• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дерева листяні та хвойні

Завершена

6 816 125.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 080.63 UAH
Номер: 13db47a49d8641f1a1a07a30f27b6f62
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 26.10.2023 15:03 - 16.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.10.2023 № 95-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.10.2023 № 95-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-07-07-001187-a, 07.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзаців 2 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.06.2023 № 62/Д; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ»; рішення уповноваженої особи від 24.07.2023 № 77/Д; повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2023; договір від 09.08.2023 № 23/09-Е на загальну суму 6725668,80 грн (з ПДВ), відповідь замовника від 09.11.2023 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не зазначення кожної назви номенклатурної позиції предмету закупівлі та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовник в порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В той же час, в тендерній документації (додаток 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації) замовник вказав конкретні назви кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: Верба хеномелесовидна – 21 шт; Вишня дрібнопильчата – 30 шт; Гіркокаштан звичайний – 20 шт; Клен Фрімана – 88 шт; Клен Фрімана – 50 шт; Клен червоний – 50 шт; Липа європейська – 50 шт; Липа європейська - 50 шт; Платан іспанський – 150 шт; Робінія псевдо акація – 24 шт; Слива розчепірена – 15 шт; Сосна Веймутова – 100 шт; Тополя чорна, гілки знизу – 50 шт; Яблуня декоративна – 30 шт; Ялина колюча – 17 шт; Ясен вузьколистий – 30 шт. Відповідно до норм абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначаються назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. При цьому, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-07-07-001187-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначено позиції предмету закупівлі: «Перелік дерев вказано в Додатку 2». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзаців 2 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення кожної назви номенклатурної позиції предмету закупівлі та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що замовником в порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено опис та приклади формальних помилок. Так, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Натомість, тендерна документація замовника не містить опису та приклади формальних помилок, чим порушено пункт 19 частини другої статті 22 Закону. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 07.11.2023 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даних питань. Так, замовник зазначив: «При підготуванні тендерної документації на закупівлю дерев помилково не було добавлено абзац щодо формальних помилок у зв’язку із великим навантаженням на одну уповноважену особу. При оголошені закупівлі уповноважена особа випадково керувалась ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому помилково не була внесена кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі».
Період усунення порушень: 16.11.2023 17:59 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2023 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За допущені порушення законодавства України у сфері публічних закупівель, за результатами моніторингу відкритих торгів ІіА-2023-07-07- 001187-а, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області. 1. ОГОЛОСИТИ: СНІГУР Оксані Василівні, провідному фахівцю з публічних закупівель, догану. 2. Направити Снігур О.В. 23.11.2023 на навчання з питань здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.11.2023 15:29

Запити/Пояснення