-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
капітальний ремонт найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с. Прилиманське, вул. Центральна, 127 Одеського району Одеської області, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
10 395 383.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 976.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 976.92 UAH
Номер:
b2f4b53ebf4c4e498b1215a6c1679177
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:44 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-07-10-007785-a 10.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «7» вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, рішення комісії АМКУ від 31.07.2023 № 11703-р/пк-пз, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.08.2023 № 169, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-МАРКА» (далі – ТОВ «БУД-МАРКА»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.08.2023, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 10 серпня 2023, протокол уповноваженої особи від 11.08.2023 № 171, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2023, договір від 25.08.2023 № 141 на суму 6 499 417,00 гривень з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 29.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.09.2023 21:33 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 21:33
Запити/Пояснення
Номер:
4d61af04a1ea455aab337eda264f4787
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
капітального ремонту найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО
«Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с.
Прилиманське, вул. Центральна 127, Одеського району Одеської області
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-07-10-007785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі
– Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі.
3. Надати інформацію та відповідні підтвердні документи, на підставі яких
вами здійснено обґрунтування щодо продовження строку укладання договору з
переможцем зазначеної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема
за невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ff7676271fab4edbb4e150e8ead950dd
Назва:
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника. Договір з переможцем процедури закупівлі укладено у межах строку, визначеного законодавством, без його продовження.
Дата опублікування:
29.08.2023 16:25
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області надає наступні пояснення у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: капітальний ремонт найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с. Прилиманське, вул. Центральна, 127 Одеського району Одеської області, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-007785-a:
1. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с. Прилиманське, вул. Центральна, 127 Одеського району Одеської області», затвердженої наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області від 07.07.2023 №103/1-ОД, без врахування вартості проектних робіт та експертизи проектної документації, коштів на утримання служби замовника, здійснення технічного та авторського нагляду.
Сканкопії проектної документації, експертного звіту щодо розгляду проектної документації та наказу про затвердження проектної документації додаються до пояснень.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника за наступним посиланням:
https://vokms.com.ua/obhryntyvanna
https://docs.google.com/document/d/1Wd7ONwi87uUAyKTB-_yczn1XbpLeLoRr/edit
3. Згідно з п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято замовником 11.08.2023 року. Договір з переможцем процедури закупівлі укладено 25.08.2023 року, тобто у межах строку, визначеного законодавством, без його продовження.