-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (покрівель, вхідних груп) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №255 з поглибленим вивченням природничо – математичних предметів за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 26-В у Дарницькому районі м. Києва
Завершена
10 153 165.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 765.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 765.83 UAH
Номер:
9948526f20874a77893c9d33b1487b06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2023 00:00
Період моніторингу:
04.10.2023 15:35 - 26.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 №42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-05-015229-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору до умов чинного законодавства шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 20.07.2023 №241, недопущення даних порушень в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 21.06.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.07.2023; тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ»; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2023; договір про закупівлю від 20.07.2023 №241, додаткові угоди №1 від 08.08.2023, №2 від 14.08.2023, №3 від 28.08.2023; пояснення Замовника від 09.10.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено наступне.
Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі - Загальні умови №668) та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі – Порядок №45) та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва.
Згідно абзацу дванадцятого пункту 1 Порядку №45 об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/ або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
При цьому, відповідно до пункту 5 Загальних умов №668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до пункту 19 Особливостей №1178 змінюватись не може.
Так, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 2.2 розділу «Якість робіт» проекту договору Додатку №8 до тендерної документації Замовником визначено, що підрядник надає 5 років гарантії на виконані роботи визначені цим Договором.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, встановлення гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва менше десяти років від дня його прийняття замовником не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов №668, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
Також, абзацом першим пункту 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до пункту 21 Загальних умов №668 договірна ціна в договорі підряду– є істотною умовою договору.
Згідно статей 638, 639 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Разом з цим, моніторингом установлено, що між Замовником та переможцем торгів при ТОВ «Інтеграл буд-стандарт» укладено договір про закупівлю від 20.07.2023 №241, пункт 3.2 розділу 3 якого визначає вид договірної ціни – динамічна. Проте, Додатком №1 цього договору, який є його невід’ємною частиною, зазначено вид договірної ціни – тверда.
Таким чином, у зв’язку з тим, що сторонами не було досягнуто згоди щодо виду договірної ціни, яка є істотною умовою договору про закупівлю від 20.07.2023 №241, Замовником при укладанні вказаного договору недотримано вимоги статей 638, 639 Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
10.10.2023 17:52 - 25.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2023 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для усунення виявлених Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушень, Замовником було здійснено заходи щодо їх усунення, а саме: приведено умови договору до умов чинного законодавства шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 20.07.2023 №241, також застосовано дисциплінарний вплив щодо уповноваженої особи у вигляді догани (Наказ №6-04/28 від 16.10.23р.).
Дата публікації звіту:
17.10.2023 22:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- other: Так
Опис:
порушння усунуті
Дата публікації:
18.10.2023 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
67caccbd78ee45c2aa6946697b1674d3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2023 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (покрівель, вхідних груп) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №255 з поглибленим вивченням природничо – математичних предметів за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 26-В у Дарницькому районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-015229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f53177e2aef2443285b34c355cdafcda
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.10.2023 18:46
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт (покрівель, вхідних груп) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №255 з поглибленим вивченням природничо – математичних предметів за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 26-В у Дарницькому районі м. Києва», виконаній згідно з Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281.
Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «НВФ «Інпроект» № 123203-3K від 23.06.2023р. (генеральний проектувальник Олексій Пастернак). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням будівельних норм і правил відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення на 2023 рік по об’єкту «Капітальний ремонт (покрівель, вхідних груп) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №255 з поглибленим вивченням природничо – математичних предметів за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 26-В у Дарницькому районі м. Києва» становить 10 153 165.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://darn.kyivcity.gov.ua/content/viddil-budivnyctva-arhitektury-ta-zemlekorystuvannya.html
Сума коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі становить 983559,60 грн.