-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК:021:2015:39710000-2 Електричні побутові прилади» (Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом (13-15 кг/цикл) для МОПів; промисловий сушильний барабан (24-29 кг/цикл))
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 22 500.00 UAH
Номер:
3b52efbacf624554bfc36ecbc2adfcc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:04 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2023 №43-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 28 листопада 2023 року № 43-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-07-05-011639-а від 05.07.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-05-004373-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 05.07.2023; роз’яснення до процедури з вимогою про усунення порушення від 09.07.2023; відповідь Замовника від 12.07.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.07.2023; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Бланідас» (далі – ТОВ «Бланідас»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Профі Чойс» (далі – ТОВ «Профі Чойс») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Колор» (далі – ТОВ «Нова Колор»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Бланідас» та ТОВ «Профі Чойс» від 17.07.2023, 21.07.2023; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця ТОВ «Нова Колор» від 21.07.2023; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2023; договір поставки від 28.07.2023 № 2153; пояснення Замовника, надані разом із документами 06.12.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.12.2023 12:46 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
2125c2e2ba8c4e9dad340f556b39ff31
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК:021:2015:39710000-2 Електричні побутові прилади (Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом (13-15 кг/цикл) для МОПів; промисловий сушильний барабан (24-29 кг/цикл))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-011639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
650e2ef9b3a54be885c91960c3a78d7e
Назва:
Пояснення до закупівлі
Дата опублікування:
06.12.2023 12:18
Опис:
За результатами розгляду запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах моніторингу UA-M-2023-11-28-000037 про надання пояснень щодо способу підстав здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі (закупівля UA-2023-07-05-011639-a ), надаємо наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися комісійно, виходячи з потреби в обладнанні: наявністю площ для прибирання кратності прибирання в день/тиждень відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог, та інтенсивністю використання МОПів для здійснення такого прибирання.
При визначенні характеристик предмету закупівлі також враховувалась наявні у закладу дозволені електричні потужності (вільний об’єм, що залишився при встановлені іншого енергоємного обладнання, та запланованого до встановлення енергоємного обладнання), наявність підведених комунікацій у місці встановлення такого обладнання (січення кабелів електромережі, діаметр труб водопостачання та водовідведення), а також ціна що залежала від промислової потужності обладнання (більш потужне - дорожче), та енергоефективність. При цьому також враховувалися розміри приміщення та відведеного місця для встановлення, що вплинуло на визначення характеристик геометричних розмірів та ваги.
З урахуванням вище зазначеного, а також наявними пропозиціями на ринку таких товарів (посилання на комерційні пропозиції з описом технічних характеристик: закупівлі №: UA-2022-10-06-003551-a, UA-2021-07-09-003525-a , UA-2022-10-04-009782-a, UA-2022-11-09-007267-a, UA-2021-10-23-003974-b,, сайти виробників/постачальників/дилерів: https://firmarubin.com/ua/g190243-promyshlennye-stiralnye-mashiny?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=g&utm_content=670435897087&utm_term=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0&gclid=CjwKCAiA1MCrBhAoEiwAC2d64bEym-xvnK0ye9AIfv4XAdY9LvR_59kdGGG1pdVNZtZUAu8Bcww6JxoCkFQQAvD_BwE, https://epicentrk.ua/ua/shop/promyshlennye-stiralnye-mashiny/, https://bt.rozetka.com.ua/ua/4625939/c4625939/, https://np.com.ua/product-category/obladnannya-dlya-pralnyh-czehiv/pralni-mashyny/,) комісійно було визначено саме такі технічні та якісні характеристики предмету закупівлі які з однієї сторони задовольнили потребу закладу, з іншої сторони було дотримано принципів публічних закупівель.
Щодо визначення очікуваної вартості. Першим етапом у визначені очікуваної вартості предмету закупівлі було формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних, кількісних і якісних характеристик (описано вище).
Другим етапом був аналіз цін на предмет закупівлі на ринку України та визначення очікуваної вартості закупівлі. Аналіз цін здійснювався за допомогою аналізу закупівель в електронній системі закупівель «Prozorro» який проводився з урахуванням технічних, кількісних і якісних характеристик потреби в закупівлі, зокрема було проаналізовано пропозиції учасників у закупівлях №: UA-2022-10-06-003551-a, UA-2021-07-09-003525-a , UA-2022-10-04-009782-a, UA-2022-11-09-007267-a, UA-2021-10-23-003974-b,, а також аналіз цін здійснювався за допомогою розміщених комерційних пропозицій виробників/постачальників/дилерів: https://firmarubin.com/ua/g190243-promyshlennye-stiralnye-mashiny?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=g&utm_content=670435897087&utm_term=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0&gclid=CjwKCAiA1MCrBhAoEiwAC2d64bEym-xvnK0ye9AIfv4XAdY9LvR_59kdGGG1pdVNZtZUAu8Bcww6JxoCkFQQAvD_BwE, https://epicentrk.ua/ua/shop/promyshlennye-stiralnye-mashiny/, https://bt.rozetka.com.ua/ua/4625939/c4625939/, https://np.com.ua/product-category/obladnannya-dlya-pralnyh-czehiv/pralni-mashyny/,
З урахуванням вище зазначеного було визначено (усереднено) очікувану вартість предмету закупівлі на рівні 1 500 000,00 грн.