-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
щебінь гранітний фракції 0-70 мм (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Завершена
1 005 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 050.00 UAH
Номер:
b7c4e896080e41479979eb2548ac999a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-31-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2023 00:00
Період моніторингу:
31.07.2023 17:16 - 22.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 № 69-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
31.07.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-07-10-010440-a, 10.07.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзац 1 частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатом аналізу питань: дотримання вимог визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ» ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – СКП «БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ», Замовник) UA-Р-2023-07-10-003503-с на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-07-10-010440-a; тендерну документацію замовника на закупівлю товару затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 10/07/-3, оприлюднену в електронній системі закупівель від 10.07.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КТК» (далі – ТОВ «КТК»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол від 20.07.2023 № 20/07-8 щодо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем ТОВ «КТК»; повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2023; договір про закупівлю від 26.07.2023 № 87/23, укладений з ТОВ «КТК» на суму 1 005 000,00 грн. (з ПДВ); відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.08.2023, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.08.2023 о 10:21:52.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині складання тендерної документації, а саме: абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 28 Постанови № 1178 (в редакції від 21.06.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що Замовник в тендерній документації (Таблиця 2 Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» до Тендерної документації) здійснив посилання на нормативний документ ДСТУ Б B.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови», який скасований Наказом від 08.04.2022 № 59 та втратив чинність з 01.01.2023.
З урахуванням викладеного, замовником складено тендерну документацію з порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації іншої інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно з нормами абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 03.08.2023 надано запит замовнику. Однак, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, відповідь не надано. Проте, відповідь розміщено Замовником в електронній системі закупівель на четвертий робочий день – 09.08.2023 о 10:21:52.
Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідь на запит органу державного фінансового контролю з порушенням строків, визначених законодавством.
Період усунення порушень:
10.08.2023 12:46 - 25.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2023 12:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про результат моніторингу
Дата публікації звіту:
15.08.2023 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
ef1186ab68c54dbcb8d04400873aa93c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2023 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 005 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-010440-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що Замовником при оприлюдненні річного плану закупівель № UA-Р-2023-07-10-003503-с та процедури закупівлі № UA-2023-07-10-010440-a, за місцем знаходження вказано адресу: 38164, Україна, Полтавська область, Зіньківський район, смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3. Разом з цим, 19.07.2023 набрала чинності Постанова Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», якою утворено у Полтавській області райони, зокрема, Полтавський район (з адміністративним центром у місті Полтава) до складу якого увійшла і Опішнянська селищна територіальна громада. Таким чином, з 19.07.2020 смт Опішня належить до Полтавського району Полтавської області, при цьому назви «Зіньківський район» не існує. Отже, Замовником в оголошенні та річному плані до процедури закупівлі № UA-2023-07-10-010440-a вказано неіснуючу адресу. Поясніть вказане.
2). Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та пункті 4.3 розділу І тендерної документації щодо закупівлі № UA-2023-07-10-010440-a, вказано місце поставки товарів: 38164, Полтавська область, смт Опішня, вул. Перемоги, 3. При цьому, частиною першою статті 133 Конституції України встановлено, що систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села. Таким чином Замовником вказано неповну адресу місця поставки товару, а саме не зазначено район. Поясніть вказане.
3). Замовник в Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» (форма «Таблиця 2») Тендерної документації здійснив посилання на нормативний документ, який з 01.01.2023 року втратив чинність, а саме: ДСТУ Б B.2.7-30:2013. Прошу пояснити наведене.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
93aec3d67b274ac695c4e9ea142bedd3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.08.2023 10:21
Опис:
Надаємо пояснення до прцедури закупівлі очікувана вартість якої 1 005 000,00 грн, за номером ID: UA-2023-07-10-010440-а.
1) На веб-порталі Замовника до річного плану закупівель № UA-P-2023-07-10-003503-с та закупівлі UA-2023-07-10-010440-а вказана адреса відповідно до Виписки Єдиного державного реєстру юридичнох осіб, фізичних осіб підприємців та громдських формувань від 24.05.2023 року. (додається)
2) В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями та пункті 3,4 розділу І тендерної документації щодо закупівлі UA-2023-07-10-010440-а, було вказано адресу не в повному обсязі по технічним причинам.
3) В Додатку 5 було вказане поселання на не діючий дакумент у зв'язку з технічними причинами.