-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 ( 09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам м. Запоріжжя.)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471)(зі змінами)
Завершена
16 347 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 163 470.00 UAH
мін. крок: 1% або 163 470.00 UAH
Номер:
4b79787a3aa34b1cabc8a8d935909dff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-03-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
03.08.2023 18:00 - 25.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2023 №61-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.08.2023 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-07-06-003789-a 06.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протоко від 06 липня 2023 року №122), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 липня 2023 року №128, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 24 липня 2023 року №161, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 24 липня 2023 року №1 та від 03 серпня 2023 року №2, пояснення від 08 серпня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.08.2023 16:35 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2023 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
0a7cead9ec6f423b8d479306a9cf7992
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-06-003789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
56bf9dc0be304e2eb6178466b11bd0d1
Назва:
Відповідь на запит від 04.08.2023
Дата опублікування:
08.08.2023 09:01
Опис:
На Ваш запит від 04.08.2023 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 ( 09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам м. Запоріжжя.) (UA-2023-07-06-003789-a) повідомляємо наступне.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір витрат визначається замовником виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті, норм витрат палива та ціни палива.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником відповідно до вимог, які встановлюються до даного виду товару.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) затверджено Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Вимогам, установленим в вищезазначеному технічному регламенті, відповідають ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови та ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, затверджені наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні».
Також, на підставі технічного регламенту дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Вимоги до АЗС встановлені замовником з урахуванням особливостей роботи підприємства, а саме наявності великої кількості великогабаритних автобусів МАЗ, які постійно обслуговують пасажирські маршрути загального користування у місті Запоріжжі та потребують одночасної заправки паливом з метою уникнення порушення графіку руху. Також підприємство має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та контактну мережу.
Вимоги щодо відстані від об’єктів замовника до розташування АЗС встановлені з метою дотримання принципів економії шляхом зменшення «нульових пробігів» при заправці транспорту підприємства.
Визначення потреби в паливі здійснюється замовником на підставі аналізу фактичного використання палива для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а саме виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті та норм витрат палива.
Очікувана вартість закупівлі визначається замовником відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) . Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій.
Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за літр палива:
ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» Дизельне паливо (талони) 49,50 грн. з ПДВ., Бензин А-95 (талони) 50,90 грн. з ПДВ.
ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Дизельне паливо 48,00 грн. з ПДВ, Бензин А-95 48,50 грн. з ПДВ.
ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» Дизельне паливо 51,00 грн. з 1 літр з ПДВ, Бензин А-95 50,30 грн. з ПДВ.
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
- середньоарифметична ціна на Дизельне паливо становить 49,50 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (49,50 грн.+48,00 грн. +51,00 грн.)/3.
- середньоарифметична ціна на Бензин А-95 становить 49,90 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (50,90 грн.+48,50 грн.+50,30 грн.)/3.
Замовником була визначена потреба палива для проведення процедури закупівлі з урахуванням затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті та норм витрат палива у кількості 300 000 л. Дизельного палива та 30 000 л. Бензину А-95.
Очікувана вартість закупівлі становить 16 347 000,00 грн. з ПДВ та розрахована наступним чином: 300 000 л*49,50грн. з ПДВ + 30 000 л* 49,90 грн. з ПДВ= 16 347 000,00 грн. з ПДВ.
2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 24.07.2023 року разом з підписаним договором було надано Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії № 2945-23 від 24.07.2023 року у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, на суму 817 290,00 грн. з ПДВ. Вартість договору № 161 від 24.07.2023 року, укладеного з ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» за результатами проведеної закупівлі, становить 16 345 800,00 грн. з ПДВ.
Додатки: 1. Копія комерційної пропозиції від ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» № 05/07.-1 від 05.07.2023 р. на 1 арк, в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» № 65 від 05.07.2023 р. на 1 арк, в 1 прим.
3. Копія комерційної пропозиції від ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» № 43 від 05.07.2023 р. на 1 арк, в 1 прим.
4. Копія банківської гарантії № 2945-23 від 24.07.2023 р. на 1 арк, в 1 прим.