• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК:021:2015:39710000-2 Електричні побутові прилади» (Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом (13-15 кг/цикл) для МОПів; промисловий сушильний барабан (24-29 кг/цикл))

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 22 500.00 UAH
Номер: 3b52efbacf624554bfc36ecbc2adfcc3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-28-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 28.11.2023 17:04 - 20.12.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2023 №43-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 листопада 2023 року № 43-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2023-07-05-011639-а від 05.07.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-05-004373-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 05.07.2023; роз’яснення до процедури з вимогою про усунення порушення від 09.07.2023; відповідь Замовника від 12.07.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.07.2023; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Бланідас» (далі – ТОВ «Бланідас»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Профі Чойс» (далі – ТОВ «Профі Чойс») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Колор» (далі – ТОВ «Нова Колор»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Бланідас» та ТОВ «Профі Чойс» від 17.07.2023, 21.07.2023; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця ТОВ «Нова Колор» від 21.07.2023; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2023; договір поставки від 28.07.2023 № 2153; пояснення Замовника, надані разом із документами 06.12.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 19.12.2023 12:46 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2023 12:46

Запити/Пояснення