-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт проїзду вздовж вул. Покровська від вул. Машинобудівників до вул. Покровська, 9 в смт Чабани Фастівського району Київської області(коригування) (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
7 039 794.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 198.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 198.97 UAH
Номер:
5592fbc318b440d7b1c1f3d6fe87ac01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 14:51 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.10.2023 № 37-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 жовтня 2023 року № 37-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-07-07-006316-a від 07.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-01-000858-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2023 із змінами від 25.08.2023; два запитання до процедури від 10.07.2023; відповіді Замовника від 12.07.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СП БК «АРХІМЕД»; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.09.2023; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2023; договір від 04.10.2023 № 04/10-01 (далі – Договір № 04/10-01); додаткова угода від 04.10.2023 № 1 до Договору № 04/10-01; повідомлення про внесення змін до договору від 04.10.2023; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 26.10.2023 і 03.11.2023; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2023 № 11494-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.11.2023 16:19 - 10.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2023 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
3c458347c33b4be5b59383196ac2fba6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт проїзду вздовж вул. Покровська від вул. Машинобудівників до вул. Покровська, 9 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-07-006316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації в частині надання документів про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, за відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2023 року. На всі транспортні засоби, вказані в довідці, учасник надає скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), тощо.
Учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про оренду у ТОВ «НЕОТЕХБУД» автомобільного крану, екскаватора гусеничного, спеціального вантажного автомобіля Самоскид-С у кількості 2 од., проте свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів не підтверджують їх приналежність ТОВ «НЕОТЕХБУД». Зокрема, власником автомобільного крану є Зорін Руслан Валентинович, а власником екскаватора гусеничного, спеціального вантажного автомобіля Самоскид-С у кількості 2 од. є Зоріна Людмила Борисівна.
4. Яким чином учасник ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» виконав вимоги підпункту 4.3 пункту 4 Додатку № 1 в частині надання Копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання, коли баланс і звіт про фінансові результати не містять жодного показника.
5. Чи виконав учасник ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» вимоги пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошової застави у розмірі 0,5 відсотків вартості договору?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d73b8fa48ef748e48cefce3d8e38f8c8
Назва:
Стосовно запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "Капітальний ремонт проїзду вздовж вул. Покровська від вул. Машинобудівників до вул. Покровська, 9 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)" (далі – Закупівля) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
Дата опублікування:
26.10.2023 18:44
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі Експертного звіту за № 230505 від 10 травня 2023 року.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості Закупівлі було розміщено на офіційній вебсторінці Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області: https://chabanivska-gromada.gov.ua/informaciya-pro-publichni-zakupivli-15-33-58-28-11-2022/
3. Яким чином учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації в частині надання документів про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, за відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2023 року. На всі транспортні засоби, вказані в довідці, учасник надає скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), тощо.
Учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про оренду у ТОВ «НЕОТЕХБУД» автомобільного крану, екскаватора гусеничного, спеціального вантажного автомобіля Самоскид-С у кількості 2 од., проте свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів не підтверджують їх приналежність ТОВ «НЕОТЕХБУД». Зокрема, власником автомобільного крану є Зорін Руслан Валентинович, а власником екскаватора гусеничного, спеціального вантажного автомобіля Самоскид-С у кількості 2 од. є Зоріна Людмила Борисівна.
Відповідно до умов тендерної документації, передбачених підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №1 учаснику необхідно надати підтверджуючі документи власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2023 року.
Учасник ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і копію Договору оренди будівельних машин і механізмів з ТОВ «НЕОТЕХБУД» (автомобільного крану, екскаватора гусеничного, спеціального вантажного автомобіля Самоскид-С у кількості 2 од.) з відповідними свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів, цим самим виконано вимоги тендерної документації.
Вимог щодо надання підтвердження господарських відносин контрагента з іншими суб’єктами господарської діяльності, зокрема власником транспортних засобів Замовником встановлено не було.
4. Яким чином учасник ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» виконав вимоги підпункту 4.3 пункту 4 Додатку № 1 в частині надання Копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання, коли баланс і звіт про фінансові результати не містять жодного показника.
Відповідно до вимоги підпункту 4.3 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації через електронну систему закупівель.
Учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» було надано відповідні документи через електронну систему закупівель , чим виконано дану вимогу тендерної документації. Вимог щодо окремих показників балансу Замовником не встановлювалося.
5. Чи виконав учасник ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» вимоги пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошової застави у розмірі 0,5 відсотків вартості договору?
Учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» було виконано умови п.п. 2.1 пункту 2 Договору про забезпечення договору у вигляді грошової застави (Додаток 7 тендерної документації), яким передбачено форму грошової застави у розмірі 2 відсотки вартості договору, що склало 109 313, 25 грн. (сто дев’ять тисяч триста тринадцять тисяч гривень 25 коп.).
Підтверджуючі документи додаються.
Номер:
13a676fb860a4279963c79161ffa87c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2023 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт проїзду вздовж вул. Покровська від вул. Машинобудівників до вул. Покровська, 9 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-07-006316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чим обґрунтовується необхідність укладення з переможцем закупівлі договору підряду від 04.10.2023 № 04/10-01 на 29-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3833b97ff57a4445a8ed1eb553574702
Назва:
1. Стосовно запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "Капітальний ремонт проїзду вздовж вул. Покровська від вул. Машинобудівників до вул. Покровська, 9 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)" (далі – Закупівля) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
Дата опублікування:
03.11.2023 11:06
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Для здійснення Закупівлі Уповноваженою особою було оголошено процедуру проведення відкритих торгів (оголошення UA-2023-07-07-006316-a).
Аукціон завершився 30-го серпня 2023 о 13:05.
До участі було подано 2 пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" (остаточна пропозиція – 5 465 662,19 грн.) та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (остаточна пропозиція – 5 974 454,42 грн.)
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пунктів 37, 38, 43 Особливостей.
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною було визначено тендерну пропозицію, подану ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" (далі – Учасник).
Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей.
Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" переможцем відкритих торгів предметом Закупівлі, про що 05 вересня 2023 року оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення про визначення переможця Закупівлі.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно з пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Зважаючи на обмежене фінансування, передбачене Рішенням 73 сесії Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області VIII скликання № 1027 від 29 червня 2023 року у розмірі 50 000, 00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Уповноважена особа має всі підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів.
Зважаючи на зазначене, Протокольним рішенням Уповноваженої особи від 20 вересня 2023 року було продовжено строк для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 50 днів.
Рішенням 84 позачергової сесії Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області VIII скликання від 22.09.2023 року № 1090 було затверджено дофінансування зазначеного вище предмета закупівлі.
Отже, ураховуючи викладене, з переможцем закупівлі 04 жовтня 2023 року було укладено договір № 04/10-01 та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Посилання на підтверджуючі вищезазначені документи додаються.
1. Протокольне рішення Уповноваженої особи від 20 вересня 2023 року.
2. Рішення 84 позачергової сесії Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області VIII скликання від 22.09.2023 року № 1090 https://chabanivska-gromada.gov.ua/docs/1488483/
3. Рішення 73 сесії Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області VIII скликання № 1027 https://chabanivska- gromada.gov.ua/docs/1403148/