-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій»
Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій» Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року
Завершена
7 716 924.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 169.24 UAH
мін. крок: 1% або 77 169.24 UAH
Номер:
9e6b4076ca354d8dba4d6b97bc8c6638
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 16:54 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 95-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 18.10.2023 № 95-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-07-10-003649-a, яку проводить Національний університет «Одеська юридична академія»;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" встановлено її не відповідність умовам ТД Замовника та не відхилення її Замовником з вказаної причини в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 07 » листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД) затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Евросистемс компьютерная техника" (далі – ТОВ "Евросистемс компьютерная техника"); протокольне рішення уповноваженої особи від 21.07.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21 липня 2023 року; договір про закупівлю від 09.08.2023 № 167, пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 31.10.2023.
Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник вимагає від учасника надати копії документів, що підтверджують право власності (або користування) відповідним обладнанням та приміщенням офісу, приміщенням сервісного центру або пункту сервісного обслуговування, а також складським приміщенням, (копію бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, або чинні договори оренди, або договори власності), відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до ТД.
На виконання даної вимоги ТД учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" для підтвердження права користування складським приміщенням у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна від 01.01.2021 року № 010121/21-54-юр(ск) та акт приймання-передачі орендованих площ від 01.01.2021 року до договору оренди нерухомого майна від 01.01.2021року № 010121/21-54-юр(ск).
В акті приймання-передачі зазначено: місцезнаходження орендованих площ зазначено на даній план-схемі, що є невід’ємною частиною цього акту (додаток 1).
Проте в тендерній пропозиції учасника план-схема орендованого об’єкта (додаток 1) до акту приймання-передачі від 01.01.2021року відсутня, чим не дотримано умови ТД Замовника.
Таким чином, учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» згідно вимог ТД.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не відповідала умовам ТД Замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Крім того, пунктом 2 «Опис предмета закупівлі, в тому числі необхідні технічні та інші параметри» Додатку 3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до ТД Замовника встановлені необхідні технічні характеристики комп’ютерної техніки та обладнання.
Так, згідно пункту 2 Додатку 3 до ТД Замовника вимагалось підпунктами 7 та 8 у пристроях для відображення відеоінформації наявність - входів USB (3 шт), LAN, HDMI (4 шт); підпунктом 11 - комп'ютер - монітор 24 дюйми, 1920 x 1080, IPS, HDMI, VESA.
На виконання вимог технічної специфікації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до листа від 14.07.2023 №1407/23 (файл 4.15 підтвердження відповідності запропонованого товару. pdf) запропоновано товари з наступними технічними характеристиками: позиція 7
- Пристрій для відображення відеоінформації – Телевізор 65" Samsung QLED 4К UHD 100Hz Smart Tizen Titan-Gray(QE65Q70CAUXUA) з входами USB,LAN, HDMI (4); позиція 8 - Пристрій для відображення відеоінформації –Телевізор 77" Samsung OLED Smart Tizen Titan- Black (QE77S90CAUXUA) з входами USB,LAN, HDMI (4); позиція 11 - Комп'ютер - Монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP 243V7QJABF/01.
Проведеним аналізом, шляхом перегляду інформації щодо технічних характеристик запропонованого товару у відкритих джерелах, що знаходяться у вільному доступі, зокрема офіційних сайтів виробників продукції, встановлено, що окремі позиції технічної специфікації не відповідають технічним характеристикам предмета закупівлі, зазначених Замовником.
Так, на офіційному сайті виробника продукції Samsung Телевізори 65" та
77", згідно технічних характеристик мають по 2 входи USB, що не відповідає вимогам Замовника, згідно підпунктів 7 та 8 пункту 2 Додатку 3 до ТД щодо наявності входів USB (3 шт). Крім того запропонований монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP 243V7QJABF/01 не відповідає вимогам Замовника, згідно підпункту 11 пункту 2 Додатку 3 до ТД щодо наявності монітору 24 дюйми.
Таким чином, учасником ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не підтверджено відповідність технічним характеристикам «Технічна специфікація до предмету закупівлі» згідно вимог ТД.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" не відповідала умовам ТД Замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Проте, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Евросистемс компьютерная техника", натомість відповідно до протокольного рішення від 21.07.2023 ТОВ "Евросистемс компьютерная техника" визначено переможцем торгів, та в подальшому з ним укладено договір про закупівлю від 09.08.2023 № 167, який на момент проведення моніторингу виконаний в повному обсязі.
Період усунення порушень:
07.11.2023 17:44 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2023 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу (далі- Висновок) процедури закупівлі за предметом «Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-003649-a) (далі – Закупівля), Національний університет «Одеська юридична академія» повідомляє наступне.
З огляду на встановлені у Висновку про результати моніторингу процедури Закупівлі порушення та враховуючи відсутність механізму їх усунення, відповідальним особам Національного університету «Одеська юридична академія» було зроблено відповідне зауваження. Також відповідальними особами було проведено аналіз виявленого порушення у процедурі Закупівлі та відповідних норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, практики їх застосування. Національний університет «Одеська юридична академія» зобов’язується не допускати порушень у подальшому та суворо, беззаперечно дотримуватися норм чинного законодавства України при подальшому проведенні публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.11.2023 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
0b2b7b2727684ff295ea809610dc6e0c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.10.2023 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій»» (ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-10-003649-a, яка проведена НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Відповідно до розділу 5 «Поставка товарів» пункту 5.1 договору, в
якому зазначено, що строк поставки (передачі) товарів: протягом 20-ти робочих днів після підписання договору, але не пізніше ніж до 31.12.2023 року. Станом на момент проведення моніторингу звіт про виконання договору не опубліковано в електронній системі закупівель. Прошу надати інформацію та відповідні документи про стан виконання укладеного договору від 09.08.2023 №167 на теперішній час.
2. Обгрунтувати підстави визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Евросистемс компьютерная техника", якщо у наданій тендерній пропозиції, окремі позиції не відповідають технічним характеристикам предмета закупівлі, зазначеними Замовником, а саме:
-позиція 11 - Комп'ютер - Монітор 24 дюйми, 1920 x 1080, IPS, HDMI, VESA;
-позиція 7 - Пристрій для відображення відеоінформації – Входи USB (3 шт),LAN, HDMI(4 шт);
-позиція 8 - Пристрій для відображення відеоінформації – Входи USB (3 шт),LAN, HDMI(4 шт).
Учасником процедури закупівлі відповідно до листа від 14.07.2023 №1407/23 (файл 4.15.підтвердження відповідності запропонованого товару.pdf) надано наступні технічні характеристики:
-позиція 11 - Комп'ютер - Монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP
243V7QJABF/01;
-позиція 7 - Пристрій для відображення відеоінформації – Входи USB,LAN, HDMI (4);
-позиція 8 - Пристрій для відображення відеоінформації – Входи USB,LAN, HDM1 (4).
Враховуючи, вищезазначені розбіжності учасником запропоновано товар який не відповідає технічним характеристикам, а саме: діагональ монітора складає 23,8"(дюйма); в кожному пристрої для відображення відеоінформації відсутні необхідна кількість USB входів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор Олександр ЛОБУРЬ
Номер:
4815cb8c8aa24ae9884f7d37e32080c9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.10.2023 10:39
Опис:
За результатами розгляду Вашого запиту Національний університет «Одеська юридична академія» повідомляє наступне.
По першому питанню. Розділом X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Окрім того, п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 установлено, що закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Відповідно до п. 4 Особливостей, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Разом з тим, п. 12, ч. 1, ст. 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, у т.ч. звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно умов договору № 167 від 09.08.2023 р. (далі – Договір), який укладений за результатами проведення закупівлі шляхом використання процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в спеціалізованих комп’ютерних аудиторіях та «Центрі кібербезпеки і інформаційних технологій» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікаційний код UA-2023-07-10-003649-a), строк дії Договору починає свій перебіг з моменту його підписання та скріплення печатками сторін по Договору та закінчується 31.12.2023 року. Звіт про виконання договору про закупівлю не опубліковано в електронній системі закупівель, оскільки на момент проведення моніторингу зазначеної процедури закупівлі Договір є чинним та таким, строк дії якого ще не сплинув. Разом з тим, замовник гарантує своєчасне виконання вимог щодо звітування про виконання договору у суворій відповідності нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Окрім того, повідомляємо, що договір № 167 від 09.08.2023 року на момент проведення моніторингу процедури закупівлі виконаний сторонами у повному обсязі. Скан-копії документів, що підтверджують стан виконання Договору додаються.
По другому питанню. П. 33, ч. 1, ст. 1 Закону зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
У додатку № 3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації були встановлені необхідні технічні та інші характеристики до предмета закупівлі, які відповідали наявним потребам замовника.
При розгляді тендерної пропозиції єдиного учасника вищезгаданої процедури закупівлі - ТОВ «ЄВРОСИСТЕМС КОМП'ЮТЕРНА ТЕХНІКА» (ідентифікаційний код 32167403) замовником було розглянуто та проаналізовано документи тендерної пропозиції, у тому числі відповідність комп’ютерної техніки та обладнання, які учасник пропонував у складі своєї пропозиції, вимогам, встановленим у тендерній документації, у т.ч. шляхом перегляду інформації щодо технічних та інших характеристик пропонованого товару у відкритих джерелах, що знаходяться у вільному доступі, зокрема офіційних сайтів виробників продукції, за результатами чого була встановлена відповідність продукції технічним вимогам замовника, виходячи з наступного.
Щодо одинадцятої позиції. Розмір екрана, який з середини минулого століття прийнято вважати по діагоналі в дюймах, виробники спершу електроннопроменевих трубок (кінескопів), а тепер рідкокристалічних матриць, виготовлених за різними технологіями, поділяють на фізичний та видимий розмір. Ці два розміри не збігаються з технологічних причин. Причин кілька, але головними стали дві. Це співвідношення сторін та роздільна здатність екрана. У контексті з моніторами 24 дюйми з роздільною здатністю FullHD (1920x1080) та зі співвідношенням сторін 16:9 фізичний розмір екрану монітора становить 24 дюйми, а видимий розмір 23,8 дюйми, так як якщо видимий розмір буде 24 дюйми, то при співвідношенні сторін 16:9 роздільна здатність стане більше і відеоадаптер не дасть працювати в такому режимі. Так як відеоконтент виводиться за стандартами HD FHD UHD QHD, то і пристрій відображення повинен мати цю роздільну здатність. Тому монітори на 24 дюйми, але з різною роздільною здатністю і співвідношенням сторін будуть мати різний видимий розмір екрана при тому ж фізичному розмірі. Виробники в технічних характеристиках пристрою не приховують цього і вказують на який монітор 24,27,32,42,50 і т.д. дюймів та видиму діагональ також у дюймах (інформація/скріншоти додаються, посилання на сайти виробників https://www.philips.ua/c-p/243V7QJABF_01/full-hd-lcd-monitor ; https://www.asus.com/displays-desktops/monitors/eye-care/va24ehf/ ; https://www.dell.com/en-us/shop/dell-24-video-conferencing-monitor-c2422he/apd/210-aypj/monitors-monitor-accessories).
Також при виробництві матриць для моніторів є технологічна неінформативна рамка, розмір якої залежить від технології IPS, OLED, LCD і т.д., обумовлена необхідністю подачі сигналу і варіанта підсвічування там, де присутня за технологією. У даному випадку для матриці IPS підсвічування присутнє, що додає фізичний розмір. Ця частина екрана безпосередньо задіяна в роботі хоча для користувача не видно, тому виникла потреба у використанні фізичної та видимої діагоналі.
Таким чином, виробничим стандартом галузі монітори від 23.6 до 24.2 вважаються 24 дюйми, так як в залежності від роздільної здатності, кількості пікселів монітора, розподіл матриці здійснюється по-різному, так само рамка закриває екран по краях по-різному в залежності від дизайну виробника, тому в цьому діапазоні всі монітори визначаються як 24 дюйми.
Враховуючи вищенаведене, Монітор PHILIPS 23,8" IPS VGA, HDMI, DP
243V7QJABF/01 повністю відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі.
Щодо сьомої та восьмої позиції. Згідно розділу 2 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик є одним з етапів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах. На етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
При формуванні технічної складової вимог до предмета закупівлі замовником було проаналізовано ринок комп’ютерної техніки та пристроїв задля встановлення необхідних вимог до технічних параметрів обладнання, що закуповується шляхом перегляду інформації, у відкритих джерелах, що знаходяться у вільному доступі, у т.ч. офіційні сайти виробників відповідної продукції. На момент оголошення зазначеної процедури закупівлі технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі повністю відповідали наявним потребам для забезпечення діяльності замовника.
Разом з тим, виробник залишає за собою право на власний розсуд вносити зміни в конфігурацію пристрою, що не впливають на основні характеристики. Цей пункт є у паспортах та інструкціях у всіх виробників відповідної продукції. Стосовно моніторів кількість USB портів відноситься до неосновних параметрів пристрою і ніяк не впливає на якість та на функціональну складову його роботи. Для того, щоб усі технічні умови предмета закупівлі були дотримані, постачальник укомплектував кожен пристрій для відображення інформації (монітор) додатковим пристроєм розширення USB портів (usb-hub). Таким чином, запропоновані учасником пристрої для відображення відеоінформації повністю відповідають вимогам тендерної документації та потребам замовника.
Отже, враховуючи той факт, що згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій вищезазначеної закупівлі, єдиний учасник процедури закупівлі є ТОВ «ЄВРОСИСТЕМС КОМП'ЮТЕРНА ТЕХНІКА» (ідентифікаційний код 32167403), тендерна пропозиція якого за результатами розгляду повністю відповідає умовам, встановленим у тендерній документації, у т.ч. технічній складовій предмета закупівлі, ТОВ «ЄВРОСИСТЕМС КОМП'ЮТЕРНА ТЕХНІКА» (ідентифікаційний код 32167403) було визнано переможцем процедури закупівлі та поставлена продавцем комп’ютерна техніка і обладнання у повному обсязі відповідає технічним вимогам та потребам замовника.