03.08.2023 № 239; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
В пункті 1 розділу V тендерної документації Замовник зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Натомість, на порушення вимог абзацу третього пункту 28 Особливостей Замовник не зазначив про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Також на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та пункту 47 Особливостей в підпунктах 3 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Замовник зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі».
Також на порушення вимог пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації при встановленні вимог для учасника та переможця процедури закупівлі посилається на вимоги Закону без зазначення норм Особливостей. Зокрема:
- в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зобов`язав учасника надати документи, що підтверджують його відповідність «вимогам (стаття 17 Закону, крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (у вигляді завантаження необхідних документів)», що не відповідає підставам, установленим в пункті 47 Особливостей для учасника. Разом з тим, згідно з вимогами абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції;
- в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації та в Додатку 6 до тендерної документації Замовник для переможця процедури закупівлі визначив, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Тобто, Замовник встановив вимогу для переможця процедури закупівлі без урахування норм пункту 47 Особливостей, яким передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту», тощо.
Також, на порушення вимог пункту 28 Особливостей в пункті 3 розділу V, в пункті 5 розділу VІ тендерної документації Замовник при визначенні умов для відхилення тендерної пропозиції посилається на норми Закону без урахування норм пункту 44 Особливостей в цій частині, а саме при визначенні умов для відхилення у разі:
- подання учасником недостовірної інформації;
- не надання учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції;
- визначення учасником конфіденційної інформації, що не може бути визнана як конфіденційна;
- ненадання переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів
, що підтверджують відсутність підстав для відхилення;
- надання переможцем недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі.
Крім того, на порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник в тендерній документації при визначенні умов для відхилення тендерної пропозиції:
- не зазначив умову для відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
- зазначив умову для відхилення тендерної пропозиції у разі для учасника походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь, що не відповідає змісту пункту 44 Особливостей в цій частині;
- зазначив умову для відхилення тендерної пропозиції, яка не передбачена пунктом 44 Особливостей, а саме: у разі, коли тендерна пропозиція «викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачені тендерною документацією»;
- зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції у разі, коли тендерна пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», та у разі, коли тендерна пропозиція «є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів», які не містять повну інформацію, передбачену пунктом 44 Особливостей стосовно даних випадків для відхилення.
Крім того, в пункті 4 розділу VІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей», не врахувавши при цьому умови пункту 17 Особливостей, а саме, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей».
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що в Додатку 2 до тендерної документації в розділі «Загальні положення» Замовник включив наступну інформацію: «Розрахунок вартості: Вартісні показники розраховуються відповідно до натуральних показників об’ємів послуги в рамках кожного окремого лоту закупівлі. Закупівля передбачає 4 (чотири) лоти, що мають власті показники граничних сум предмету закупівлі. За кожним лотом розрахунки проводяться окремо та розглядаються як окремі закупівлі».
Разом з тим, в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-07-11-010003-a інформація щодо проведення даної процедури закупівлі за лотами відсутня.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що в Додатку № 1 до тендерної документації Замовник розмістив «Форму «Тендерна пропозиція» для заповнення та подання її учасником. До пункту 3 цієї форми Замовник включив умову щодо згоди учасника дотримуватися умов цієї пропозиції «протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». При цьому зазначена умова не узгоджується з умовами пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Період усунення порушень:
12.09.2023 15:33 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уравління житлово-комунального господарство Первомайської міської ради детально ознайомилось з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-11-010003-a. Повідомдяємо, що буде вжито всіх необхідних заходів щодо недопіщення побібних правопорушень в майбутньому. Крім цтого найближчим часом уповноважена особа пройде додаткові навчання з підвищення кваліфікації та науково-практичних семінарах в ситемі публічних закупівеь.
Дата публікації звіту:
13.09.2023 13:03
Запити/Пояснення
Номер:
539781d484264be3b8c9ac9a448212ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
2768b61587ed40b698f8e320859c433b
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
31.08.2023 12:58
Опис:
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 30.08.2023 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг (код ДК 021:2015:90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-010003-a) повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгруктування розміру буюжетних призначень, призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Необхідність в послугах з з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг (код ДК 021:2015:90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) необхідна для забезпечення базових санітарно-гігієнічних потреб жителів Первомайської міської територіального громади та слугує необхідними комфортними умовами для нормальної життєдіяльності в громаді, в тому силі входить до комплексу заходів в забезпечені безпечного функціонування дорожньої інфраструктури.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі «Порядку моніторингу цін при здійснені закупівель за бюджетні кошти управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради» затвердженої Наказом начальником управління від 14 лютого 2023 року № 11 на підставі методу розрахунку очікуваної вартості товарів на основі закупівельних цін попередніх закупівель.
За основу розрахунку очікуваної вартості використовуються ціни зазначені в договорах попередніх закупівель ідентичного/аналогічного товару так і ціни зазначені в договорах минулих переодів. При визначені очікуваної вартості попередніх періодів додатково враховуються показники індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (якщо в наявності є валютна складова в ціні товару). Закупівельні ціни попередніх закупівель приводяться до поточного рівня цін шляхом застосування коефіцієнта індексації, розрахованого за допомогою калькулятора індексації на сайті Державної служби статистики України http://www.ukrstat.gov.ua, Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта інфляції, є місяць наступний за місяцем укладення угоди у минулому періоді, коефіцієнт розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.
Коефіцієнти по кожному із джерел цінової інформації, для розрахунку очікуваної вартості в подальших розрахунках використовуються мінімальні.
Розрахункова вартість очікуваної вартості на підставі цін попередніх закупівель:
ОВі=V х Цм.п. х ki
де:
ОВі — очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів
V — обсяг товарів/послуг, що закуповується
Цм.п. — ціна минулого періоду
Ki — коефіцієнт індексації
Точкою відліку слід враховувати розрахунки за аналогічними об’ємами закупівлі UA-2023-0316-011831-a, зокрема ЛОТ 2 що не відбувся містить аналогічний об’єм послуг і містить розрахований вартісний показник в сумі 1512477,00 гривень (один мільйон п’ятсот дванадцять тисяч чотириста сімдесят сім гривень 00 копійок).
Згідно даних Державної служби статистики України індекс споживчих цін на товари і послуги в 2023 руці за січень становив 101,8. Враховуючи сталість об’єму послуги його показником можливо з нехтувати. За таких обставин розрахунок базової ціни за попередньою закупівлею має становити:
Цм.п.= ОВі/ Ki
1512447,00 грн./101,8% = 1485733,79 грн.
Отже базовий вартісний показник становими 1485733,79 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят п’ять тисяч сімсот тридцять три гривні 79 копійок)
При підготовці закупівлі було проведено остаточний моніторинг цін та встановлено, що згідно даних Державної служби статистики України індекс споживчих цін на товари і послуги в 2023 руці за червень становить 100,8. За результатами перерахунку за формулою встановлено наступне:
ОВі= Цм.п. х ki
1485733,79 грн. Х 100.8% = 1497619,66 грн.
Отже вартісні показники закупівлі мають становити 1497619,66 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 66 копійок).
Для спрощення розрахунків вирішено заокруглити суму до 1500000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок)
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради не володіє власними веб-сайтами, при цьому будучи органом місцевого самоврядування входить до системи єдиного інформаційного простору Первомайської міської територіальної громади. Відповідно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено за веб-сайті: http://www.pervomaisk.mk.ua
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмет закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
ffbfce595bfc45bbb1f84b178941f74e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.09.2023 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Згідно з інформацією, наданою через електронну систему закупівель Управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (далі – Замовник) на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі - Управління), Замовником проведено процедуру закупівлі UA-2023-03-16-011831-a (за лотами №№ 1, 2, 3, 4) за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг)».
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 23.06.2023 Замовник відмінив торги за лотами №№ 2, 3, 4 процедури закупівлі UA-2023-03-16-011831-a по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, зокрема, як зазначено в коментарі щодо відміни, «відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг за предметом закупівлі».
Разом з тим, 11.07.2023 Замовник оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-07-11-010003-a за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг)», тобто, за предметом, аналогічним предмету процедури закупівлі UA-2023-0316-011831-a. При цьому, як зазначив Замовник у відповіді на запит Управління, «ЛОТ 2 що не відбувся містить аналогічний об’єм послуг».
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення потреби у проведенні процедури закупівлі UA-2023-07-11-010003-a після відміни процедури закупівлі UA-2023-03-16-011831-a.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4c4df1cce4a747b985fb92db029dbe71
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.09.2023 08:26
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що для виконання невідкладних завдань в тому числі необхідності забезпечення безпеки дорожнього руху траси Н-24 та зменшення навантаження на основну дорожню роз'язку міста Первомайськ та вижиттю заходів щодо відновлення дорожнього полотна та пропускної спроможності вулиці вулиці Київської, що примикає до траси державного значення, наказом начальника управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради від 10 червня 2023 року № 28-АГ "Про внесення змін до наказу від 06 січня 2023 року № 05-АГ "Про затвердження переліку об'єктів, видатки на які у 2023 році планується проводити за рахунок коштів бюджету Первомайської міської тереторіальної громади" зменшено бюдженте призначення видатків: "Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг на суму 2074526,00 грн. (два мільйони сімдесят чотири тисячі п'ятсот двадцять шість гривень 00 копійок).
Наказом начальника управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради від 10 липня 2023 року № 34-АГ "Про внесення змін до наказу від 06 січня 2023 року № 05-АГ "Про затвердження переліку об'єктів, видатки на які у 2023 році планується проводити за рахунок коштів бюджету Первомайської міської тереторіальної громади" за рахунок економії бюджетних коштів здійснено перерозподіл бюджетних видатків та виділено 1500000,00 грн. (один мільйон п'ятсот тисяч гривень 00 копійок) на видатки "Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг".
Додатки:
Наказ 28-АГ від 10.06.2023 року
Наказ 34-АГ від 10.007.2023 року