-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
7 948 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 742.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 742.00 UAH
Номер:
a53e7fd4436d4c1f89e0b9bb2966b504
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 17:08 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2023 № 33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.10.2023 № 33-з
Витяг з переліку закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-07-07-005804-a 07.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону
№ 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.07.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою, протокол від 22.06.2023 №78; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат» (далі – ТОВ «Фартунат»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Фартунат» від 18.07.2023 №89; повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2023 року; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 03.08.2023 № 12057-р/пк-пз; договір від 09.08.2023 № 09-08; додаткові угоди від 09.08.2023 №1, від 05.10.2023 №2, від 25.10.2023 №3; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 та 23 жовтня 2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації та з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
26.10.2023 15:56 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2023 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
666d856f3d0f40bc92302789bfc72d52
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дезінфекційні засоби», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-005804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c397b4e190394cbbaa2f40b040966390
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
19.10.2023 16:56
Опис:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника для безперебійного функціонування медичного закладу та дотримання санітарних норм, враховуючи специфіку закладу, оптимальне співвідношення ціни, ефективності та економності засобів, з урахуванням вимог нормативних документів та відображені в Додатку 3 до тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації додається).
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку засобів дезинфікуючих, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж засобів дезинфікуючих) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro», а також згідно отриманих комерційних/цінових пропозицій. (список посилань на моніторинг закупівель додається).
Номер:
9e18d774d3e84260a4b9fef107932059
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.10.2023 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дезінфекційні засоби», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-005804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Чому, КНП «Клінічна лікарня» «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ( далі – Замовник) укладено договір не у відповідності до умов Додатку 3 тендерної документації, зокрема додатком 3 передбачено закупівлю «Засіб для дезінфекції та передстерилізаційного очищення «Саніліт СТ» - 1 кг» або еквівалент (позиція 3 технічної спеціфікації), у кількості 2220 шт, також учасником ТОВ «Фартунат» у складі тендерної пропозиції відповідно до потреб Замовника запропоновано товару «Засіб для дезінфекції та передстерилізаційного очищення «Саніліт СТ» - 1 кг» у кількості 2220 шт, проте Замовником укладено договір №09/08 від 09.08.2023 на закупівлю вказаного товару у кількісті 2200 шт, що суперечить умовам Додатку 3 тендерної документації та тендерній пропозиції учасника ТОВ «Фартунат»?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6f0e1756f7994e2ab5cca4251f8ab265
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.10.2023 16:15
Опис:
КНП «Клінічна лікарня» «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє наступне.
При проведенні відкритих торгів з особливостями на дезінфекційні засоби в Додатку 3 до тендерної документації було передбачено закупівлю «Засіб для дезінфекції та передстерилізаційного очищення «Саніліт СТ», 1 кг» або еквівалент (позиція 3 технічної спеціфікації) у кількості 2220 шт. Учасником ТОВ «Фартунат» у складі тендерної пропозиції відповідно до потреб Замовника було запропоновано товар «Засіб дезінфекційний «Саніліт СТ», 1 кг» у кількості 2220 шт.
При укладанні договору за результатами проведеної процедури була допущена технічна помилка, а саме: у специфікації вказана неправильна кількість товару 2200 штук, але ціна 450,00 грн. та загальна вартість 999000,00 грн. прописані правильно.
25.10.2023 р. було укладено додаткову угоду № 3 між замовником та постачальником про виправлення технічної помилки, яку викладено в систему "ProZorro" (копія додаткової угоди додається).