• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 7 800.00 UAH
Номер: 6eda28f942f64c0a87f26dff4dcb657a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.08.2023 16:52 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.08.2023 № 180 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 180 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2023-07-04-009302-a 04.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; правомірності внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЦЯ ВІТРЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 25.02.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КУНЬЄВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 04.07.2023 року № 18, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Гуро Андрій Іванович (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, Рішення уповноваженої особи Замовника від 17.07.2023 № 17 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2023 року, договір про закупівлю від 25.07.2023 року № 07/23. За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками в пункті 16 Розділу 2 тендерної документації.. При цьому, слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, зокрема дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено: Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04399714/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету. З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель 08.08.2023 року було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Проте, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону, надано пояснення 15.08.2023 року.
Період усунення порушень: 16.08.2023 22:41 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2023 22:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторінгу Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-21-008894-a зобов’язало Куньєвську сільську раду здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язаннь Куньєвська сільська рада видала Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року «Про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель у подальшому». Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року додається. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови КУНЬЄВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ створено офіційний сайт розпорядника коштів, але на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» інформація за зазначеному сайті не розміщувалась з технічних причин, у зв’язку з тестовим режимом роботи сайту. Повідомляємо, що Куньєвською сільською радою було заключено Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року «Послуги інформатизації (хостинг та технічна підтримка: kunevska-gromada.gov ua. ЄДРПОУ: 04399714 терміном 1 рік)» за ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням , що підтверджує неможливість оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-сайті на момент проведення закупівлі. Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року додається.
Дата публікації звіту: 22.08.2023 10:08

Запити/Пояснення