• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для облаштування захисних споруд цивільного захисту за кодом ДК 021:2015:39150000-8: (Меблі та приспособи різні)

Завершена

4 158 090.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 790.45 UAH
Номер: 314243d2e3f74c18a7b032e2181bd156
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.09.2023 17:19 - 10.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2023 Одеса № 223 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2023 № 223 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2023-07-10-000993-a 10.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання учасником обґрунтування аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання учасником обґрунтування аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сервісний центр» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 116, тендерну пропозицію Київського дослідно-виробничого підприємства «Контакт» Українського товариства глухих (далі - КДВП «Контакт» УТОГ), обґрунтування аномально низької ціни учасника КДВП «Контакт» УТОГ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.07.2023 № 141, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.07.2023 № 143, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 27.07.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 10.08.2023 № 24С/23 (далі - Договір), додаткову угоду від 20.09.2023 № 1 до Договору, лист Замовника директору КДВП «Контакт» УТОГ від 11.09.2023 № 508/01-13, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД невірно зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав для переможця, встановлені підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі. Разом з тим, Замовником 21.09.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 20.09.2023 № 1 до Договору, відповідно до якої сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору, лист Замовника директору КДВП «Контакт» УТОГ від 11.09.2023 № 508/01-13 про те, що КДВП «Контакт» УТОГ не поставив товар у строк, чим порушив умови Договору, а також звіт про виконання договору про закупівлю, в якому зазначено: «Дострокове розірвання Договору у зв’язку з невиконанням зобов’язань Постачальником.»
Період усунення порушень: 28.09.2023 17:55 - 13.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2023 17:55