• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ігровий майданчик

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b6e7ac1157f44281ab1947aad0b79ae8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-29-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 29.09.2023 16:06 - 21.10.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.09.2023 №43-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023, зі змінами від 28.09.2023 №003100-18/11139-2023, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.09.2023 №43-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-07-008053-a 07.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель установлено порушення пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору до проекту договору про закупівлю та до вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації для процедури закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a, а також забезпечити оприлюднення Договору про закупівлю в повному обсязі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 06.07.2023 № 0307/01 (далі - Договір), додаткову угоду від 26.07.2023 №1, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.07.2023 №136 та від 27.07.2023 №140, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 04.10.2023 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав Договір без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 06.07.2023 (далі – Особливості (в редакції від 06.07.2023)), внаслідок відміни відкритих торгів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-007523-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у них. Слід зазначити, що у разі укладання договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023) предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Однак, на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023), Договором не передбачені завантажувально-розвантажувальні роботи та установка товару за рахунок Постачальника, як визначено в додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а також відсутній розділ «ХІ. Антикорупційні застереження», передбачений в проекті договору (додаток 3 до тендерної документації Замовника) по процедурі закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив Договір не в повному обсязі (в оприлюдненому в електронній системі закупівель Договорі не відображено повністю пункти 4.5 та 11.13 Договору), чим порушив вимоги пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023), яким, зокрема, визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
Період усунення порушень: 17.10.2023 15:03 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2023 15:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи щодо усунення виявлених порушень: Відповідно до висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби (Сумська обл.) від 17 жовтня 2023 року було вжито наступних дій: 1) Укладено додаткову угоди № 2 від 19.10.2023 року між Наталинською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНДЕРЛЕНД", на усунення порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 06.07.2023) предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тож, додатковою угодою доповнено Розділ «ІІ. Ціна договору» пунктом 2.6 де зазначено, що доставка товару, завантажувально – розвантажувальні роботи та установка здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації, а також доповнено розділ ХІ-І Антикорупційне застереження відповідно до проекту договору (додаток 3 до тендерної документації Замовника) до процедурі закупівлі ID: UA-2023-06-23-007523-a. 2) Вжити заходів по оприлюдненню Договору №0307/1 від 06.07.2023 року в повному обсязі та додатки до нього.
Дата публікації звіту: 20.10.2023 09:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.10.2023 10:36

Запити/Пояснення