-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».
Завершена
7 201 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 009.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 009.93 UAH
Номер:
6814d4c85b58414d8c6f0561771509c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 14:51 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.10.2023 № 37-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 жовтня 2023 року № 37-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-07-05-007326-a від 05.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-07-05-002140-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 04.07.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.07.2023; тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «Мегапромбудімпекс» (далі – ПП «Мегапромбудімпекс»); вимога про усунення невідповідностей ПП «Мегапромбудімпекс»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.07.2023 № ВТ 23/07/18/03; повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2023; договір від 27.07.2023 № Т-35/23 (далі – Договір № Т-35/23); пояснення Замовника, надані разом із документами 27.10.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.10.2023 15:33 - 03.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2023 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
f5750dc5720344cb950ebd6907372baf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2023 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
390d95cab3184695b3f3dabd0d289e8b
Назва:
У відповідь на запит про надання замовнику пояснення по процедурі закупівлі від 25.10.2023 р. повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
27.10.2023 12:00
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості:
1.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії № 23-17/2022 від 15 грудня 2022 р.
2.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність в проведенні закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту ««Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Окрім цього, Замовником торгів було розроблено кошторисну документацію. Відтак, по об’єкту «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».» було розроблено кошторисну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №1431/23 від 02.02.2023 р. В проектній документації міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
3.) Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також при визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1688974631/