• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій»

Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій» Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року

Завершена

7 716 924.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 169.24 UAH
Номер: 9e6b4076ca354d8dba4d6b97bc8c6638
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.10.2023 16:54 - 08.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.10.2023 № 95-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.10.2023 № 95-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-07-10-003649-a, яку проводить Національний університет «Одеська юридична академія»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" встановлено її не відповідність умовам ТД Замовника та не відхилення її Замовником з вказаної причини в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 07 » листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД) затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Евросистемс компьютерная техника" (далі – ТОВ "Евросистемс компьютерная техника"); протокольне рішення уповноваженої особи від 21.07.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21 липня 2023 року; договір про закупівлю від 09.08.2023 № 167, пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 31.10.2023. Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник вимагає від учасника надати копії документів, що підтверджують право власності (або користування) відповідним обладнанням та приміщенням офісу, приміщенням сервісного центру або пункту сервісного обслуговування, а також складським приміщенням, (копію бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, або чинні договори оренди, або договори власності), відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до ТД. На виконання даної вимоги ТД учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" для підтвердження права користування складським приміщенням у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна від 01.01.2021 року № 010121/21-54-юр(ск) та акт приймання-передачі орендованих площ від 01.01.2021 року до договору оренди нерухомого майна від 01.01.2021року № 010121/21-54-юр(ск). В акті приймання-передачі зазначено: місцезнаходження орендованих площ зазначено на даній план-схемі, що є невід’ємною частиною цього акту (додаток 1). Проте в тендерній пропозиції учасника план-схема орендованого об’єкта (додаток 1) до акту приймання-передачі від 01.01.2021року відсутня, чим не дотримано умови ТД Замовника. Таким чином, учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» згідно вимог ТД. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не відповідала умовам ТД Замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Крім того, пунктом 2 «Опис предмета закупівлі, в тому числі необхідні технічні та інші параметри» Додатку 3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до ТД Замовника встановлені необхідні технічні характеристики комп’ютерної техніки та обладнання. Так, згідно пункту 2 Додатку 3 до ТД Замовника вимагалось підпунктами 7 та 8 у пристроях для відображення відеоінформації наявність - входів USB (3 шт), LAN, HDMI (4 шт); підпунктом 11 - комп'ютер - монітор 24 дюйми, 1920 x 1080, IPS, HDMI, VESA. На виконання вимог технічної специфікації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до листа від 14.07.2023 №1407/23 (файл 4.15 підтвердження відповідності запропонованого товару. pdf) запропоновано товари з наступними технічними характеристиками: позиція 7 - Пристрій для відображення відеоінформації – Телевізор 65" Samsung QLED 4К UHD 100Hz Smart Tizen Titan-Gray(QE65Q70CAUXUA) з входами USB,LAN, HDMI (4); позиція 8 - Пристрій для відображення відеоінформації –Телевізор 77" Samsung OLED Smart Tizen Titan- Black (QE77S90CAUXUA) з входами USB,LAN, HDMI (4); позиція 11 - Комп'ютер - Монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP 243V7QJABF/01. Проведеним аналізом, шляхом перегляду інформації щодо технічних характеристик запропонованого товару у відкритих джерелах, що знаходяться у вільному доступі, зокрема офіційних сайтів виробників продукції, встановлено, що окремі позиції технічної специфікації не відповідають технічним характеристикам предмета закупівлі, зазначених Замовником. Так, на офіційному сайті виробника продукції Samsung Телевізори 65" та 77", згідно технічних характеристик мають по 2 входи USB, що не відповідає вимогам Замовника, згідно підпунктів 7 та 8 пункту 2 Додатку 3 до ТД щодо наявності входів USB (3 шт). Крім того запропонований монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP 243V7QJABF/01 не відповідає вимогам Замовника, згідно підпункту 11 пункту 2 Додатку 3 до ТД щодо наявності монітору 24 дюйми. Таким чином, учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не підтверджено відповідність технічним характеристикам «Технічна специфікація до предмету закупівлі» згідно вимог ТД. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не відповідала умовам ТД Замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Проте, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Евросистемс компьютерная техника", натомість відповідно до протокольного рішення від 21.07.2023 ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" визначено переможцем торгів, та в подальшому з ним укладено договір про закупівлю від 09.08.2023 № 167, який на момент проведення моніторингу виконаний в повному обсязі.
Період усунення порушень: 07.11.2023 17:44 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2023 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу (далі- Висновок) процедури закупівлі за предметом «Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-003649-a) (далі – Закупівля), Національний університет «Одеська юридична академія» повідомляє наступне. З огляду на встановлені у Висновку про результати моніторингу процедури Закупівлі порушення та враховуючи відсутність механізму їх усунення, відповідальним особам Національного університету «Одеська юридична академія» було зроблено відповідне зауваження. Також відповідальними особами було проведено аналіз виявленого порушення у процедурі Закупівлі та відповідних норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, практики їх застосування. Національний університет «Одеська юридична академія» зобов’язується не допускати порушень у подальшому та суворо, беззаперечно дотримуватися норм чинного законодавства України при подальшому проведенні публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 13.11.2023 14:15

Запити/Пояснення