-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
118 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 593.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 593.05 UAH
Номер:
70ed0d792a96455ca4c0dab11aa8c19d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-01-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.08.2023 12:32 - 23.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2023 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.08.2023 № 52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-04-010152-a 04.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс Інвест» (в частині правомірності відхилення) та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в редакції від 21.06.2023 .
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.07.2023 № 10), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Інтекс Інвест» (в частині правомірності відхилення), ТОВ «Оілвей +», протоколи уповноваженої особи від 14.07.2023 № 11, від 19.07.2023 № 13, договір від 26.07.2023 № 71, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 07.08.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс Інвест» (в частині правомірності відхилення) та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 14.07.2023 № 11, завантаженого в електронну систему, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Інтекс Інвест» у зв’язку з ненаданням ним наступних документів: гарантійного листа щодо погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі; погодження із переліком та прикладами формальних (несуттєвих) помилок; форми «Тендерна (цінова) пропозиція» згідно до Додатку № 1 тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей, в редакції від 21.06.2023 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому, Замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей, в редакції від 21.06.2023 не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель щодо надання учасником ТОВ «Інтекс Інвест» гарантійного листа щодо погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі; погодження із переліком та прикладами формальних (несуттєвих) помилок; форми «Тендерна (цінова) пропозиція» згідно до Додатку № 1 тендерної документації. Дані документи не відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які б могли призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте ним рішення про відхилення найбільш економічно вигідного учасника торгів ТОВ «Інтекс Інвест».
Протоколом від 19.07.2023 № 13 уповноваженою особою ухвалено рішення згідно якого учасника ТОВ «Оілвей +» визначити переможцем відкритих торгів.
Замовником 26.07.2023 з переможцем торгів ТОВ «Оілвей +» укладено договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
21.08.2023 16:48 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на опублікований висновок від 21.08.2023 року та в межах своєї компетенції Замовник зазначає, що під час проведення закупівлі було дотримано принципів здійснення публічних закупівель, були дотримані принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації. Крім цього, під час проведення закупівлі не було жодної вимоги чи скарги від учасників.
На виконання зобов’язань ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника:
1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
2) отримано усне зауваження від Керівника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель під час визначення предмету закупівлі;
4) повторно пройти навчання у сфері публічних закупівель для Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Дата публікації звіту:
23.08.2023 08:47
Запити/Пояснення
Номер:
a2bd6d65616d476fb6f08c977c7b924f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2023 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-010152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 14.07.2023 № 11, завантаженого в електронну систему, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» у зв’язку з ненаданням ним наступних документів: гарантійного листа щодо погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі; погодження із переліком та прикладами формальних (несуттєвих) помилок; форми «Тендерна (цінова) пропозиція» згідно до Додатку № 1 тендерної документації.
Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, в редакції від 21.06.2023 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник зобов’язаний уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, оскільки вищезазначені в протоколі від 14.07.2023 № 11 документи, які відсутні в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на зазначене, поясність причину ненадання можливості учаснику ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» усунути невідповідності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
46281c6d083344adafb1e8eb1fb1b74c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.08.2023 16:32
Опис:
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2023-08-01-000017 закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-010152-a), надаємо пояснення, щодо:
- Ненадання можливості учаснику ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» усунути невідповідності;
Вимогами пункту 6 Розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлювалось - Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №2 до цієї тендерної документації. Погодження Учасників із вимогами, щодо предмету закупівлі, повинно бути документально підтверджено, зокрема, шляхом надання у складі пропозиції Гарантійного листа про погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Під час розгляду та оцінки Тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153), Замовником виявлено, що вищезгаданий Гарантійний лист про погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у складі пропозиції – відсутній.
Вищезазначене свідчить, про невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153) умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153).
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Зазначаємо, що вважаємо, що не надання Учасником «Гарантійного листа про погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, саме тому, не надавали - повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Окрім того, під час розгляду встановлено порушення інших вимог Тендерної документації, зокрема:
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу I Тендерної документації - Учасники у складі пропозиції подають погодження із переліком та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, що описані вище, та з тим, що допущення інших помилок призводить до відхилення тендерних пропозицій.
У наданій Тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153), таке Погодження із переліком та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, що описані у ТД, та з тим, що допущення інших помилок призводить до відхилення тендерних пропозицій – відсутнє.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу I Тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:, зокрема:
− Форму «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ», відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації.
У наданій Тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153), така Форма «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ», відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації – відсутня.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (39821153) не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому була відхилена, з підстав, що визначені у Протоколі уповноваженої особи від 14.07.2023 № 11.
Замовник погоджується із тим, що – «Замовники зобов’язані уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель», також Замовник зазначає, що в протоколі від 14.07.2023 № 11 документи, які були відсутні в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (зокрема - «Гарантійний лист про погодження виконання вимог Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі») могли призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.