-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ (внутрішніх приміщень) по вул. Центральна, 10 Б в с.Краснопілка Гайсинського району Вінницької області (коригування) ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація).
Торги відмінено
3 744 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 447.78 UAH
мін. крок: 1% або 37 447.78 UAH
Номер:
c85c121e3dbd4624a26274650a542e64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 17:50 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 №58-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2023 №58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2023-07-05-007607-a 05.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено недотримання вимог абзаців 4, 6, та 7 підпункту 1 та підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Краснопільської сільської ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 05 червня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 липня 2023 року №3 та пояснення від 19 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме в тендерній документації зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не надав обґрунтування аномально низької ціни; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна, чим не дотримано вимог абзаців 4, 6, та 7 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 19 липня 2023 року (протокол уповноваженої особи від 19 липня 2023 року №3) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень:
20.07.2023 18:03 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2023 18:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги Краснопільської сільської ради було прийнято рішення про скасування закупівлі Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ (внутрішніх приміщень) по вул.Центральна, 10 Б в с.Краснопілка Гайсинського району Вінницької області (коригування) ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація.
Дата публікації звіту:
21.07.2023 10:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації:
21.07.2023 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
6f9e60a7a4654770938efc60657a7ed8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту амбулаторії ЗПСМ (внутрішніх приміщень) по вул. Центральна, 10 Б в с.Краснопілка Гайсинського району Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-05-007607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 05 червня 2023 року, складена не у відповідності до вимог абзаців 4, 6, 7 та 8 підпункту 1, підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7191265da1b14e1ead38c0e702ada65f
Назва:
Відповіді на запитання
Дата опублікування:
19.07.2023 13:28
Опис:
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість здійснено на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документацї, складеного ТОВ "Інженерно-будівельно бюро" №05-0178 від 30.03.2023 р. Відповідне обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі робіт було опублковано на сайті головного розпорядника коштів за посиланням https://krasnopilka-gromada.gov.ua/news/1689151458/.
2. Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 05 червня 2023 року, складена у невідповідності до вимог абзаців 4, 6, 7 та 8 підпункту 1, підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом україни "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у зв'язку з тим, що уповноваженою особою не повністю враховані зміни до постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, які відбулися згідно постанови КМУ №471 від 12.05.2023 року, а саме: не були враховані ті зміни, що стосуються абзаців 4, 6, 7 та 8 підпункту 1, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. В зв'язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою прийнято рішення про скасування даної закупівлі.