-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі для облаштування захисних споруд цивільного захисту за кодом ДК 021:2015:39150000-8: (Меблі та приспособи різні)
Завершена
4 158 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 790.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 790.45 UAH
Номер:
314243d2e3f74c18a7b032e2181bd156
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
18.09.2023 17:19 - 10.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 Одеса № 223
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2023 № 223
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-07-10-000993-a 10.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання учасником обґрунтування аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання учасником обґрунтування аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сервісний центр» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 116, тендерну пропозицію Київського дослідно-виробничого підприємства «Контакт» Українського товариства глухих (далі - КДВП «Контакт» УТОГ), обґрунтування аномально низької ціни учасника КДВП «Контакт» УТОГ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.07.2023 № 141, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.07.2023 № 143, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 27.07.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 10.08.2023 № 24С/23 (далі - Договір), додаткову угоду від 20.09.2023 № 1 до Договору, лист Замовника директору КДВП «Контакт» УТОГ від 11.09.2023
№ 508/01-13, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД невірно зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав для переможця, встановлені підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Разом з тим, Замовником 21.09.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 20.09.2023 № 1 до Договору, відповідно до якої сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору, лист Замовника директору КДВП «Контакт» УТОГ від 11.09.2023 № 508/01-13 про те, що КДВП «Контакт» УТОГ не поставив товар у строк, чим порушив умови Договору, а також звіт про виконання договору про закупівлю, в якому зазначено: «Дострокове розірвання Договору у зв’язку з невиконанням зобов’язань Постачальником.»
Період усунення порушень:
28.09.2023 17:55 - 13.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2023 17:55