-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства", що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38. Коригування
Завершена
12 225 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 128.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 128.00 UAH
Номер:
3d2329495517482eac149ec6c579bb91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-04-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
04.08.2023 11:51 - 26.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2023 № 214
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Ірина ГОРБАНСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-04-010109-a 04.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22, частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 04.07.2023 № 677 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.07.2023 № 106 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «РІКДОМ» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.07.2023 № 111, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2023, договір від 25.07.2023 № 380, додаткові угоди від 01.08.2023 № 1, від 25.08.2023 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 09.08.2023 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «РІКДОМ» з остаточною ціною 11 586 030,59 грн. (з ПДВ).
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Закону. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 2 пункту 8 статті 22 Закону у тендерній документації разом з іншими, зокрема зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Однак, проект договору, оприлюднений Замовником у складі тендерної документації не містить порядку зміни його умов, чим не дотримано вимогу частини 2 пункту 8 статті 22 Закону. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ ТД інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об’єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково - аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Відповідно до договірної ціни, наданої Переможцем у складі кошторисної документації, договірна ціна також встановлена як тверда. Проте, згідно з умовами (п. 3.5) укладеного договору будівельного підряду від 25.07.2023 № 380 договірна ціна цього договору є динамічною, що відрізняється від змісту поданої тендерної пропозиції Переможця. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Отже, моніторингом встановлено, що договір від 25.07.2023 № 380 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
30.08.2023 16:33 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2023 16:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 14.09.2023 року
Дата публікації:
15.09.2023 16:57
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
f8aced9e7cb3419081a1f9326e0a898d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2023 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції нежитлової будівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-010109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b868b8efc61d4b40873b4e1955323f93
Назва:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір очікуваної вартісті по даній закупівлі та посилання на сторінку веб-сайту.
Дата опублікування:
09.08.2023 13:45
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 07.08.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства", що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-010109-a) надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла в установленому порядку експертизу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства", що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38. Коригування) від 27.04.2023 №0071-23/ПРОЕКСП (із врахуванням листа від 28.06.2023 №28-06-23/1) та відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту.
На виконання вимог законодавства, Замовником розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розмір очікуваної вартості по даній закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Вишневої міської ради (власний веб-сайт у замовника відсутній), з посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8090-04.html в розділі «Публічні закупівлі».
Номер:
88c1f6413d3c48969358b09b5f731ad6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2023 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2023 00:00
Опис:
Надати документальне підтвердження (обгрунтування) продовження строку дії договору підряду від 25.07.2023 № 380 згідно п. 1.1. та п. 1.5. додаткової угоди від 01.08.2023 № 1 до 31 січня 2024 року.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eadeec642cc74b4bbee4f7c35be9c66c
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень: «Надати документальне підтвердження (обгрунтування) продовження строку дії договору підряду від 25.07.2023 № 380 згідно п. 1.1. та п. 1.5. додаткової угоди від 01.08.2023 № 1 до 31 січня 2024 року. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту» КНП «Вишнівська міська лікарня» повідомляє наступне:
Дата опублікування:
25.08.2023 17:29
Опис:
За результатами проведення закупівлі, що зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-07-04-010109-a, між Комунальним некомерційним підприємством "Вишнівська міська лікарня" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «РІКДОМ» (далі – Підрядник), було укладено Договір будівельного підряду №380 від 25.07.2023 року (далі – Договір) на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства", що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38. Коригування» (далі – Об’єкт), загальною вартістю 11 586 030,59 грн. (Одинадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч тридцять грн. 59 коп.) в т. ч. ПДВ.
Даний Договір на загальну суму 11 586 030,59 грн. в 2023 році було неможливо зареєструвати в Державній казначейській службі України у зв’язку з недостатньою сумою коштів в плані використання на 2023 рік.
КНП «Вишнівська міська лікарня» зверталася до Вишневої міської ради (вихідні листи №62 від 03.07.2023 р., №70 від 20.07.2023 р.), щодо виділення додаткових коштів для виконання робіт по Об’єкту. Станом на 01.08.2023 р. (термін реєстрації договору в ДКСУ) – додаткових коштів не було виділено.
Відповідно до вищевикладеного, для реалізації можливості розпочати роботи по Об’єкту на суму, що була наявна в плані використання, та для реєстрації Договору в Державній казначейській службі України між КНП «Вишнівська міська лікарня» та ТОВ «РІКДОМ» було укладено додаткову угоду №1 від 01.08.2023 р., де в п.1.3. розділено загальну суму Договору на 2023 рік та 2024 рік, тим самим продовживши строк виконання робіт до 31 січня 2024 року.
Також повідомляємо, що рішенням ХХVI сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 03.08.2023 р. № 1-01/ХХVI8-12 отримано додаткове фінансування на виконання робіт по Об’єкту. Відповідно, між КНП «Вишнівська міська лікарня» та ТОВ «РІКДОМ» укладено додаткову угоду №2 від 25.08.2023 р., де в п.1.1. зазначений строк виконання робіт – до 31 грудня 2023 року.
Номер:
8b111ecc991f40679194b953b103414e
Назва:
Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі: «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства", що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38. Коригування» код 45454000-4 «Реконструкція» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та затвердження аргументованих заперечень до висновку
Дата опублікування:
06.09.2023 14:46
Опис:
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-18-003204-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку.