-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи
Завершена
712 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 125.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 125.00 UAH
Номер:
0b31b71b55b34280bf8dd6d47221c5d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 18:05 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2023 №62-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.08.2023 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-07-10-010713-a 10.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яришівського психоневрологічного будинку - інтернату (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 липня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (далі – ДП «Мурованокуриловецький райагроліс»), рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 22 липня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01 серпня 2023 року №134 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 серпня 2023 року, додаткова угода від 11 серпня 2023 року №1, звіт про виконання договору та пояснення від 11 серпня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Мурованокуриловецький райагроліс», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Мурованокуриловецький райагроліс» відсутні:
- копія документу, що підтверджує отримання товару контрагентом (покупцем) згідно аналогічного договору (накладна на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за аналогічним договором), згідно з вимогою пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації;
- документи, які підтверджують працевлаштування працівників зазначених в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а також щодо надання згоди на обробку персональних даних від кожного працівника, інформація про якого міститься в цій довідці згідно з вимогою пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації;
- документи, які підтверджують право власності або право користування на зазначений в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспорт (свідоцтво про реєстрацію, договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо), а саме на автомобіль ВАЗ 21240, автомобіль вантажний з навантажувальним – розвантажувальним механізмом, автомобіль LADA NIVA 212300 згідно з вимогою пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації;
- сертифікат за міжнародною системою сертифікації FSC згідно з вимогою пункту 3 додатку 1 тендерної документації;
- гарантійний лист, що уся деревина, яка буде поставлятися за адресою згідно додатку 1 до тендерної документації, буде промаркована, згідно наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 27 вересня 2021 року №621 згідно з вимогою пункту 18 додатку 1 тендерної документації.
Окрім цього установлено, що у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, зокрема:
- інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно особи зазначеної в підпункті 3 пункту 47 Постанови №1178, сформована в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у кваліфікованому електронному підписі зазначеної особи.
Однак, переможець торгів ДП «Мурованокуриловецький райагроліс» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної в підпункті 3 пункту 47 Постанови №1178, чим порушив підпункт 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі її невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Мурованокуриловецький райагроліс», як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 693000,0 грн.
В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі додаткової угоди від 11 серпня 2023 року №1 Договір з учасником ДП «Мурованокуриловецький райагроліс» розірвано.
Період усунення порушень:
21.08.2023 16:34 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до результатів аналізу (моніторингу) проведеного відносно закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за номером UA-2023-07-10-010713-а від 10.07.2023 року щодо виявлених порушень, мною, уповноваженою особою Яришівського психоневрологічного будинку – інтернату, Кушнір Алісою Миколаївною, проведено наступні дії для виправлення та недопущення подібних помилок (порушень):
1. Розірвано договір з ДП «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (додається Додаткова угода №1 від 11.08.2023 року). В подальшому зобовязуюсь не допускати подібних порушень та дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Напротязі п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлуднено дану інформацію (документи) через електронну систему закупівель , що свідчить про вжиття заходів відносно проведеного аналізу (моніторингу).
Дата публікації звіту:
22.08.2023 14:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
23.08.2023 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
4720fa85e5e04f67bc2d65784e372bd2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров`яної непромислового використання 1 групи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-10-010713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ДП «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії документу, що підтверджує отримання товару контрагентом (покупцем) згідно аналогічного договору (накладна на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за аналогічним договором) (пункт 5.2 розділу ІІІ тендерної документації);
- документів, які підтверджують працевлаштування працівників зазначених в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а також щодо надання згоди на обробку персональних даних від кожного працівника, інформація про якого міститься в цій довідці (пункт 5.2 розділу ІІІ тендерної документації);
- документів, які підтверджують право власності або право користування зазначеним в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспорту (свідоцтво про реєстрацію, договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо), а саме на автомобіль ВАЗ 21240, автомобіль вантажний з навантажувальним – розвантажувальним механізмом, автомобіль LADA NIVA 212300 (пункт 5.2 розділу ІІІ тендерної документації);
- сертифікату за міжнародною системою сертифікації FSC (пункту 3 додатку 1 тендерної документації);
- гарантійного листа щодо всієї деревини, яка буде поставлятися за адресою згідно Додатку 1 до тендерної документації, буде промаркована, згідно наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 27 вересня 2021 року №621 (пункту 18 додатку 1 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ДП «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі Постанова №1178), а саме інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно особи зазначеної в підпункті 3 пункту 47 Постанови №1178 (пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
424ff1af3ceb498ebe3754ef436150dd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 12:32
Опис:
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій областісті, у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-08-07-000071 по закупівлі Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером UA-2023-07-10-010713-a) повідомляємо наступне:
Формування потреби в коштах при складанні проекту кошторису на поточний рік здійснено виходячи із вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №228, а саме за основу взято основні показники та контингенти закладу та окремі дані попереднього звітного періоду.
Слід зазначити, що з метою забезпечення дотримання основних принципів бюджетної системи в частині економного та ефективного витрачання бюджетних коштів, очікувана вартість закупівлі визначена замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
В середньому ціна прорахована за 1 метр кубічний в розмірі 1952,0548 грн., враховуючу можливі коливання ціни очікувана вартість закупівлі буде становити 712 500 грн. 00 коп.(сімсот дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). З метою належного забезпечення та підготовки до опалювального сезону, визначені з урахуванням реальних потреб закладу для опалення сформований з метою забезпечення успішного проходження опалювального сезону 2023- 2024 років.
Також, Уповноваженою особою надається посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якіcних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – uskv.vn.ua/okv/okv48/4okv48.html
Для усунення допущених нами порушень, провелися заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема із учасником ДП «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (додається Додаткова угода №1 від 11.08.2023 року).
Номер:
5138c6134dfd4e98af5ab35054193032
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
22.08.2023 14:16
Опис:
Відповідно до результатів аналізу (моніторингу) проведеного відносно закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за номером UA-2023-07-10-010713-а від 10.07.2023 року щодо виявлених порушень, мною, уповноваженою особою Яришівського психоневрологічного будинку – інтернату, Кушнір Алісою Миколаївною, проведено наступні дії для виправлення та недопущення подібних помилок (порушень):
1. Розірвано договір з ДП «Мурованокуриловецький райагроліс «Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (додається Додаткова угода №1 від 11.08.2023 року). В подальшому зобовязуюсь не допускати подібних порушень та дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Напротязі п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлуднено дану інформацію (документи) через електронну систему закупівель , що свідчить про вжиття заходів відносно проведеного аналізу (моніторингу).