-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський професійний залізничний ліцей» за адресою: м. Дніпро, пров. Універсальний, буд. 7
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
7 828 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 142.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 142.50 UAH
Номер:
3b29b9b250ee41df969ab5b95b49ba31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2023 00:00
Період моніторингу:
19.09.2023 11:38 - 11.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-07-04-012097-a 04.07.2023 Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 .
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно - технічного навчального закладу "Дніпровський професійний залізничний ліцей" (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-07-04-004448-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.07.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиціі учасників, рішення уповноваженої особи Замовника від 20.07.2023 № б/н, від 03.08.2023 № 41, від 03.08.2023 № 42 та від 03.08.2023 № 43, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03.08.2023, Договір про надання послуг з поточного ремонту з усунення аварії від 17.08.2023 № 138, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 10.10.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року
№ 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih- koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/05536107/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня, головний розпорядник – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 10.10.2023 не надав посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та надав пояснення щодо рекомендованого характеру оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування. При цьому зазначене пояснення на запит Східного офісу надано з порушенням терміну трьох робочих днів, визначеного пунктом п’ятим статті 8 Закону № 922. Таким чином, замовником порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710 в частині дотримання терміну п’яти робочих днів для забезпечення оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 установлено, що в пункті 12 таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив документи, які повинен надати переможець торгів, в тому числі зазначив спосіб надання документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону № 922 шляхом надання інформації в довільній формі, яка підтверджує , що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі (до переліку документів як до переможця) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону № 922. Так відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персональнодовідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256. Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 Замовником у тендерній документації у переліку документів для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону № 922.
Період усунення порушень:
11.10.2023 17:35 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2023 17:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо про подання до суду позивної заяви.
Дата публікації:
24.10.2023 11:04
Дата відкриття провадження:
25.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
160/27819/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
7147014564bf42d6967331d1d5f39fc7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2023 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський професійний залізничний ліцей» за адресою: м. Дніпро, пров. Універсальний, буд.» за ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-012097-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
5b7f7a3661854ab48619bb35cfbda1c2
Назва:
Відповідь на запит від 19.09.2023
Дата опублікування:
10.10.2023 14:28
Опис:
Доброго дня!
На Ваш запит від 03.10.2023 року Повідомляємо, що в зв`язку з воєнним станом в країни та не стабільною роботою звязку ( інтернету) під час тривоги перебуванням в тимчасовому укритті, а також в зв`язку з проведенням технічних робіт " Центр сертифікації ключів" Україна"" , не можливість здійснення підписання документів токеном ,тому своєчасно не змогли надати відповідь.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту закладу освіти та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Номер:
fa45c7af23444368933260359b86e355
Назва:
Запитання до висновку
Дата опублікування:
13.10.2023 10:55
Опис:
Добрий день!
Просимо вказати конкретно на підставі якого нормативно-правового акту встановлено порушення щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону № 922, коли дана закупівля оголошена відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) ?