-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні
Торги відмінено
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
5d79ae7e30244c14932f125fa33fa576
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 17:53 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 №58-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2023 №58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-07-05-003092-a 05.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзаців 3, 4, 6 та 7 підпункту 1, підпунктів 2, 3 пункту 44, абзацу 15 пункту 47 та підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04 липня 2023 року №157), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 липня 2023 року №25 та пояснення від 20 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме в тендерній документації зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, чим не дотримано вимог абзаців 3, 4, 6 та 7 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, чим не дотримано вимог підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178;
- переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, чим не дотримано вимог абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178.
Поряд з цим, моніторингом установлено, що Замовником у підпункті 2 пункту 7 додатку №2 проєкту договору, який є додатком №4 до тендерної документації, міститься перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема у разі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, чим не дотримано вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 20 липня 2023 року (протокол уповноваженої особи від 20 липня 2023 року №25) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень:
24.07.2023 15:23 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2023 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним некомерційним підприємством "Мурованокуриловецька центральна лікарня" було усунено порушення шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації звіту:
24.07.2023 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації:
24.07.2023 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
936d610459dd4fd9815cbb963c2f7a07
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров паливних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-05-003092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 04 липня 2023 року №157), складена не у відповідності до вимог абзаців 3, 4, 6, 7, 8 підпункту 1, підпунктів 2 та 3 пункту 44 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ed6cceac84b44642a32a46dc644f37f3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 18:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Дрова паливні твердих порід) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-05-003092-a), надаємо наступні пояснення.
20 липня 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника було додатково самостійно проаналізовано процедуру закупівель номер UA-2023-07-05-003092-a за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Дрова паливні твердих порід). Та самостійно виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, тендерна документація замовника складена без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). А саме, тендерна документація складена не у відповідності до вимог абзаців 3, 4, 6, 7, 8 підпункту 1, підпунктів 2 та 3 пункту 44 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей.
Повідомляємо, що за результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення шляхом відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Дрова паливні твердих порід)», № UA-2023-07-05-003092-a відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (Рішенням уповноваженої особи - Копія протоколу уповноваженої особи з питань публічних закупівель №25 від 20 липня 2023 року щодо аналізу процедури UA-2023-07-05-003092-a та її відміни додається).