-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 7 800.00 UAH
мін. крок: 2% або 7 800.00 UAH
Номер:
6eda28f942f64c0a87f26dff4dcb657a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 16:52 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 № 180
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2023 № 180
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-07-04-009302-a 04.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; правомірності внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЦЯ ВІТРЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 25.02.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КУНЬЄВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 04.07.2023 року № 18, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Гуро Андрій Іванович (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, Рішення уповноваженої особи Замовника від 17.07.2023 № 17 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2023 року, договір про закупівлю від 25.07.2023 року № 07/23.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками в пункті 16 Розділу 2 тендерної документації..
При цьому, слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, зокрема дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено:
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04399714/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель 08.08.2023 року було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
Проте, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону, надано пояснення 15.08.2023 року.
Період усунення порушень:
16.08.2023 22:41 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2023 22:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторінгу Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-21-008894-a зобов’язало Куньєвську сільську раду здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язаннь Куньєвська сільська рада видала Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року «Про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель у подальшому». Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року додається.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови КУНЬЄВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ створено офіційний сайт розпорядника коштів, але на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» інформація за зазначеному сайті не розміщувалась з технічних причин, у зв’язку з тестовим режимом роботи сайту.
Повідомляємо, що Куньєвською сільською радою було заключено Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року «Послуги інформатизації (хостинг та технічна підтримка: kunevska-gromada.gov ua. ЄДРПОУ: 04399714 терміном 1 рік)» за ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням , що підтверджує неможливість оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-сайті на момент проведення закупівлі. Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року додається.
Дата публікації звіту:
22.08.2023 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
0ceb3dd1bcb94910aa6e632fad4e96bd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
Керівнику
КУНЬЄВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, , інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
16a7f09cf68749bdbd55037a5d6acc21
Назва:
КУНЬЄВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”
Дата опублікування:
15.08.2023 19:07
Опис:
КУНЬЄВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” повідомляє наступне.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням термінології державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163 та Кошторисних нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова №281).
А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Згідно з п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) - закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст.4 Закону.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель на підставі якого оголошено закупівлю: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі Постанова) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови КУНЬЄВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ створено офіційний сайт розпорядника коштів за посиланням____________, але на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” інформація за зазначеному сайті не розміщувалась з технічних причин, у зв’язку з тестовим режимом роботи сайту.
Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.