• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Бруківка «Старе місто»; бордюр дорожній» (Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)

Завершена

429 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.68 UAH
Номер: 3f3d48baafeb41b782dcb8be12e155c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.08.2023 12:04 - 23.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.08.2023 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-05-009444-a, 05.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-05-001767-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Пласт-Інвест» (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Пласт-Інвест» та опубліковані вказаним учасником документи на виконання вказаної вимоги; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 №449; тендерну пропозицію ТОВ «ОЗОН»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 №450; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ОЗОН» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 26.07.2023 №26/07/23, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з вимогою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, у тендерній документації Замовника не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Хоми Віри Андріївни). У підпункті 3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що договір складається за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Однак, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 14.08.2023 15:28 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 15:28

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0183/2023пр
Дата відкриття провадження: 05.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0164/2023пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушень у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005 Детально розглянувши висновок від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-05-009444-a за предметом: «Бруківка «Старе місто»; бордюр дорожній» (Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4-Конструкційні матеріали), проведеного Західним офісом Держаудитслужби (Львів), повідомляємо наступне. За результатами проведеного моніторингу та враховуючи зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 14.08.2023 року №UA-M-2023-08-01-000005 з уповноваженою особою Великолюбінської селищної ради Хомою В.А. проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому викладених у висновку порушень та зауважень. Щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації та з метою підвищення професійних навичок та кваліфікації, уповноважену особу буде скеровано для проходження економічних (професійних) навчань. Додатково повідомляємо, уповноваженою особою систематично здійснюється ознайомлення з авторитетними джерелами інформації (офіційні роз’яснення уповноваженого органу, практика органу оскарження, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю тощо), аналіз матеріалу джерел, використання порад фахівців заради підвищення власних знань та навичок.
Дата публікації звіту: 18.08.2023 11:04

Запити/Пояснення