Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkbr@kyivcity.gov.ua. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 6 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Завершена
5 224 689.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 123.45 UAH
Період моніторингу:25.08.2023 12:27 - 16.09.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-07-10-011155-a 10.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 06.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 105, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.07.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС», протокол уповноваженої особи від 19.07.2023 № 135, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2023, договір від 01.08.2023 № 67/23-КТ, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.08.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» з ціною 5 200 620,18 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:20.09.2023 18:10 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:20.09.2023 18:10
Запити/Пояснення
78457
Номер:d3e98cef171a4e49b53bd4ccb2bb6e94
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:28.08.2023 07:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:01.09.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 97) 185-55-57 oksana1325499@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-011155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
78718
Номер:73ae202b0b474bf981fe97cdecf8f7be
Назва:Щодо надання пояснень (інформаціїї, документів) на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:30.08.2023 14:46
Автор:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
×
Код ЄДРПОУ:
37932233
Контактна особа:
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com
Адреса:
01025, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 5 224 689,40 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-10-011155-a), щодо надання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-11-26-007427-b) укладено договір № 205-ПР від 21.12.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» виготовлено проектну документацію (стадія «Робочий проект»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 0988-21/ПРОЕКСП від 23.12.2021р., розроблений ТОВ «Проексп», який втратив чинність з виходом позитивного експертного звіту № 0070-23/ПРОЕКСП від 27.04.2023 р., розроблений ТОВ «Проексп». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2023-07-10-011155-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 6, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва» склала 5 224 689,40 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі вищезазначеного експертного звіту та враховано у наказі Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2023 № 06-ОД «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2023 році» (зі змінами).
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr192.html
Експертний звіт № 0988-21/ПРОЕКСП від 23.12.2021 р., експертний звіт № 0070-23/ПРОЕКСП від 27.04.2023р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) від 31.01.2023 № 06-ОД «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2023 році» (зі змінами), витяг з рішення Київської міської ради від 23 березня 2023 року № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», витяг з розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16» додаються.