-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ігровий майданчик
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b6e7ac1157f44281ab1947aad0b79ae8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-29-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 16:06 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.09.2023 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023, зі змінами від 28.09.2023 №003100-18/11139-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2023 №43-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-07-07-008053-a 07.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель установлено порушення пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору до проекту договору про закупівлю та до вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації для процедури закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a, а також забезпечити оприлюднення Договору про закупівлю в повному обсязі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 06.07.2023 № 0307/01 (далі - Договір), додаткову угоду від 26.07.2023 №1, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.07.2023 №136 та від 27.07.2023 №140, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 04.10.2023 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав Договір без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 06.07.2023 (далі – Особливості (в редакції від 06.07.2023)), внаслідок відміни відкритих торгів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-007523-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у них.
Слід зазначити, що у разі укладання договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023) предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Однак, на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023), Договором не передбачені завантажувально-розвантажувальні роботи та установка товару за рахунок Постачальника, як визначено в додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а також відсутній розділ «ХІ. Антикорупційні застереження», передбачений в проекті договору (додаток 3 до тендерної документації Замовника) по процедурі закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив Договір не в повному обсязі (в оприлюдненому в електронній системі закупівель Договорі не відображено повністю пункти 4.5 та 11.13 Договору), чим порушив вимоги пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023), яким, зокрема, визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
Період усунення порушень:
17.10.2023 15:03 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених порушень: Відповідно до висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби (Сумська обл.) від 17 жовтня 2023 року було вжито наступних дій:
1) Укладено додаткову угоди № 2 від 19.10.2023 року між Наталинською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНДЕРЛЕНД", на усунення порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023) предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тож, додатковою угодою доповнено Розділ «ІІ. Ціна договору» пунктом 2.6 де зазначено, що доставка товару, завантажувально – розвантажувальні роботи та установка здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації, а також доповнено розділ ХІ-І Антикорупційне застереження відповідно до проекту договору (додаток 3 до тендерної документації Замовника) до процедурі закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a.
2) Вжити заходів по оприлюдненню Договору №0307/1 від 06.07.2023 року в повному обсязі та додатки до нього.
Дата публікації звіту:
20.10.2023 09:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
20.10.2023 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
9d93e5382bee4ecf909271271b22948a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.10.2023 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Ігровий майданчик», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-07-008053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «КІНДЕРЛЕНД» (код 39601620), з яким укладений договір від 06.07.2023 №0307/1 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d85ae696eb4247c19306876b60b2b337
Назва:
Відповідь.
Дата опублікування:
04.10.2023 14:06
Опис:
: 1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом фактично отриманих/наданих замовнику. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості на підставі комерційних пропозицій та методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися ціни вказані в мережі Інтернет, Prozorro та комерційних пропозицій:
1. ТОВ «КІНДЕРЛЕНД» від 05 червня 2023 року на суму 2 200 000,00 грн.
(Комерційна пропозиція додається)
2. ФОП «Діденко М.В.» від 00 червня 2023 року на суму 2 560 800,00 грн
(Комерційна пропозиція додається)
3. ФОП «Скалецька Л.И.» від 02 червня 2023 року на суму 2 493 600,00 грн.
(Комерційна пропозиція додається)
Проводилися дослідження ринку через мережу Інтернет, Prozorro, спрямовані на отримання інформації щодо актуальних цін на Ігровий майданчик.
Розмір бюджетного призначення визначено в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням рішення XLVIII позачергової сесії сесії VIII скликання від 09.06.2023 року №2459-VIII «Про внесення змін до рішення ХХХІХ позачергової сесії Наталинської сільської ради VІІІ скликання від 22.12.2022 року №2236-VІІІ «Про бюджет Наталинської сільської територіальної громади на 2023 рік» (2051100000) та становить 2 200 000,00 з ПДВ.
Закупівля «Ігровий майданчик», ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-07-008053-a, здійснений на підставі підпункту 6, пункту 13 Постанови кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування», що зазначено у протоколі № 136 (Протокол додається).
2) Було здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару за допомогою мережі Інтернет, Prozorro та комерційних пропозицій:
1 ТОВ «КІНДЕРЛЕНД» від 05 червня 2023 року на суму 2 200 000,00 грн. з ПДВ (Комерційна пропозиція додається)
2 ФОП «Діденко М.В.» від 04 червня 2023 року на суму 2 560 800,00 грн
(Комерційна пропозиція додається)
3 ФОП «Скалецька Л.И.» від 02 червня 2023 року на суму 2 493 600,00 грн.
(Комерційна пропозиція додається)
З яких, ТОВ «КІНДЕРЛЕНД» запропонував найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію.