• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська, буд. 3, м. Суми, Сумської області

Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська, буд. 3, м. Суми, Сумської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»

Торги не відбулися

4 811 584.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 057.92 UAH
Номер: 4022b0bcfeec4c6db6339456de248ccf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 11.09.2023 15:10 - 03.10.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.09.2023 №40-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.09.2023 №40-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-07-05-008098-a 05.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» установлено порушення абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 21.06.2023). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 21.06.2023) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: .
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 21.06.2023 (далі – Особливості (в редакції від 21.06.2023)), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумська гімназія №1 (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.07.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.07.2023, тендерні пропозиції товариств з обмеженої відповідальністю «Будресурспостачання» (далі - ТОВ «Будресурспостачання»), «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» (далі - ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ») та «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» (далі – ТОВ «СУ «Хіммонтаж 14»), вимогу про усунення невідповідностей до 31.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.07.2023 №4, від 07.08.2023 №5, від 09.08.2023 №6, від 28.08.2023 №7, від 01.09.2023 №9, від 28.09.2023 №11, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.09.2023, від 25.09.2023 та від 28.09.2023 року. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження грошового забезпечення (покриття) гарантії Замовник встановив вимогу щодо надання оригіналу довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Учасник ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» на вимогу про усунення невідповідностей надав довідку від 12.07.2023 №27158-83.6/2023 щодо покриття наданої АТ «СЕНС БАНК» банківської гарантії від 12.07.2023 №IG27/202301110/DKBO, завірену печаткою «Для довідок» Відділення «Сумське №3» Акціонерного товариства «СЕНС БАНК» за підписом Приходько І.М., однак, підтвердження повноважень зазначеної уповноваженої особи від банку-гаранту, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14», не надано, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Наявність підтвердження повноважень уповноваженої особи, яка підписала довідку від банку-гаранту, є прямою вимогою тендерної документації, а тому відсутність такого підтвердження у складі тендерної пропозиції учасника не може бути віднесено до несуттєвих (формальних помилок), як стверджує Замовник у поясненнях від 25.09.2023, наданих на відповідний запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати сформовану з урахуванням вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) кошторисну документацію, яка має складатися, зокрема, з договірної ціни (вид: тверда). При цьому, відповідно до пункту 5.31 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Відповідно до пункту 5.33 Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Крім того, у додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасники повинні при розрахунку договірної ціни врахувати кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14», якого визначено переможцем процедури закупівлі, міститься договірна ціна (файл «224_ДЦ_Гімназія 1.rtf»), в якій не враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови, вимогам підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації Замовника. На пояснення Замовника, надані на відповідний запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, слід зазначити, що інші учасники процедури закупівлі врахували в договірній ціні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, при цьому їх пропозиції залишились більш економічно вигідними, ніж пропозиція ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14», якого визначено переможцем торгів. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 21.06.2023) не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів. Крім того, на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснень стосовно розгляду тендерних пропозицій, з огляду на те, що пропозицію учасника, який запропонував найбільш вигідну пропозицію, ТОВ «Будресурспостачання», було відхилено з підстави наявності недоліків у відомості ресурсів, які присутні також і в пропозиціях учасників, яких було визначено переможцями торгів – ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» та ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14», Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» на підставі інформації, встановленої в ході моніторингу.
Період усунення порушень: 29.09.2023 16:02 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2023 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерні пропозиції усіх учасників закупівлі відхилені. Комунальна установа Сумська гімназія №1 зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, надаємо особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень. Вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності.
Дата публікації звіту: 02.10.2023 10:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.10.2023 11:18

Запити/Пояснення