-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання вулично-шляхової мережі: утримання автошляхів міста
Завершена
89 024 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445 121.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 445 121.69 UAH
Номер:
bd935ac15c2443ef812572c6a00c1e6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
04.08.2023 11:38 - 26.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-07-05-010700-a
05.07.2023 Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) UA-P-2023-07-05-003642-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 17.07.2023, договір від 24.07.2023 №343-Т, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.08.2023.
Період усунення порушень:
29.08.2023 16:36 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2023 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
d1f667d1891d4a83874d24540f212647
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2023 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d08031c772974644b17d858cf6206baf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.08.2023 12:26
Опис:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит, які розміщено у вкладенні "Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби", "Скріншот".