-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Бруківка «Старе місто»; бордюр дорожній» (Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Завершена
429 135.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 145.68 UAH
Номер:
3f3d48baafeb41b782dcb8be12e155c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.08.2023 12:04 - 23.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2023 №224
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-05-009444-a, 05.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-05-001767-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Пласт-Інвест» (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Пласт-Інвест» та опубліковані вказаним учасником документи на виконання вказаної вимоги; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 №449; тендерну пропозицію ТОВ «ОЗОН»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 №450; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ОЗОН» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 26.07.2023 №26/07/23, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з вимогою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, у тендерній документації Замовника не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Хоми Віри Андріївни).
У підпункті 3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що договір складається за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Однак, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.08.2023 15:28 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 15:28
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
Серія ДАСУ №13/0183/2023пр
Дата відкриття провадження:
05.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0164/2023пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про усунення
порушень у сфері публічних закупівель викладених
у висновку від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005
Детально розглянувши висновок від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-05-009444-a за предметом: «Бруківка «Старе місто»; бордюр дорожній» (Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4-Конструкційні матеріали), проведеного Західним офісом Держаудитслужби (Львів), повідомляємо наступне.
За результатами проведеного моніторингу та враховуючи зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005 з уповноваженою особою Великолюбінської селищної ради Хомою В.А. проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому викладених у висновку порушень та зауважень.
Щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації та з метою підвищення професійних навичок та кваліфікації, уповноважену особу буде скеровано для проходження економічних (професійних) навчань.
Додатково повідомляємо, уповноваженою особою систематично здійснюється ознайомлення з авторитетними джерелами інформації (офіційні роз’яснення уповноваженого органу, практика органу оскарження, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю тощо), аналіз матеріалу джерел, використання порад фахівців заради підвищення власних знань та навичок.
Дата публікації звіту:
18.08.2023 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
5117cea8ac8f4393a1dd5752e04dc8c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2023 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-07-05-009444-a, яка проводилась Великолюбінською селищною радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7cfaac05af2249edb9a9e80c0106f549
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.08.2023 17:36
Опис:
Доброго дня! Надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відбувається з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Потреба в забезпеченні товарах формується на підставі службових записок та листів відповідальних працівників, розрахунок проводиться враховуючи виробничу необхідність, з урахуванням обсягів використання попередніх років.
Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик відбувається із залученням відповідних фахівців.
Для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку, використовується загальнодоступна інформація щодо цін на аналогічні товари, яка міститься у відкритих джерелах, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro», а також цінова інформація, яка отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, з урахуванням курсових коливань та індексу інфляції.
На виконання положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://velykolubinska-gromada.gov.ua/news/1688733276/ »