• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне (код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо)

Вугілля кам’яне (код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо)

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: a206bf1e54894a4dadbbf840a5a403a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.11.2023 17:21 - 19.12.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 106-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 27.11.2023 № 106-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-07-04-006374-a, 04.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання виконання замовником рішень Органу оскарження встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону, підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Новокальчевської сільської ради об'єднаної територіальної громади Березівського району Одеської області (далі – замовник) UA-P-2023-07-04-002490-a на 2023 рік; скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» до органу оскарження від 11.07.2023 № UA-2023-07-04-006374-a.a1; рішення Органу оскарження від 26.07.2023 № 11457; інформація уповноваженої особи про виконання рішення Органу оскарження, оприлюднена в електронній системі закупівель; відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.12.2023. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, замовником в пункті 7 річного плану закупівель UA-P-2023-07-04-002490-a не зазначено код економічної класифікації видатків, натомість вказано: «код згідно з КЕКВ: відсутній». Разом з цим, замовником в пункті 8 річного плану закупівель UA-P-2023-07-04-002490-a зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, щодо код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), що не забезпечено замовником. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині неоприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Разом з цим, встановлено, що замовником не оприлюднено зазначену вище інформацію як головним розпорядником бюджетних коштів на власному веб-сайті, як це передбачено чинним законодавством. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.11.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Замовником 04.12.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що: «обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі готувалися , та є в наявності, але не оприлюднювалися шляхом розміщення на власному веб-сайті, через відсутність веб-сайту, який в даний час у розробці, і запрацює найближчим часом». Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом питання виконання замовником рішень Органу оскарження встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, встановлено, що уповноваженою особою замовника 09.08.2023 було внесено відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднено тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2023 № 8. Також, уповноваженою особою розміщено в електронній системі інформацію про виконання рішення Органу оскарження. Таким чином, замовником виконано рішення Органу оскарження від 26.07.2023 № 11457 щодо зобов’язання внести зміни до тендерної документації. Нормами абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону визначено наступне: «У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель». Замовник вніс зміни до тендерної документації, чим фактично виконав рішення Органу оскарження, проте не проінформував Орган оскарження через доступний функціонал кабінету замовника, що в свою чергу призвело до порушення вищезазначеної норми законодавства та унеможливило подання тендерних пропозицій потенційними учасниками процедури закупівлі UA-2023-07-04-006374-a. Разом з цим, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що не забезпечено замовником. Щодо вказаного порушення замовник в своєму поясненні від 04.12.2023 зазначив: «Рішення Антимонопольний комітет України від 26.07.2023 року було виконано, але не було відмічено в системі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Розумію, що всі строки порушено, тому дана закупівля буде відмінена відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства саме у сфері публічних закупівель». Питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 в ході моніторингу не розглядалося, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 14.12.2023 17:06 - 29.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2023 17:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Після завершення періоду оскарження дана закупівля буде скасована. Протокол про скасування підготовлений (додається), підвантажений до відповідей на рішення АМКУ.
Дата публікації звіту: 21.12.2023 21:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення, встановлене моніторингом усунуто замовником, про що повідомлено в електронній системі закупівель
Дата публікації: 13.02.2024 09:35

Запити/Пояснення